BSc nebo Bachelor of Science je bakalářský titul, který obvykle trvá tři až pět let. Během této studiu, mohou studenti učit obecné a specializované dovednosti, které jsou užitečné pro budoucí vzdělávání a pracovních příležitostí. Geologie je akademický obor, který se zaměřuje na strukturu Země. Geologie je i studium aktivit, které mají vliv na pohyb fyzické hmot… Čtěte více

Geologie je akademický obor, který se zaměřuje na strukturu Země. Geologie je i studium aktivit, které mají vliv na pohyb fyzické hmoty na Zemi, jakož i materiály obsažené uvnitř Země, jako je například olej, minerální látky, kovy, plynu a vody.

Další možnosti v rámci tohoto oboru:
Open University
Milton Keynes, Spojené království

Od roztaveného původu až po kolébku moderního života – poslechněte si příběh Země. Objevte, jak funguje naše planeta – od jádra až po mraky. Prozkoumejte procesy, které propojují jeho rozmanité systémy, a dešifrujte vodítka k jeho mimořádné historii. Své nové dovednosti využijete k testování teorií a řešení některých kritických problémů, kterým společnost čelí. Budete provádět průzkumy, popisovat minulé a současné geologické jevy a zároveň shromažďovat a analyzovat data. Klíčové vlastnosti kurzu Pozorujte, popisujte a analyzujte horniny, fosílie, minerály a tvary terénu – rozvíjejte své chápání procesů a prostředí na Zemi. Využijte naše oceňované laboratoře OpenSTEM Labs, prozkoumejte online databáze a provádějte skutečnou práci v terénu. Získejte klíčové vědecké dovednosti v kritickém myšlení, komunikaci, spolupráci a řešení problémů. Vyberte si z řady vědeckých a technologických modulů, které doplňují vaše moduly vědy o Zemi. Přístupnost Všechny naše kvalifikace jsou co nejpřístupnější a máme komplexní nabídku služeb na podporu všech našich studentů. Tato kvalifikace využívá různé studijní materiály a má následující prvky: studium směsi tištěných a online materiálů. Online výukové zdroje mohou zahrnovat webové stránky, audio/video mediální klipy a interaktivní aktivity, jako jsou online kvízy používání matematických a vědeckých výrazů, notací a souvisejících technik práci ve skupině s ostatními studenty provádění terénních prací nebo virtuálních praktických šetření provádění praktické práce online prostřednictvím našich OpenSTEM Labs používání a/nebo vytváření diagramů a/nebo snímků obrazovky pomocí specializovaného softwaru vyhledávání externích materiálů/materiálů třetích stran online. -