Bachelor of Management ICT Business (International ICT Business)
Telkom University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Bandung, Indonésie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
8 semestry
Tempo
Plný úvazek
Školné
IDR 184 000 000 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Kvůli pandemii Covid-19 pořádala Telkom University online přednášky pro všechny studenty včetně nových zahraničních studentů. Očekává se, že poté, co začne pandemie Covid-19 ustupovat a indonéská vláda otevřela přístup a služby mezinárodním studentům, rádi uvítáme mezinárodní studium studentů na akademické půdě.
Bachelor of ICT Business Management je jedním ze studijních programů na School of Economic and Business- Telkom University , Indonesia, která byla založena v roce 1997. Naše ICT Business Management se velmi ostře zaměřuje na management pro potřeby informačních a komunikačních technologií (ICT) průmysl. Díky silné barvě ICT mohou být absolventi studijního programu ICT Business Management přijati v telekomunikačním průmyslu a dalších průmyslových odvětvích, která agresivně využívají ICT v obchodních procesech.
Telkom University's International Office","author_url":"","source":""}" />
Co se naučíte?
V ICT Business Management existuje 5 koncentrací:
1. Telecommunication Business Management (MBT), studenti se naučí, jak:
- implementovat správu telekomunikací
- umět vyhodnotit správu založenou na telekomunikacích s podporou bezdrátových telekomunikačních sítí a celulárních sítí
- analyzovat obchodní modely, které se používají v dnešním telekomunikačním průmyslu.
2. Informatika Business Management, studenti se naučí, jak:
- vytvořit obchodní plán a implementovat řízení podniku Informatics.
- spravovat zabezpečení informací a porozumět auditům zabezpečení informací.
- analyzovat manažerské informační systémy spolu s postupy testování softwaru.
- navrhovat obchodní procesy elektronického obchodování a IT podnikání.
3. Media Business Management, studenti se naučí, jak:
- implementovat řízení mediálního podnikání a marketing mediálního podnikání.
- vyhodnotit systém uchovávání digitálních informací v mediálních společnostech.
- být zručný v produkci díla mediálního obsahu s využitím IKT a pomocí prvků, které tvoří obsah a mají atraktivní hodnoty.
4. Content Business Management, studenti se naučí, jak:
- porozumět ekosystému v obchodním řetězci obsahu v mobilní telekomunikační síti, poznat a porozumět obchodnímu potenciálu mobilního obsahu, znát a porozumět procesu poskytování obsahu až do distribuce a komercializace.
- analyzovat systém správy multimediálního obsahu a sémantiku webu.
- vyhodnotit zachování digitálních informačních systémů ve společnosti.
5. Mezinárodní ICT Business Management, studenti se naučí, jak:
- řídit mezinárodní obchod podporovaný mezinárodním certifikátem v souladu s oblastmi zájmu a zkušeností v zámořském podnikání.
- umět aktivně mluvit anglicky (úvodní výuka a učení v angličtině).
Učební materiály pro International ICT Business Management jsou dodávány v angličtině, včetně přednášek, stáží, zkoušek, prací, zkoušek a vědeckých publikací. Studentům jsou také poskytovány některé mezinárodní programy, jako jsou programy mobility ( edutrip , výměnné pobyty studentů nebo programy pro krátké kurzy) a mezinárodní certifikace související s managementem. Kromě toho proběhne za 1 rok anglický synergický program ke zlepšení jejich angličtiny od Language Center.
Co se stanete?
Od absolventů oboru ICT Business Management se očekává, že budou
- Umět plánovat, organizovat, personálně zabezpečovat, vést a řídit ostatní a vykonávat kontrolu za účelem řízení obchodní a nepodnikatelské organizace.
- Umět vykonávat funkce funkčního manažera (marketing, provoz, HR, finance) a podnikatelů v obchodní a nepodnikatelské organizaci.
- Umět řešit provozní a manažerské problémy, zvolit nejlepší řešení, doporučení při rozhodování a vytvářet akční plány s využitím informačních a komunikačních technologií.
- Být schopen porozumět teoriím, konceptům, metodám a nástrojům spojeným s analýzou manažerských dovedností v oblastech marketingu, lidských zdrojů, provozu a financí.
- Umět provádět sběr a zpracování dat a analyzovat relevantní informace v procesu výzkumu.
- Umět aplikovat koncepty marketingového managementu pokrývající aspekty managementu a marketingu, vytvoření marketingové směsi, vypracování strategie pro plánování marketingového programu ve společnosti.
- Být zručný v předvádění systému pro zaznamenávání analýz a poskytování účetních závěrek společnosti jako základu pro finanční rozhodování a v analýze zdrojů financování na základě teorie kapitálové struktury, kterou lze ve společnosti implementovat.
- Mít podnikatelského ducha, aby významně přispíval ke zlepšování blahobytu společnosti.
- Umět aplikovat koncepty řízení provozu, které zahrnují návrh a fungování řízení kvality, a analyzovat projektové řízení ve společnosti.
- Umět řídit lidské zdroje, které zahrnují: využití, rozvoj, hodnocení, poskytování okrajových výhod a správu jednotlivých členů organizace nebo skupiny zaměstnanců, zahrnuje také návrh a implementaci systémového plánování, zaměstnance, rozvoj zaměstnanců, řízení kariéry , hodnocení výkonu, odměňování zaměstnanců a dobré pracovní vztahy.
Absolventi oboru ICT Business Management mají možnost stát se:
- Vývojář aplikací
- Obchodní analytik
- Forenzní počítačový analytik
- Síťový inženýr
- IT odborník na prodej
Osnovy
Počínaje tímto lichým semestrem 2020/2021 implementuje Telkom University , zejména Telkom University škola ekonomická a obchodní, kurikulum pro rok 2020, které odkazuje na rámec vzdělávání založeného na výsledcích (OBE). Návrh osnov pro rok 2020 byl vytvořen s cílem:
- Předvídání vývoje průmyslové revoluce 4.0 přidáním nové gramotnosti, a to gramotnosti lidské, datové a technologické.
- Posílení zapojení odvětví realizací programu WRAP (Work Ready Program) ve formě stáží, podnikání a výzkumu.
- Posílení digitálních učebních metod založených na učení zaměřeném na studenty rozvojem kombinovaného učení, flipped learning a distančního vzdělávání.
- Uznávání komunitních rozvojových a inovačních aktivit studentů zapojením do aktivit Týdne studentské kreativity, Tematické přednášky o skutečné práci, národní nebo mezinárodní soutěže, certifikace a další ekvivalenty.
- Provádění procesu učení „Merdeka Belajar-Kampus Merdeka“, kde studenti dostávají svobodu přijímat kredity za učení mimo studijní program, který lze získat mimo studijní program na univerzitě nebo mimo univerzitu.
To vše si klade za cíl produkovat absolventy se schopností myslet, řešit problémy a komunikovat po celém světě podle vize Vysoké školy ekonomické a obchodní.
Galerie
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bachelor in Business Analytics
- Online Spain
- Villaviciosa de Odón, Španělsko
Business Management with a European Language (German)
- Cardiff, Spojené království
B. Eng. Business Management and Engineering (Campus)
- Berlin, Německo