BA v Hospitality Management (Zasedání a události Management)
Kendall College
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Chicago, Spojené státy americké
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
BA v Hospitality Management (Zasedání a události Management)
 
Už jste si představoval, si organizoval události, od fantastických charitativní Galas na blockbuster hudební festivaly až po intimní, protokol řízených recepce?
Oblast Chicagoland je ideální místo k výkonu tohoto studiu. Chicago je doma k McCormick Place, Severní Amerika 's největší výstavní a události prostor. A jak firemní akce plánování je růst průmyslu, je důležité si uvědomit, že stovky předních světových společností a organizací jsou také headquartered v této oblasti.
V srdci o jakékoli události nebo setkání, tam je manažer nebo plánovač, který může použít cit pro detail ke každému prvku. Tato koncentrace vám pomůže rozvíjet tuto schopnost, stejně jako rozvíjet vedení a týmové dovednosti kritické k úspěchu.
Kromě toho, budete 'll studovat v kurzu, který se zaměřuje na to, jak trh speciální akce, aby inteligentní dodavatele a smluvní rozhodnutí, a úzce spolupracují s klienty, aby splnily své specifické potřeby.
Naše celoroční zaměřuje přímo na konkrétní logistické požadavky veletrhy, sdružení a firemní setkání, slavnosti a fundraisers, a milníky oslavy.
Předmět odběru:
- Řízení prodeje a propagace - považuje teorie a praxe prodeje, propagační, public relations a reklamy. Poskytuje souhrnný přehled chování spotřebitelů a jak vlastnosti a řetězy efektivně používat propagační média. Diskutuje obchodní oddělení organizace, obchodní techniky a vedení účtu, a vyjednávání a řízení skupiny a stravování smluv.
- Speciální akce a události Marketing - zaměřuje se na řízení zvláštních akcí správné a jak používat události jako marketingový nástroj pro podporu společnosti nebo příčinu - koncerty, sportovní události, ulice veletrhy, atd.
- Konvence a Velké setkání - zaměřuje se na organizaci velkých setkání a rozhraní mezi zasedací plánovači, vystavovatelů / organizéry, městská oddělení a poskytovatelů služeb po celém městě. Studenti se učí, jak plánovat, organizovat a realizovat velké setkání nebo činnost spojenou s konvencí.
- Udržitelný cestovní ruch - představuje struktury a ekonomiky moderního turismu. Zdůrazňuje, ekoturistiky a udržitelného rozvoje. Využívá Chicago cestovního ruchu úřady, řešení realistické projekty důležitá pro plánování a rozvoj destinace.
- Úvod do designu - představuje základní konstrukční principy optikou interiérového designu. Zahrnuje historické i současné designové trendy.
- Globální ekonomika - pokryje tradiční Makroekonomie témata v mezinárodním kontextu. Témata zahrnují účetnictví národního důchodu, inflace, nezaměstnanost, fiskální politika, peníze, bankovní systém a měnovou politiku. Makro-ekonomická vzájemná závislost mezi národy a její důsledky pro politiku, jsou zkoumány globální obchod a mezinárodní subjekty, jako jsou ekonomika společenské odpovědnosti.
- Právní otázky v Hospitality Management - Popisuje práva a povinnosti provozovatelů hotelů, stravování a pohostinství, hosty a zaměstnance. Zahrnuje vytváření, provádění a prosazování dodržování postupů k udržení práva a zmírňovat rizika.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BA Media Management a digitální marketing
- Cologne, Německo
- Berlin, Německo + 6 více
Degree in Media Studies
- Online Spain
- Villaviciosa de Odón, Španělsko
Bakalář v kreativním podnikání, správa médií
- Leeuwarden, Nizozemsko