Bachelor of Business Administration (BBA)
The University Of Georgia
Klíčová informace
Umístění kampusu
Tbilisi, Gruzie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cíle programu:
Cílem programu je poskytnout studentovi moderní obchodní administrativu. Poskytnout pevný základ pro úseky obchodní administrativy - jako je ekonomika, finance, marketing, účetnictví, management atd., Stejně jako obchodní sekce jako bankovnictví, pojišťovnictví, průmysl, finance atd. Po dokončení programu se student rozvine základní dovednosti podnikatelů, jakož i znalosti a dovednosti, které jsou nezbytné pro manažery nižší a střední úrovně v Gruzii a na celém světě.
Znalosti a porozumění Absolvent bude schopen: Znát hlavní principy a teorie mikroekonomie a makroekonomie Pochopit účastníky trhu, tržní síly, úlohu konkurence v oblasti oceňování produktů Znát roli státu v ekonomice Znát měnovou a fiskální politiku, inflaci, nezaměstnanost, teorie rozvíjet státní ekonomiku Poznat matematické a statistické teorie Pochopit úspěchy managementu školy Pochopit etiku podnikatelského prostředí Poznat legislativní formy podnikatelské organizace Znát kritické metody analýzy organizace a životního prostředí, moderní metody hodnocení a modelování probíhajících znalostí Diskuse a rozhodnutí vytváření principů Znalostní principy strategických alternativ a metodiky konkurenční obchodní strategie Pochopení teoretických základů optimalizace a řízení podniku Pochopení struktury managementu, jeho subsystémů a jejich vztahů Pochopení strategických, finančních, výrobních, manažerských strategií managementu. administrativní, mezinárodní, sociální, kulturní aspekty Znalost základních principů a teorií marketingu, moderní chápání konkurenceschopnosti firem Pochopení modelování sítě pro distribuci produktů Znalosti cenových systémů, ochranných známek používaných mezinárodními marketingovými systémy Poznejte moderní technologie řízení reklamy a propagace, obecná metodika propagace a tvorby cen, analýza nákladů a nákladové strategie Rozumět teoretickým základům pro poskytování efektivního výkonu reklamy Znát moderní metodiky PR pro formování veřejného mínění, porozumění konkurenceschopnosti Pochopit mezinárodně uznávané účetní zásady, metodiky pro posuzování finanční situace společnosti, tvorba výkazu zisku a ztráty , rozvaha a přehled o peněžních tocích Znalost finančních trhů, finančních nástrojů a finančních institucí Znalostní principy hodnocení finančních investičních nástrojů, metody sestavování finančních portfolií, řízení rizik nt a analýza
Uplatňování znalostí
Absolvent bude schopen:
- Pracujte individuálně a v týmu
- Plánovat, motivovat, řídit, realizovat
- Vést
- Vypracovat strategickou vizi, navrhnout podnikatelský záměr v souladu s požadavky, identifikovat kritická řešení, vypracovat operační plán
- Pořádat podle požadavků marketingový výzkum, analyzovat statistické informace
- Využití matematické a statistické aplikace pro řešení finančních problémů
- Vytvořit finanční a účetní dokumentaci
- Vygenerujte koeficienty konečných výsledků
- Posoudit investiční projekt
- Produkovat výdaje, výdaje a rozpočtové dokumenty, výpočet výrobních nákladů
- Najděte informace o finančním trhu týkající se finančních nástrojů a organizujte finanční portfolia
Rozhodování
- Absolvent bude schopen:
- Analyzovat kvantitativní a kvalitativní výsledky výzkumu
- Závěry a argumenty založené na statistické analýze marketingového výzkumu
- Předvídat budoucí prodeje a ceny na základě minulých statistických výsledků
- Analyzovat tržní a environmentální síly; porovnat konkurenty a slabé a silné stránky v podnikové SWOT analýze
- Analyzujte finanční dokumentaci organizace a rozhodujte o její finanční situaci
- Analyzujte důvody, které přinášejí rozdíl mezi rozpočtovanými a skutečnými výsledky
- Při posuzování investičních projektů dbejte na optimální úsudek
- Analyzovat speciální finanční informace ze speciálních televizních programů a novin a na základě těchto informací správně posoudit
- Komunikační dovednosti
- Absolvent bude schopen:
- Prezentujte vlastní vizi v písemné formě a prezentaci s využitím moderních technologií
- Při prezentaci použijte vhodnou terminologii
- Vysvětlete nebo sdělte příslušným odborníkům i ostatním zájemcům příslušné informace
- Zúčastněte se diskuse
- Podrobnou analýzu výsledku předložte písemně
- Komunikujte plynule v gruzínštině a angličtině
- Využití elektronické komunikace na akademické úrovni
Učící schopnosti
- Absolvent bude schopen:
- Uveďte své profesní zájmy a nezávisle identifikujte preferované pokračování studia na další úrovni vzdělávání nebo pokračujte v znalostech novými, certifikovanými kurzy
- Vyhledejte požadovanou literaturu elektronicky a v knihovně
- Neustále rozvíjet své znalosti pomocí gruzínské a anglické odborné literatury
Hodnoty
- Absolvent bude schopen:
- Zvažte liberálně demokratické postoje vyjádřené respektováním jednotlivce a majetku
- Zvažte správný postoj k fyzickým a duševním vlastnostem. Zvažte osobní a kolektivní odpovědnost
- Zvažte odpovědnost vůči komunitě a státu vyjádřenou s ohledem na právo a podnikatelskou etiku
- Zvažte úlohu hodnot v rozvoji státu a blahobytu budoucí generace
Kontaktní osoba:
John Dastouri (MBA): j.dastouri @ UG .edu.ge
Dr. Bahman Moghimi PhD, DBA, MBA): B.Moghimi @ UG .edu.ge
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář Business Administration, Business Management (denní studium)
- Kokkola, Finsko
Bachelor of Business Administration: Major in Event Management
- Montreux, Švýcarsko
Bakalář obchodní administrativy
- Online Spain