Bachelor of Science v oboru Business Administration

Všeobecné informace

Popis programu

Účelem Bachelor of Sciences v podnikání je přispět ke vzdělávání žáků s všeobecných znalostí podnikání a ve specifických oblastech marketingu a mezinárodního obchodu, aby vypracovala nezbytné schopnosti a dovednosti, aby byly efektivní lídři v podnikatelském světě dnes. Existují tři hlavní koncentrace v programu BSB.

Koncentrace

marketing
Koncentrace v marketingu je navržen tak, aby poskytnout studentům základní marketingové pozadí připravit je pro entry-level pozice v oblasti obchodu a vlády.

mezinárodní obchod (IB)
Mezinárodní obchod je důležitým aspektem obchodního světa dnes. Tato koncentrace připravuje absolventy pro zaměstnanost v entry-level pozice se společností zapojených do mezinárodního obchodu.

podnikání
Tato koncentrace je určen pro studenty, kteří chtějí zlepšit své znalosti podnikatelského prostředí a podnikatelských záležitostech týkajících se podniku nebo organizace.

Obecné vzdělávání

  • ASB 1001 English Composition I
  • ASB 1002 English Composition II
  • ASB 2038 College Algebra
  • ASB 2039 Statistics
  • ASB 2045 Původ západní civilizace
  • AIH 3001 Diversity Psychology
  • BSB 2001 Psychologie osobní efektivitu
  • BSB 2002 Kritické myšlení a etika
  • BSB 2003 Sociální Basis of Behavior
  • BSB 3004 právní a etické prostředí podnikání

Základní kurzy

  • ASB 2006 Principy mikroekonomie
  • ASB 2007 Základy makroekonomie
  • ASB 2008 Základy managementu lidských zdrojů
  • ASI 1002 Základy informačních technologií
  • ASB 2009 Základy finančního účetnictví
  • ASB 2010 Základy účetnictví
  • BSB 2015 Corporate Finance
  • BSB 4046 International Business
  • ASB 2015 Information Management for Business
  • BSB 3017 Project Management
  • ASB 2013 Obchodní právo a etika
  • ASB 1012 Základy podnikání
  • BSB 4023 Marketing Principles and Application
  • BSB 4024 Řízení operací
  • BSB 2018 Statistika pro podnikatelská rozhodnutí
  • ASB 2019 Strategické plánování pro podnikání
  • BSB 2020 Řízení inovací
  • BSB 4030 Obchodní asociace
  • BSB 3031 Vyjednávání a řešení konfliktů
  • BSB 4031 Základy vedení
  • BSB 4032 Competitive Intelligence for Business
  • BSB 4033 Základy udržitelného podnikání
  • BSB 3042 Speciální témata Seminář

Marketing Koncentrace

  • ASB 2022 Mezinárodní marketing
  • ASB 2023 Branding a reklama
  • ASB 2024 Digital Marketing
  • BSB 3038 Chování spotřebitelů
  • BSB 3039 Marketingový výzkum
  • BSB 3040 Marketingové nástroje
  • BSB 3041 marketingové strategie a plánování

nebo International Business Koncentrace

  • ASB 2025 zásady mezinárodního obchodu
  • ASB 2026 International Business Konkurenceschopnost
  • BSB 3047 Mezinárodní obchodní právo
  • ASB 2022 Mezinárodní marketing
  • ASB 2027 Globalizace a podnikání
  • BSB 3048 Mezinárodní obchod a finance
  • BSB 3049 Mezinárodní obchodní jednání

nebo Podnikání Koncentrace

  • BSB 2151 Podnikatelské Finance
  • BSB 3039 Marketingový výzkum
  • Vedení BSB 2153 Small Business
  • ASB 2025 zásady mezinárodního obchodu
  • BSB 3055 Franchise Vedení
  • ASB 2027 Globalizace a podnikání
  • BSB 3057 Podnikání Zkušenosti
Poslední aktualizace Leden 2017

Informace o škole

The mission of Humboldt International University is to offer quality educational services in suitable virtual environments in order to meet the learning needs of students through the development and i ... Čtěte více

The mission of Humboldt International University is to offer quality educational services in suitable virtual environments in order to meet the learning needs of students through the development and implementation of appropriate technologies. We encourage and support innovation and creativity, utilizing technology as the backbone of our content delivery. We foster an environment conducive to quality learning experiences through a problem solving model and a competency based approach, coupled with the academic and practical training that enables students to achieve their professional goals. Méně