Bachelor módní marketing

IFA Paris

Popis programu

Read the Official Description

Bachelor módní marketing

IFA Paris

IFA Paris BACHELOR CERTIFIED FEDE (FÉDÉRATION EUROPÉENNE DES ÉCOLES)

  • DURATION: 3-letý program v angličtině
  • KAMPUSY: Paříž
  • FORMÁT: Flexibilní
  • DALŠÍ PŘÍJEM: září 2019
  • ECTS ÚVĚRY: 180
  • APLIKAČNÍ POPLATEK: 150 €
  • TÝDENNÍ POPLATEK: 8 400 EUR v Paříži
  • Omezeno na: 25 studentů v každé třídě

"Za každým úspěšným designérem je úspěšný podnikatel"

ÚVOD

Bachelor v módním marketingu má inovativní strukturu, která zvyšuje možnost mít robustní obchodní curriculum pro módu, která stimuluje kreativitu a talent a zároveň zkoumá dichotomie mezi východem a západem, pokud jde o strategie pro marketing, komunikaci, distribuci a branding. Počítá se na společném prvním ročníku a má být rozdělen na dva různé kurzy ve druhém a třetím roce, aby získal hlubší a specifické praktické znalosti o preferované specializaci a ukončil konkrétní ocenění.

Moduly nabízejí systémový trénink, neustálou výzvou pro všechny studenty, kteří se snaží každou konkrétní schopnost prostřednictvím individuálních úkolů, týmové práce a objevů v oboru. Praktické uplatnění teoretických znalostí je zaručeno odbornými výlety a workshopy, které poskytují módní, obchodní, marketingové a marketingové experti.

Zatímco kurz je strukturován na základě jedinečného modulu a zkušeností s učením, vrcholí naše schopnost kvalifikovaných a motivovaných lektorů, kteří pocházejí z více než 20 různých zemí. Tento skutečný vzdělávací tavící nádoba umožňuje studentům využívat různých kulturních perspektiv, které zase stimulují jejich sklon k analýze a řešení problémů tvůrčími a nekonvenčními způsoby.

3 roky strukturování kurzu odpovídají třem úrovním uvedeným v rámci vysokoškolského vzdělávání. Kurz je vybudován v souladu s principy Boloňské konvence a uděluje účastníkům po dokončení celkem 180 ECTS (60 ECTS za rok).

PŘIJETÍ

Požadavky na přijetí:

  • 18 let
  • Absolvent střední školy nebo rovnocennost
  • IELTS 5.5 nebo TOEFL IBT 65 (nebo rovnocennost) nebo doklad o studiu v angličtině pro ne-rodilé řečníky angličtiny
  • Silná motivace v módě
  • Rozhovor (na akademické půdě nebo Skype)

Dokumenty k poskytnutí:

  • Vyplňte online přihlášku
  • Poslední přepis ve střední škole
  • Kopie vysokoškolského diplomu nebo jeho rovnocennosti
  • Motivační dopis
  • Obnovit / CV
  • Pasová fotografie
  • Kopie pasu

STRUKTURA KURZU

První rok

V rámci vysokoškolského vzdělávání odpovídá první ročník vysokoškolskému stupni 4. Studenti sledují základní moduly, aby objevili vesmír módní firmy. Získá základní znalosti v oblasti marketingu, komunikace, průzkumu trhu, lidských zdrojů a účetnictví, aby položily pedagogický základ své křivky učení.

Sdružování modulů:

Marketingové nadace: je místo, kde se studenti představí ve světě marketingu v širokém rámci.

Základní principy marketingu Segmentace, cílení a určování postavení spotřebitele Chování základního marketingu

Módní podnikání: je seskupování modulů, kde budou studenti představit svou kariéru jako podnikatelé.

Základní účetnictví a statistika Lidské zdroje Módní průmysl Cyklus Módní distribuce Panoráma Módní branding

Módní prostředí: Jedná se o velmi specifický modul pro otevření jader a zvláštností kariéry v módě, kde jsou studenti vedeni, aby se naučili základům tvorby.

Modelování oděvu Vývoj produktů Barva teorie a designu Módní trendy

Digitální móda: je seskupování modulů, které bude zpochybňovat praktické a elektronické dovednosti, které musí být prospěšné všem v oboru.

Office Pack Základní dovednosti v oblasti grafických dovedností v oblasti internetu

Podpora studia: Poskytuje studentům nástroje potřebné k rozvíjení jejich porozumění jejich osobnímu, kariérovému a průmyslovému rozvoji.

Současná módní historie: Móda Kultura Móda Zprávy Osobní


Druhý rok

V rámci vysokoškolského vzdělávání odpovídá druhý ročník vysokoškolskému vzdělání 5. V této fázi výuky jsou studenti vyzváni, aby se specializovali na módní marketing. Důraz je kladen na marketingovou komunikaci s dokonalou kombinací obchodních a kreativních modulů.

Sdružování modulů:

Marketingové nadace: Toto seskupení modulů je strukturováno jak z hlediska strategických, tak z hlediska operačních perspektiv módního marketingu, aby studenti získali hluboké a inovativní porozumění jejich oboru.

Strategický marketing: Média a reklama PR a značky Komunikace Retail Management Nákup a merchandising Vizuální merchandising

Módní podnikání: tato druhá splátka umožní studentům dále rozvíjet své podnikatelské a podnikatelské dovednosti.

Finance a rozpočet E-móda Globální sociální ekonomika a trh s rozvíjejícími se trhy

Módní prostředí: Moduly, které tvoří tuto druhou splátku, se zaměřují na konstrukci oděvů.

Textilní technologie Výroba oděvů a kvalitní technické soubory

Podpůrné studie: Ve druhém roce představuje toto seskupení modulů platformu k rozvoji profesionálních a tvůrčích dovedností studentů, aby byli připraveni na trénink na třetí rok.

Příprava na Internship Personal

Digitální móda: studenti budou realizovat základní znalosti získané během jejich prvního ročníku seskupování modulů, aby využili své dovednosti při vytváření marketingových záruk.

Třetí rok

V rámci vysokoškolského vzdělávání odpovídá třetí ročník vysokoškolskému stupni 6. V závěrečném procesu výuky budou studenti mobilizovat veškeré předem získané dovednosti přenositelné, aby překonaly výzvy vyplývající z vývoje svého osobního projektu. Studenti, kteří volí specializaci Fashion Marketing, budou muset vypracovat komplexní marketingový plán se zaměřením na branding a komunikační strategie.

Ve spojení budou studenti muset absolvovat stáž, aby využili své teoretické znalosti v praktickém kontextu.

Studentská pracovní zátěž za 3 roky:

Celkové pracovní zatížení 3893 hodin
2257 hodin přednášek tváří a tváří
1456 hodin samostudia
180 hodin průmyslových sítí

Další informace a stažení brožury o programu naleznete na adrese: https://www.ifaparis.com/courses/undergraduate/bachelor-fashion-marketing

This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace September 5, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
3 - 3 let
Denní studium
Price
Cena
8,400 EUR
Poplatek za uplatnění 150 EUR
Information
Deadline
Locations
Francie - Paris, Île-de-France
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Francie - Paris, Île-de-France
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Videos

Meet IFA Paris Lecturer Anastasios Sofroniou: "Be curious all the time"