Bachelor of Science v oboru výpočetní techniky v reálném čase interaktivní simulace

Všeobecné informace

Popis programu

Bachelor of Science v výpočetní techniky v reálném čase, interaktivní simulace je čtyřletý počítačová věda titul se zaměřením na technické aspekty počítačové grafiky a simulací. Studenti začít s pevným základem v matematice, fyzice a programování, pak platí, že znalosti v ročních týmových projektů na bázi, kde se navrhují, programu, test, a konečně uvolnit své vlastní plně hratelné hry pro veřejnost. Ti, kteří úspěšně dokončí BS v oboru počítačových věd v reálném čase v programu Interactive simulace jsme získali potřebné znalosti a dovednosti k výrobě vysoce komplexních softwarových systémů na profesionální úrovni.

Elektronické a digitální zábavní průmysl je jedním z nejrychleji rostoucích a nejzajímavějších volbě povolání budoucnosti. Videohra, film, a vojenský průmysl, jsou jen některé z těch, které vyžadují dobře vycvičené, nadšené programátory, designéry, umělci, a manažery. DigiPen Institute of Technology je klíčovým dodavatelem těchto osob, a Bachelor of Science v výpočetní techniky v reálném čase, interaktivní simulace připravuje programátory pro tato odvětví. Navržen a vyvinut odborníky v oboru a digipen fakulty, čtyři roky BS institutu v Computer Science v programu Real-Time interaktivní simulace je počítačová věda titul, který je zaměřen na vysoce technické oblasti grafiky a simulací. Účastníci BS v informatice v reálném čase, interaktivní program Simulace Specializujeme se na dovednosti a nástroje potřebné k vytvoření real-time simulací real-životních událostí a imaginárních situací.

BS ve výpočetní techniky v reálném čase v programu Interactive Simulation nabízí rozsáhlé školení v oblasti matematiky a fyziky jako základ pro různá témata, uvedených v obecných výpočetní techniky a počítačové grafiky. V průběhu studia v programu, BS ve výpočetní techniky u studentů Real-Time interaktivní simulace se účastní několika týmových projektů na bázi. Tyto podstatné projekty jsou navrženy tak, aby studentům konkrétní zkušenosti, které se vztahují na teoretické znalosti získané ze svých kurzů. Formování kamenem programu, tyto projekty ilustrovat mnoho dovedností potřebných v průmyslu videohry dnes: týmová práce, design, implementace, dotáhnout do konce, a obchodní znalosti, mezi ostatními. BS v informatice v reálném čase, studenti interaktivní simulace získat zkušenosti navrhování, programování a testování různých simulací a her, včetně textové, rolování, simulace a 2D a 3D hry.

Studenti v tomto studijním programu práce a to jak samostatně, tak i spolupracovat se naučit základům hry projekci, výrobu a programování. Kromě toho, píší hry projektovou dokumentaci a technické projektové dokumentace, naučit se, jak naplánovat nástroje a techniky, a podílet se v plné výrobě několika her. Tyto hry orientované výroby jsou ideální média prezentovat složité objekty ve formátu přijatelném pro studenty. Tyto výroby:

  • Jsou graficky orientované simulace, včetně 2D a 3D simulací.
  • Lze realisticky reprodukovat nebo simulovat přírodních jevů a real-životní události. Letecké simulátory jsou vynikající příklady těchto simulací.
  • Jsou vysoce interaktivní, vyžaduje propracovaný a efektivní grafické uživatelské rozhraní (GUI). Rozvoj GUI vyžaduje správu oken, nabídek, dialogových oknech a hardwarových prostředků, včetně klávesnice, myši a displeje monitory.
  • Reagovat v reálném čase. Realizace těchto simulací vyžaduje důkladnou znalost počítačového hardwaru a programovacích jazyků.
  • Jsou simulace na základě příběh vyžadující pozemek, ve které musí herní předměty interagovat inteligentně navzájem. Proto, aby hry, náročné a zajímavé, studenti musí navrhnout a realizovat kvalitní umělé inteligence algoritmy, které slouží jako poznávacích procesů pro počítačově řízených herních objektů.

Mohl by být navržen buď pro jednoho hráče, nebo pro více hráčů prostředí. Vývoj posledně vyžaduje chápání předmětů, jako jsou počítačové sítě, TCP / IP, a internetové programování.

Jsou vynikající příklady velkých a složitých produkce. Týmová práce je nezbytnou podmínkou pro úspěšné absolvování těchto produkcí. Proto jsou studenti rozděleni do týmů a jsou pečlivě školeni v objektově orientovaných programovacích jazyků, paradigmata a softwarového inženýrství technikami a postupy. Absolventi tohoto studijního programu bude připraven vstoupit do odvětví videoher jako počítačové odborníky entry-level a softwarových inženýrů. Tituly pozice Možný entry-level patří počítačový vědec, softwarový inženýr, softwarový vývojář, vývoj software inženýr, vývoj software inženýr v testu, software analytik, programátor, herní programátor, programátor motoru, fyzika programátor, grafický programátor, síťové programátor, umělá inteligence programátor uživatelské rozhraní programátor, nářadí programátor, web programátor, nebo hry scripter. Po mnoha letech v oboru, absolventi mohou dosáhnout tituly, jako je olovo inženýr, vedoucí vývojář, manažer pro rozvoj, hlavní inženýr, technický ředitel a technologický ředitel. Tento studijní program zahrnuje rovněž středoškolské vzdělávání, které může přispět přímo na absolvent získá pozice s tituly jako producent, programový manažer, technický programový manažer, technický designér a technický spisovatel.

Spíše než pokus vytvořit obecnou, všeobecné vzdělání, tento studijní program je intenzivní vzdělávací zkušenost ve specializované a vysoce technické oblasti, a připravuje studenty na kariéru v několika rychle se rozvíjejících odvětví. Zaměstnanci a fakulty jsou připraveni vést studenty, kteří si přejí více všeobecně vzdělávacích práce v kurzu o dodatečných příležitostí prostřednictvím jiných institucí.

Poslední aktualizace Leden 2015

Informace o škole

As the world’s first college to offer a bachelor’s degree program dedicated to game development, DigiPen Institute of Technology has long been the top choice for students pursuing a career in the digi ... Čtěte více

As the world’s first college to offer a bachelor’s degree program dedicated to game development, DigiPen Institute of Technology has long been the top choice for students pursuing a career in the digital interactive media industries. Méně