Bachelor in Marketing
IPAM
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Lisbon, Portugalsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
6 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento globální bakalář v oblasti marketingu je navržen tak, aby vyhověl výzvám narušujícího a neustále se měnícího prostředí globálního trhu. Je to jediný program v Portugalsku vyučovaný v angličtině.
Je zaměřen na budoucnost, mezinárodně zaměřený, s plně digitálním obsahem a analytickým zaměřením. Naše učební prostředí si klade za cíl zlepšit studentské zkušenosti s podporou vysoce kvalifikovaného týmu profesorů a zaměstnanců. Také stimuluje studenty k mezinárodní zkušenosti, a to jak ve třídě, tak i cestou do zahraničí prostřednictvím programů mezinárodního partnerství, což studentům poskytuje široký pohled na profesionální trh a zaměstnatelnost.
Akademický model je založen na silné praktické složce, kde studenti reagují na skutečné obchodní výzvy od společností, jako jsou McDonald's, National Geographic, PwC nebo Branditnext.
Studenti mají také příležitost účastnit se národních a mezinárodních soutěží, jako jsou Spot Games Santa Casa a Global Management Challenge, největší světová soutěž o strategii a management.
Staňte se čímkoli chcete být s globálním bakalářem v marketingu od IPAM !
Kariéra
- Analytik
- Analytik trhu a výzkum
- Branding, poradenství
- Cenový analytik
- Produktový management
- Digitální specialista
- Strategický marketing
- Prodej a propagace
- Hlavní marketingový ředitel
- Marketing a mezinárodní podnikání
Mezinárodní zkušenosti
Studenti mají šanci žít skutečně globální zkušenost s našimi programy mezinárodní mobility na předních mezinárodních univerzitách, jako je Pace University (New York), DCU (Dublin) a EPHEC (Brusel).
Společnosti
V průběhu programu budou mít studenti možnost pracovat v laboratoři zaměstnatelnosti, která je podporuje v kontaktu s trhem práce.
Studenti budou také spolupracovat s globálními značkami s mezinárodním uznáním v pracovních projektech a prostřednictvím stáží.
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura studijního plánu - Marketing Bakalářský obor - Lisabon
1. semestr
- Globální ekonomika
- Marketingové principy
- Mezikulturní studia
- Interpersonální dovednosti
- Metody výzkumu
- Statistika
2. semestr
- Marketingová strategie
- Spotřebitelské chování
- Správa globálních týmů
- Rozvoj podnikání pro alternativní budoucnost
- Marketingový výzkum
- Analýza dat
3. semestr
- Finanční řízení
- Řízení zákazníků
- Trendspotting a budoucí myšlení
- Produktový management
- Integrovaná marketingová komunikace
4. semestr
- Digitální obchodní strategie
- Distribuce a maloobchod
- Řízení ceny a nákladů
- Nové marketingové a komunikační nástroje
- Správa služeb
5. semestr
- Mezinárodní semestr mobility *
* Nejlepší mezinárodní univerzity: Pace University, Rider University, Dublin City University, Coventry University, International School of Management (ISM), École Pratique des Hautes Études Commerciales, ESIC a Shanghai Polytechnic University.
6. semestr
- Globální marketingové strategie
- Mezikulturní vyjednávání
- Závěrečný projekt (1. možnost)
- Stáž (Volitelné 2)
Struktura studijního plánu - Marketing Global Bachelor - Porto
1. semestr
- Globální ekonomika
- Marketingové principy
- Mezikulturní studia
- Interpersonální dovednosti
- Metody výzkumu
- Statistika
2. semestr
- Marketingová strategie
- Spotřebitelské chování
- Správa globálních týmů
- Rozvoj podnikání pro alternativní budoucnost
- Marketingový výzkum
- Analýza dat
3. semestr
- Finanční řízení
- Řízení zákazníků
- Trendspotting a budoucí myšlení
- Produktový management
- Integrovaná marketingová komunikace
4. semestr
- Digitální obchodní strategie
- Distribuce a maloobchod
- Řízení ceny a nákladů
- Nové marketingové a komunikační nástroje
- Správa služeb
5. semestr
- Integrovaný marketingový mix
- Marketingové metriky
- Web Analytics
- Řízení prodeje a propagace
- Rozpočet
- Etika a sociální odpovědnost
6. semestr
- Globální marketingové strategie
- Křížové kulturní vyjednávání
- Závěrečný projekt (1. možnost)
Kariérní možnosti
Mezinárodní semestr mobility
Studenti mají šanci zažít skutečně globální zkušenost s našimi programy mezinárodní mobility na špičkových mezinárodních univerzitách, jako je Pace University (NYC, EUA), Rider University (New Jersey, USA), Dublin City University (Dublin, Irsko), Coventry University (Londýn, Velká Británie), International School of Management (ISM) (několik měst v Německu), École Pratique des Hautes Études commerciales (Brusel, Belgie), ESIC (Madrid, Španělsko) a Shanghai Polytechnic University (Shanghai, Čína).
Pracovní příležitosti - Marketing Bakalářský titul - Lisabon
- Řízení marketingu
- Analytik trhu a výzkum
- Poradenství ohledně značky
- Řízení značky
- Cenový analytik
- Digitální prodejce
- Prodej a propagace
- Reklamní
- Mezinárodní obchod
- Poradenství
Pracovní příležitosti - Marketing Global Bachelor - Porto
- Řízení marketingu
- Analytik trhu a výzkum
- Poradenství ohledně značky
- Řízení značky
- Cenový analytik
- Produktový management
- Digitální marketér
- Strategický marketing
- Kreativní stratég
- Prodej a propagace
- Hlavní marketingový ředitel
- Marketing a mezinárodní podnikání
- Reklamní
- Sdělení
- Výkon online
- Digitální podnikání
- Správa sociálních médií
Galerie
Ohlasy studentů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář mezinárodního managementu (se specializací na digitální marketing)
- Geneva, Švýcarsko
- Barcelona, Španělsko + 1 více
Bakalář v marketingu
- Smithfield, Spojené státy americké
Bakalář v oboru Business Management a Marketing
- Vilnius County, Litva