Akademické instituce po celém světě nabízejí BSc nebo Bachelor of Science. Tento populární bakalářský titul je užitečné při přípravě studentů na pracovišti nebo pro pokročilé studijních programů. Průměrná Bakalářská trvá tři až pět let dokončit.MSc v oboru geologie se zabývá složením, evoluce a vzniku Země. Učí rozmanitost předmětů potřebných k pocho… Čtěte více

MSc v oboru geologie se zabývá složením, evoluce a vzniku Země. Učí rozmanitost předmětů potřebných k pochopení zemské změny a procesy. Tyto předměty jsou geologické vědy, biologie, fyziky, chemie a ekologie.

Oceánie také známý jako Oceanica je oblast zaměřena na ostrovech tropického Tichého oceánu. [4] Názory na to, co představuje Oceánie v rozmezí od tří podoblastí Melanésie, Mikronésie a Polynésie [5], aby šířeji celé ostrovní oblasti mezi Asií a Severní a Jižní Americe, Austrálii a včetně Malajského souostroví.

University of Wollongong