Přečtěte si oficiální popis

Trénujeme novou generaci komunikačních specialistů.

Nové média jsou popsány jako nově vznikající a vyvíjející se platformy (jako jsou internet, mobilní sítě, webové servery, zpravodajské weby, vyhledávače, blogy, wiki a sociální média) vyplývající z konvergence informačních technologií, komunikačních sítí a mediálního sektoru. Tradiční mediální kanály, jako jsou noviny, rádio a televizní kanály, se také sbírají s novými médii. Tento rychlý vývoj si vyžaduje učení nových specializovaných dovedností v oblasti nových médií.


Náš profil absolventa

Jako Kadir Has University oddělení pro nová média, zvyšujeme "komunikační specialisty", kteří mají různé dovednosti a kvalifikace požadované ve stále sbližujícím se mediálním prostředí. Naši absolventi mohou sledovat a analyzovat nový vývoj v oboru a mít specifické dovednosti v oblasti odborných znalostí.


Proč KHAS Nové média?

Naše oddělení bylo založeno v roce 2009 jako první svého druhu v Turecku. V rychle se vyvíjející akademické oblasti byly kurikulum programu nedávno aktualizovány, protože to bylo správný čas.

Počínaje 3. ročníkem jsou naši studenti směřováni do zvláštních oblastí odbornosti podle svých tendencí a dovedností. Vybírají si z oblasti produkce obsahu / řízení (výrobu) nebo podnikání. Alternativně mohou dokončit kombinovaný program tím, že využijí třídy z třetího fondu tříd v nových médiích.

Tímto způsobem obdrží interdisciplinární komunikační školení a také se důkladně specializují na alespoň jednu oblast. Vedle svého diplomu obdrží certifikát odbornosti, když absolvují.

Kromě toho mohou dokončit dvojí hlavní a drobné programy, které rozvíjejí své oblasti odborných znalostí.

Stručně řečeno, noví komunikátoři, kteří mohou reagovat na aktuální potřeby absolventů komunikačního oboru z našeho oddělení.


Vztahy s tímto odvětvím

Ve spolupráci s významnými novými multimediálními přehrávači, jako je Dağ Media a sdružení vydavatelů, v rámci nového programu podporovaného instruktory z tohoto oboru, studenti tráví většinu času v praxi studia od druhého roku.


Studovat příležitosti v zahraničí

Kromě programů Erasmus a výměnných programů pro studenty má náš program dohodu o dvojnásobném stupni studia se společností Coventry University ve Spojeném království. V souladu s tím naši studenti tráví svůj poslední ročník na příslušném oddělení ve Velké Británii a získávají dvojité osvědčení o ukončení studia.

Informace o instituci

Program v New Media byl založen v roce 2009.

Kvalifikace udělená / Úroveň kvalifikace

Bakalář umění (BA Hons) - Úroveň 6

Požadavky na přijetí

Žadatelé by měli získat požadované skóre ze zkoušky přechod na vysokoškolské vzdělání (YGS), testu prvního cyklu (LYS / Verbal 1) a testu přímého přenosu (DGS). Umístění je organizováno centrálně Student Selection and Placement Center (ÖSYM). Mezinárodní žáci, kteří žádají o program, musí splňovat kritéria přijetí stanovená Kadir Has University . Studenti mohou přejít do programu podle předpisů Kadir Has University na základě horizontálního převodu. (Další informace: http: // www. KHAS .edu.tr)

Uznávání předchozího učení

Studenti mohou být po schvalování děkana v příslušné fakultě nebo institutu osvobozeni od některých kurzů přijatých v jiných institucích. IB přijala.

Požadavky na absolvování studia

Studenti jsou povinni úspěšně absolvovat všechny kurzy v učebních osnovách přijatých senátorem (240 kreditů ECTS) a mají minimální kumulativní bodový průměr v hodnotě 2,00 / 4,00.

Definice programu

Využívá program New Media BA studenty? teoretické a praktické znalosti interaktivních, sociálních, mobilních médií a dalších on-line technologií. Základní povinné kurzy jsou doplněny širokou škálou možností týkajících se online designu a technologie, zkušeností uživatelů, mobilního marketingu a studií nových médií.

Výsledky programu

  1. Dokázat prokázat kritické myšlení a kompetentní analytické dovednosti s vysokou úrovní znalostí v oblasti komunikace, humanitních oborů a společenských věd.
  2. Dokázat prokázat kreativní, jedinečné a nezávislé myšlení tak, aby se aktivně zapojil do demokratické komunikace a aktivně se podílel na produkci.
  3. Aby bylo možné spojit různé oblasti komunikace, analyzovat účinky nových médií na pracovní život, společenský život a politiku, rozvíjet strategie pro integrovanou komunikaci.
  4. Ovládat technologie a strategie rozvoje komunikace v oblasti publikování, řízení a podnikání s novými médii; bude schopen tento proces provozovat a přeměnit.
  5. Získat dovednosti produkovat, prezentovat a spravovat obsah kopií, zvuku, obrazu a videa pro oblasti nových médií; bude mít dostatečné zkušenosti a znalosti o hardwaru a softwaru, aby je vytvořil.
  6. Přijmout základní odpovědnosti a etické závazky své profese s jejich získanými dovednostmi a znalostmi.
  7. Chcete-li se účastnit profesionálního pracovního prostředí s aktivní, produktivní a odpovědnou vizí.
  8. Byly schopny aktivně komunikovat v angličtině a dalších jazycích, které se naučili s cílem zlepšit své profesní dovednosti a najít mezinárodní pracovní příležitosti.

Profesní profily absolventů

Manažerů sociálních médií, on-line novinářů, odborníků na mobilní marketing, provozovatelů digitálního vysílání.

Přístup k dalším studiím

Studenti mohou absolvovat studium magisterského studia na KHU a externích institucích. Tam je MA v New Media na KHU stejně.

Vyhodnocovací dotazníky

Dotazník pro hodnocení kurzů a instruktorů Dotazník spokojenosti s dotazníkem o absolvování dotazníku.

Mezinárodní spolupráce

ERASMUS-Coventry-Lincoln

Kariérní možnosti

Absolventi nové mediální sítě mohou pracovat jako komunikační specialisté ve všech soukromých nebo veřejných organizacích, které potřebují efektivněji využívat internet a mobilní sítě. Mohou fungovat jako:

  • Reportér, redaktor nebo producent v novinách, rozhlase nebo televizních kanálech, které začaly pracovat online a na mobilních platformách.
  • Komunikační manažer, který poskytuje efektivní komunikaci mezi veřejnými nebo soukromými agenturami a organizacemi a jejich cílovou skupinou v sociálních médiích.
  • Internetoví a mobilní obchodní manažeři nebo podnikatelé, kteří přesouvají podnikové procesy jednotlivců nebo organizací do internetu a mobilního prostředí.
  • Jako výzkumní pracovníci se zaměřují na individuální, sociální, ekonomické, kulturní, politické, právní a etické účinky společnosti New Media v akademii nebo v průmyslových organizacích.

Navíc všichni naši absolventi mohou získávat magisterský titul v různých odděleních kromě New Media.

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 9 více kurzů z Kadir Has University »

Poslední aktualizace February 7, 2019
This course is Campus based
Start Date
Sep 2019
Duration
4 let
Denní studium
Price
12,000 USD
za rok.
Deadline
Srp. 2, 2019
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Srp. 31, 2023
Termín odevzdání přihlášek
Srp. 2, 2019

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
Srp. 2, 2019
End Date
Srp. 31, 2023