Bachelor of Management / Marketing

Minin University

Popis programu

Read the Official Description

Bachelor of Management / Marketing

Minin University

Posláním vzdělávacího programu

Mise OPOP k výcviku 38.03.02 Management je poskytnout komplexní a vysoce kvalitní vzdělávání kvalifikovaných pracovníků, konkurenceschopné odborníky, mající vlastnosti, které splňují požadavky spotřebitelů, vývoj profesionálně důležité vlastnosti, dovednosti a osobnost budoucího odborníka ve spojení s požadavky nových technologií a moderních organizacích.

Vlastnosti vzdělávacího programu

  • Modulární systém vzdělávání
  • Konstrukční a výzkumná činnost
  • Možnost složit odbornou přípravu v různých formách vlastnictví společnosti
  • Účast na velkých konferencí, fór a výstav.

Popis vzdělávacího programu

Tento vzdělávací program je zaměřen na výcvik specializovaných odborníků a vedoucích pracovníků v oblasti marketingového řízení v organizacích jakékoliv formě vlastnictví a organizačně-právním postavení.

Absolventi programu obdrží skutečná stavba dovednosti, činnosti v oblasti údržby a vývoj účinných systémů pro správu marketing ve společnostech reálného sektoru, pokud jde o jakékoli ekonomické podmínky jejich činnosti.

Tito studenti v průběhu přípravy na kompetenční záruky University Mininskom adaptace absolvent na potřeby trhu práce a zaměstnavatelů a to nejen na úrovni se stávající, ale i na úrovni potenciálních nároků.

V procesu učení ve třídě a velké množství postupů, Studenti se ponoří do světa reálných organizačních problémů v oblasti marketingového řízení a najít jejich řešení pod dohledem zkušených pedagogů.

Kompetence absolventů ve směru přípravy 38.03.02 řízení potvrzena v průběhu Dvacet let zkušeností oddělení Řízení inovací a úspěšné kariéry tisíců našich absolventů.

Po ukončení bakalářského programu, absolventi mohou pokračovat ve své školení na magisterském programu 38.04.02 Management, Profile: Inovativní technologie v oblasti personálního řízení

Náš absolvent je schopen

  • Organizovat práci umělců, aby rozhodnutí v rámci organizace, včetně zohlednění sociální politiku státu.
  • Počítat a analyzovat náklady společnosti v souladu s požadavky zákazníka, informovala manažerská rozhodnutí.
  • Vyhledávat, analyzovat a zpracovávat vědeckých a technických informací s pomocí výzkumu trhu s celým komplexem moderních nástrojů.
  • Budou používat metody sledování trhu zboží a služeb.
  • Vyvinout produkt založený na moderních technologiích.
  • Zdůvodnění a rozhodovat o cenách produktu.
  • Provádět politiky pro přidělování zboží a služeb v souladu s charakteristikami trhu.
  • Provádět politiku propagace zboží, služeb a myšlenek s použitím moderních nástrojů reklamy, podpory prodeje a PR.

vyhlídky na zaměstnání

  • Organizace jakékoliv organizační a právní forma (komerční, neziskové, státní, obecní), ve kterém absolventi pracovat jako vedoucí nebo umělců v různých služeb, systém řízení design, vývoj, propagace zboží a služeb;
  • orgány státní a obecní správy;
  • struktury, ve kterých absolventi jsou podnikatelé, vytvářet a rozvíjet své vlastní podnikání;
  • výzkumné organizace spojené s řešením problémů s řízením
  • instituce vyššího a středního systému odborného vzdělání.

Dodávka

POUŽITÍ: ruský jazyk, matematika, společenské vědy

  • 25 placených míst, nízké místa nejsou zahrnuty
  • Školné v roce 2015 - 2016 účtu. rok 83 000 rublů.
  • Délka přípravy: 4 roky na plný úvazek
  • Skóre pro úspěšné absolvování v roce 2015: 103
  • Kvalifikace: Bakalářský
This school offers programs in:
  • Ruština
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
4 let
Denní studium
Price
Cena
- akademický rok 2015/16
Information
Deadline
Locations
Rusko - Nizhny Novgorod, Nizhny Novgorod Oblast
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Rusko - Nizhny Novgorod, Nizhny Novgorod Oblast
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu