Bakalář Arts Media & Media Management
Diploma University of Applied Sciences
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Bad Sooden-Allendorf, Německo
Jazyky
Němec
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
6 - 7 semestry
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 227 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Distanční vzdělávání: € 227,00 / měsíc
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Díky distančnímu studiu „mediální ekonomika a mediální management“ (konzultace po odborné konzultaci: [email protected]) vytvořila univerzita DIPLOMA koncepci studia, která splňuje požadavky tvůrců médií i uživatelů médií: Kombinace podnikové správy, sociologie a žurnalistiky činí absolventy studia Studoval média, kteří jsou ve velké poptávce mediálních společností v on-line, tisku, rozhlasu a televizním a filmovém průmyslu.
Workshop s návštěvou Deutschlandradia s rozhlasovým workshopem a multimediálním workshopem v Radě Evropy (Štrasburk): www.diploma-aus-dem-europarat.de.
Státem schválený bakalářský studijní program "Mediální management a mediální management" může být dokončen ve třech verzích: jako distanční studium na všech celostátních studijních centrech, jako distanční studium on-line nebo jako výuka ve třídě v areálu v Bad Sooden-Allendorf.
Délka studia je 7 semestrů v distančním vzdělávání a 6 semestrů ve třídním studiu, lze jej však prodloužit až o čtyři semestry zdarma, aby studium, např. Vedle povolání nebo vedle jiných povinností, jako je výchova dětí, péče o děti, byla pečlivě ukončena. Příbuzní atd. Mohou být vyplněni. Přednášky obou typů studia probíhají v místě zvoleného studijního centra nebo mohou být považovány za virtuální distanční vzdělávání s interaktivními online přednáškami a zkouškami ve studijních centrech.
Akademický titul "Bakalář umění (BA) Media Management & Media Management" je oprávněn k navazujícímu magisterskému titulu, např. Po sobě jdoucí Master of Arts (MA) v oboru podnikání a práva - zaměření na management v DIPLOMA. Pokud máte práci, můžete také dokončit magisterský titul, například MBA na DIPLOMA University.
Žurnalistika, sociologie médií a ekonomika médií v jednom kurzu
Studie "Mediální management a mediální management" se svými třemi pilíři Business Administration, žurnalistiky a sociologie vytváří novinku ve všech variantách studia a poskytuje dobrý základ pro všechny tři výše uvedené oblasti. Události podnikové správy zahrnují aspekty ze speciální teorie mediálních operací. V průběhu studia jsou také k dispozici praktické publicistické projekty a mediální koncepty v různých mediálních žánrech. Zvláštní důraz je kladen na interdisciplinární kompetence, jako je plánování, strategické a analytické myšlení, podnikatelská činnost, interdisciplinární komunikace, týmová práce a reflexe profesní etiky.
V posledním akademickém roce se prohlubují další odborné znalosti v jednom z volitelných modulů: ekonomie médií, sociologie médií (zaměření na korporátní komunikaci) nebo žurnalistika . Díky tomu se absolventi specializují podle svých osobních preferencí.
Studie "Media Management and Media Management" připravuje na rozmanité koncepční, kreativní a strategické úkoly v mediálních společnostech. Zohledňuje se mediální produkce, teorie médií, zvláštnosti a obchodní modely mediálních subsektorů. Tyto znalosti nám umožňují rozvíjet mediální koncepty, které jsou vhodné pro cílovou skupinu z hlediska ekonomické životaschopnosti. Studenti se také naučí přizpůsobit se novým rámcovým podmínkám, které přináší změna ve stále více multikulturním a multimediálním světě.
Mezinárodní aspekty jsou řešeny v oblasti interkulturní mediální komunikace a obsahu studia s obsahem anglického jazyka. Během studia v oboru " Mediální management a mediální management " musí studenti v některých předmětech psát a prezentovat písemné práce v angličtině.
Kariérní vyhlídky po vedení distančního vzdělávání
Oblasti činnosti absolventů studijního programu DIPLOMA "Mediální management a mediální management" lze nalézt v médiích samotných i tam, kde se setkávají média a podnikání. Absolventi pracují ve veřejnoprávních a soukromých mediálních domech, na trzích s tiskem, internetem a dalšími elektronickými mediálními trhy, jakož i v herním průmyslu a aplikačním segmentu, jakož i PR a marketingových konzultantů v komunikačních agenturách, asociacích, průmyslových a servisních společnostech nebo ve společnostech. kteří jsou aktivní ve vzdělávání.
Manažeři médií jsou například zodpovědní za odhad poměru nákladů a přínosů mediálních projektů, marketingového mediálního obsahu, řízení rozpočtů projektů, nasměrování produkce nebo nákupu mediálních produktů a jsou také používány v licenčním prostoru.
Absolventi studijního programu "Mediální ekonomie a mediální management" mají velmi dobré pracovní vyhlídky na německém trhu práce i v zahraničí: Obchodní publikace hodnotí náladu v různých mediálních sektorech a v kombinaci se zábavním průmyslem a digitálním sektorem jsou dlouhodobě pozitivní.
normální doba
Distanční vzdělávání: 7 semestrů / 180 ECTS
Skutečná doba studia může být bezplatně prodloužena až na 4 semestry v průběhu standardní doby studia.
základní
S dostatečným počtem účastníků v zimním semestru (říjen) a letním semestru (duben).
akreditace
Akreditace studijního programu akreditační agenturou AHPGS.
školné
Dálkové studium: 247,00 € / měsíc (celkem 11 039,00 EUR plus jednorázový poplatek za zkoušku ve výši 665,00 EUR)
forma
Docházkové studium nebo distanční studium. Kurz distančního vzdělávání probíhá střídavě mezi samostudiem se studijními knihami a celodenními sobotními semináři (cca 12 sobot za semestr) v jednom z našich četných celostátních studijních center nebo online ve „virtuální přednáškové hale“ DIPLOMA Online Campus.
požadavky na přijetí
Všeobecná kvalifikace pro přijetí na vysokou školu, Fachhochschulreife, složená magisterská zkouška nebo podle nařízení o přístupu k vysokoškolskému vzdělání ve státě Hesensko, tj. Buď absolvování alespoň 400 hodin odborné přípravy pro profesní rozvoj, technické školy nebo odborné akademie nebo správní akademie nebo závěrečné zkoušky ve státem uznané profesi s následným povolením. nejméně 2 roky zaměstnání a samostatná přijímací zkouška na vysokou školu.
Další informace o speciálních kvalifikacích získáte u společnosti DIPLOMA Hochschule. Žadatelé, kteří nesplňují výše uvedené požadavky, mohou zpočátku absolvovat kurz jako hostující auditoři, pokud je oprávnění k přístupu v rámci maxima. Je dosaženo 2 semestrů.
Pro zahraniční tituly musí být prokázána rovnocennost pro přijetí.
prohlášení
Bakalář umění (BA) (Media Business Management)
Absolventi získají bakalářský titul a diplom, stejně jako dodatek k diplomu psaný v angličtině a přepis záznamů, které je mezinárodně identifikují jako akademici s bakalářským titulem.
Hlavními obory
žurnalistika
Významné události bakalářského titulu v oboru Mediální management a management (BA):
1. Návrh médií:
Studenti se seznámí s mediálním designem jako součást mediálního designu. Získávají znalosti v architektuře mediální komunikace získáváním uměleckých i technických dovedností a řízení návrhových a výrobních procesů v obou oblastech. Jako hlavní pracovní nástroj se dozvíte o PC / notebooku s grafikou, rozvržením, obrazem, pohyblivým obrazem a softwarem pro editaci zvuku. S jejich zaměřením na mediální žánry tisk a internet, jsou také vhodné pro hardware a software dovednosti jako estetické a design dovednosti. V rámci tiskového produktu demonstrují použitelnost získaných znalostí a dovedností.
2. Novinové formy prezentace:
Studenti vědí, že definice, funkce a definice novinářských forem prezentace nejsou fixní proměnné, ale závisí na mnoha věcech: na současném stavu, na možnostech média, které sdělení předává, a v neposlední řadě na historických, společenských a politických podmínkách. , Poznáte tyto závislosti a aplikujete je reflexivně. Umí rozlišovat mezi formami podávání zpráv, názorových a fantazijních reprezentací a připravovat novinářskou akci nezávisle v podobě prezentace. V úzkém spojení s moduly „mediální design“ a „speciální žurnalistika“ vytvářejí novinářský text, který odráží jejich výkon po dokončení akce.
3. Zvláštní žurnalistika:
Studenti se zaměřením na mediální žánry Print and Online znají současný stav mediální lingvistické žurnalistiky. Rozvíjejí základní znalosti německého jazyka a jeho vědeckých kritérií, od syntaktických přes morfologické a ortografické až po stylové aspekty. Na jedné straně znají základní speciální žurnalistické termíny ("autor", "mediální text", "intertextualita" atd.), Na druhé straně nejdůležitější lingvistické jevy v dnešních masmédiích německého jazyka. Tyto jevy můžete popsat pomocí aktuálního vzorového materiálu (ústní a písemná forma, typy mediálních textů, standardní jazyk a dialekty atd.). Mohou také vztahovat jazyk k jiným znakovým systémům, zejména k obrázkům a grafice, a znát základní principy hypertextu.
media sociologie
Významné události bakalářského titulu v oboru Mediální management a management (BA):
1. Etika médií:
Diskurzivní diskuse o úkolech mediální etiky v digitálním věku, etické problémy vztahu „individuální - střední - společnost“ a uvědomění si základních charakteristik médií.
Na základě intenzivního vhledu do problematiky mediální etiky a její rozsáhlé diskuse se provádí metodické diskuse o základech, úkolech a procesech etického úsudku. Cílem akce je odhalit propojení médií, etiky a reality v každodenním životě s přihlédnutím ke konkrétním zkušenostem studentů tak, aby bylo možné učinit realistickou otázku odpovědného zacházení s mediálními produkty (»Mediální etika jako aplikovaná etika: Zur Organizace etických rozhodovacích procesů «). Cílem výuky je realizovat hodnotový diskurz o médiích do vlastního obrazu profesionálního jednání budoucích manažerů médií.
2. Mediální a firemní komunikace:
Základy základů v oblasti mediální a komunikační teorie, vizuální komunikace, formy komunikace a interakce s novými médii, odborná laická komunikace; Korporátní komunikace - založená na sociální psychologii, psychologii médií a sociologii a historii médií.
Ausalt = "Budování komunikativní kompetence prostřednictvím rétorických, prezentačních a moderačních kurzů a prohloubení rétorických dovedností v praktických cvičeních (role-plays): o marketingových strategiích, o tvorbě textových adres, o technické produkci multimediálních textů ao designu webu.
V rámci korporátní komunikace jsou podporovány porozumění a znalosti v oblastech: orientace na zákazníka; marketing; Spolupráce s místními nebo regionálními podniky; Komunikační kvality umístění; Korporátní identita a firemní image; vědomý design firemní kultury; Zaměstnanecké komunikace; komunikativní zprostředkování CIP všech produkčních a marketingových faktorů; Osobní koučink vedoucích pracovníků; Praxe Feedalt = "zpětné a konverzační techniky."
3. Speciální sociologie médií:
Znalost a pochopení vysoce reflexních struktur médií a jejich zpětného odkazu na sociální procesy, vývoj nástrojů sociologické analýzy procesů a eliminace = budování kompetencí v řízení zařízení a vedení týmů.
mediální průmysl
Významné události bakalářského titulu v oboru Mediální management a management (BA):
1. Mediální produkty a mediální produkce:
- recenze Media
- Typologie mediálních produktů
- Média na informačním trhu
2. Mediální procesy, výroba a strategie:
- Kontext a úkoly správy médií
- Mediální produkce: mediální management jako redakční a produkční management
- mediální strategie
3. Strategické a mezinárodní řízení médií:
- Terminologické základní pojmy a základy strategického mediálního managementu
- Strategické řízení v mediálních společnostech
- Mezinárodní mediální ekonomie
Studenti mají hluboký a rozsáhlý přehled o všech spektrech mediálního průmyslu v Německu a v kontextu multimediálního světa propasti, kde mohou získat znalosti z oblasti mediálního marketingu a správy médií a správy médií z produktového, výrobního, zdrojového, manažerského a komerčního hlediska. protože vyvinuli základní chápání činnosti a myšlení specifického pro média ekonomickým a sociálním způsobem.
Stejně efektivně využívají procesy pro mediální produkci, které jsou schopny formulovat a realizovat příslušné mediální strategie. Studenti se také naučí strategickému a mezinárodnímu řízení mediálních produktů a mediálních produkcí. Koncepty marketingu a řízení jsou vyvíjeny pro mezinárodně působící mediální společnosti a mediální profesionály.
V rámci mediálních procesů studenti také získávají speciální znalosti v oblasti tisku a online ve spolupráci s mezinárodními trhy a jsou vždy informováni o nových formách komunikace na mediálním trhu: technologie. Zde se dozvíte více o používání nových komunikačních prvků a také o celé řadě technologií Web 2.0. Jste schopni vytvořit sociální mediální marketingové koncepty přes Twitter, xing, facebook, vy trubku a další.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Degree in Media Studies
- Online Spain
- Villaviciosa de Odón, Španělsko
Bachelor in Creative Business, správa médií
- Leeuwarden, Nizozemsko
Bachelor of Communication Arts in Innovative Media Production
- Khlong Nueng, Thajsko