Bakalářský nebo BSC je v bakalářském studijním programu, který obvykle trvá tři až pět let. Zatímco se zapsal do školy, mají studenti možnost přijmout obecné a specializované kurzy k získání úvěru k maturitě. Pokročilá matematika školení může zaměřit na základní teorie kvantové mechaniky, v níž je jednotný systém částic zjištěných a analyzovaných tak,… Čtěte více

Pokročilá matematika školení může zaměřit na základní teorie kvantové mechaniky, v níž je jednotný systém částic zjištěných a analyzovaných tak, aby předpovědi o výsledcích experimentů. Hydrodynamické stability může být další pokročilý předmět pokrytý matematiky programu.

Francie je v současné době patří mezi 20 zemí s nejlepšími výsledky z hlediska ekonomiky kvůli jejich vynikající výsledky orientované vysokoškolské vzdělávání. Většina kurzů na vysokých školách jsou nabízeny ve francouzském jazyce. Francie má 60 veřejných a 100 soukromých vysokých škol.

Další informace o studiu ve Francii