Keystone logo

4 BSc Programy v Mezinárodní marketing 2024

Filtry

Filtry

  • BSc
  • Marketing
  • Marketing
  • Mezinárodní marketing
Studijní obory
  • Marketing (4)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

BSc Programy v Mezinárodní marketing

Bachelor of Science (BSC) je míra udělen studentů studujících vědeckým nebo technickým předmět. Obecně tedy užívat tři do pěti let dokončit tento stupeň nabízí studentům matematické a vědecké zázemí ve vztahu k jejich zvoleném oboru. Po dokončení, studenti obdrží dovednosti a znalosti potřebné k začít svou kariéru.

Co je BSc v mezinárodní marketing? Hlavním cílem tohoto programu je naučit studenty řešení problémů schopnosti přijít s řešením mezinárodních marketingových výzvám a jak zjistit a uspokojit potřeby spotřebitelů. Oni se také naučí, jak hledat možnosti, pokud jde o uvádění na trh. Studenti mohou prozkoumat postupy, politiky, postupy a struktury za sebou úspěšné a produktivní mezinárodních marketingových iniciativ. Dovednosti, které mohou být vyučovány prostřednictvím kurzu a praktické zkušenosti zahrnují výzkum, prodej a reklama.

Absolventi, kteří vlastní mezinárodní marketingové stupeň často úspěšně získali odborné znalosti a zkušenosti, aby byly vysoce hodnotné pro potenciální zaměstnavatele, což je konkurenční uchazeči o zaměstnání.

Náklady na vydělávat bakalářskou 's titul v mezinárodním marketingu se může lišit od školy do školy. Místo hraje také roli v určování toho, jak moc budete muset zaplatit. Výzkum svůj oblíbený instituci a kontaktovat své přijímací kancelář pro lepší pochopení nákladů spojených a zda program bude pro vás to pravé nebo ne.

Vybaven cenné znalosti a odborné zkušenosti získané z vydělávat BSc, absolventi stanou velmi vyhledávaná po zaměstnavateli. Mohou věnovat se kariéře v oblasti mezinárodního marketingu pracují jako průzkum trhu analytiků, manažerů pro styk s veřejností nebo marketingových manažerů.V těchto pozicích, absolventi využít své odborné znalosti pro práci se společnostmi na výzkum a porozumět chování spotřebitelů, vyvinout strategie, a pomáhat organizacím v prohlížení perspektivu prostřednictvím cílové publikum očí.

Existuje mnoho institucí, které nabízejí on-line kurzy. To je skvělá alternativa pro studenty, kteří chtějí navštěvovat univerzitu, která není snadno přístupné. Chcete-li se dozvědět více, vyhledejte váš program níže a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní podobě.