Studenti studující na vysoké škole může sledovat BSc nebo bakalářský titul. To je populární v bakalářském studijním programu, který může pomoci studentům získat cenné dovednosti na pracovišti nebo další vzdělávací pronásledování.   Pokročilá matematika školení může zaměřit na základní teorie kvantové mechaniky, v níž je jednotný systém částic zj… Čtěte více

Pokročilá matematika školení může zaměřit na základní teorie kvantové mechaniky, v níž je jednotný systém částic zjištěných a analyzovaných tak, aby předpovědi o výsledcích experimentů. Hydrodynamické stability může být další pokročilý předmět pokrytý matematiky programu.

Země se nachází na jižním cípu Afriky, Jižní Africe, má bohatou kulturu, že jste nikdy nabažit zatímco cestuje nebo studují zde. Jazyky jsou zde Afrikánec a angličtině, stejně jako holandský. Studentský život drtivé jihoafrické University, University of Johannesburg nebo jiné vysoké škole bude mysl vyfukování. Zamilujete interakci s Bantus zde a tropické klima regionu.

Johannesburg město je největším zdrojem zlata a diamantů v jižní Africe. To je základ Ústavního soudu Jihoafrické republiky a je největší a nejbohatší město v provincii Gauteng. To je doma k univerzitě v Johannesburgu.

Další informace o studiu v Jihoafrické republice