Bakalář designu
Georgian Technical University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Tbilisi, Gruzie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
GEL 4 500 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Roční výuka pro zahraniční studenty
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento program poskytuje studentům znalosti a dovednosti, aby zahájili kariéru v designu specializace interiéru a designu nábytku, designu výrobku, designu dopravy, nebo vizuální komunikační design, a další spojenecké design-příbuzné specializace. Program poskytuje studentům široké vzdělání v sociálních, kulturních, ekonomických a politických kontextech designu. Program poskytuje specializovaný výcvik a zkušenosti v konkrétních oblastech designu: v konstrukční praxi, procesech a metodologii v ergonomickém designu a udržitelném designu; Znalost materiálů a výrobních postupů; V profesionálních prezentačních prezentacích s využitím nejrůznějších technik podle mezinárodních standardů; V marketingu, řízení a podnikání.
Studenti si vybírají kurzy, které rozšiřují své znalosti v oboru počítačové programování, vývoj webových aplikací a mobilních aplikací, animace a herní design; Environmentální psychologie a výroba nábytku; Automobilové inženýrství, mimo jiné. Absolventi programu získají potřebné znalosti a dovednosti, aby se stali úspěšnými praktiky projektantů, kteří jsou schopni pozitivně přispět ke komunitě návrhářů, projektových partnerů a společnosti jako celku; A s vědeckým základem a porozuměním vhodným pro postgraduální vzdělávání a celoživotní učení obecně.
Program Předpoklady
Žadatel je přijímán v souladu s gruzínskou legislativou
Výsledky výuky / kompetence
Znalosti a porozumění
Základní znalosti a porozumění projektovým disciplínám a souvisejícím předmětům včetně: vizuální kultury a jejích dějin; Společenské vědy; Principy inženýrské mechaniky - struktury a dynamiky a pro automobilový průmysl; Matematika a statistika; Zásady ergonomie vědy a psychologie životního prostředí; Zásady trvale udržitelného rozvoje; Obchodní principy a koncepce.
Znalost a porozumění:
- Historie a teorie umění, dějiny uměleckých hnutí a definice a interpretace umění v historii;
- Historie a teorie designu, které se opírají o konstrukční pohyby, a nedávné interpretace interakcí mezi designem a společností;
- Principiální pojmy a myšlenky filozofie od starověku až po moderní období;
- Základy lidských fyziologických a psychologických schopností a omezení při práci;
- Aplikace a vlastnosti materiálů běžně používaných v konstrukčních disciplínách;
- Principy marketingového řízení vztahující se k projektovým disciplínám;
- Principy počítačových jazyků a programování.
Znalost a porozumění:
- Role projektových disciplín ve společnosti a interpretace designu ze společenských věd;
- Principy a hlavní témata antropologie, které se týkají designové praxe;
- Základní pojmy a problémy a pokročilé techniky a metody udržitelného návrhu;
- Principiální techniky výroby a jejich konstrukční hledisko;
- Hlavní témata studia podnikání;
- Základy lidských interakcí a fyziologické a psychologické vztahy k jejich prostředí;
- Automobilový systém a jeho vývoj a základní kvantitativní nástroje pro analýzu výkonnosti automobilů.
Použití znalosti
Aplikace znalostí v průběhu navrhování a analýzy a kritiky návrhu, praktického zdraví a bezpečnosti; Řešit mechanické problémy a analyzovat data; Obecného a specializovaného designu a metod a vědeckého výzkumu z oblastí, jako je ergonomie, řešení projektových problémů; V oblasti počítačového programování a webového a herního designu pro inovace výrobků a systémů.
Aplikovat znalosti o:
- Otázky týkající se zdraví a bezpečnosti, společná rizika na pracovišti a základní zásady první pomoci;
- Matematika řešit problémy statiky a dynamiky v mechanice a analyzovat data z podnikání a společenských věd;
- Typografie pro dvourozměrné komunikační úkoly;
- Základní konstrukční metody a procesy pro inovativní řešení složitých a nejasně definovaných problémů s konstrukcí;
- Ergonomie vědy a její metody a procesy, zkoumat a řešit problémy návrhu;
- Dřevěné vlastnosti a tradiční dřevozpracující techniky pro výrobu nábytku.
Aplikovat znalosti o:
- Specializované a vyspělé konstrukční metody a postupy pro inovativní řešení návrhových problémů pro konkurenční výhodu, s ohledem na ergonomická a environmentálně udržitelná kritéria a další otázky;
- Výrobní technologie pro optimalizaci navržených výrobků a systémů;
- Podnikatelských procesů a nástrojů pro navrhování nových produktů a služeb;
- Metody výzkumu návrhových témat, shromažďování kvalitativních a kvantitativních dat, jako jsou průzkumy, experimenty, terénní výzkum, případové studie a tak dále a jejich aplikace na teorii a praxi návrhu;
- Počítačové programování, HTML a CSS a SDK ve vývoji počítačových a mobilních aplikací a webových stránek;
- Zásady psychologie životního prostředí a metody pro zvažování člověka v jeho prostředí;
- Techniky a postupy pro tvorbu animací a pro navrhování elektronických her.
Tvorba úsudky
Aplikujte metody od společenských věd k analýze dat a interpretaci současných událostí vztahujících se k projektové praxi. Využijte znalosti a metody z vědeckých oborů, jako je ergonomie a vědy o životním prostředí atd. Rozhodovat a navrhnout postupy.
Být schopen:
- Interpretovat a činit informované úsudky o významných současných událostech v sociální a politické sféře v Gruzii a mimo ni;
- Shromažďovat relevantní kvantitativní a kvalitativní údaje o nejasně definovaných konstrukčních problémech a analyzovat data a vytvářet odůvodněné úsudky pro další akce;
Být schopen:
- Analyzovat kvantitativní a kvalitativní údaje o nejednoznačně definovaných konstrukčních problémech, které se týkají ergonomie nebo problematiky environmentálních věd atd., A vytvářet odůvodněné úsudky pro další kroky;
- Analyzovat nejasně definované a složité problémy návrhu, naplánovat a realizovat kroky, včetně použití vhodných návrhových metod a procesů, k řešení návrhových problémů;
Komunikační dovednosti
Být schopen:
- Soudržně prezentovat informace v anglickém jazyce pomocí kvantitativních a kvalitativních údajů pro odborníky a nespecialisty prostřednictvím textů a diagramů využívajících moderní informační technologie;
- Vypracovat technické výkresy a počítačové modely a dokumentaci podle mezinárodních standardů a konvencí, komunikovat s kolegy a spolupracovníky apod .;
- Připravit evokující profesionální návrhy, komunikovat s kolegy a spolupracovníky apod. A přesvědčit zainteresované strany.
Být schopen:
- Kreativně uplatňovat řadu moderních informačních technik pro přípravu písemných a vizuálních reportů o komplexních tématech souvisejících s designem v anglickém jazyce, aby přesvědčili specialisty a nespecialisty;
- Připravovat modely počítačových projektů složitých produktů a systémů podle mezinárodních standardů a konvencí, komunikovat s kolegy a spolupracovníky apod .;
- Připravit evokativní multi-faceted profesionální designové prezentace pomocí různých médií a pokročilých technik, komunikovat s kolegy a spolupracovníky apod. A přesvědčit zainteresované strany v oblasti designu.
studijní dovednosti
Být schopen:
- Definovat vlastní potřeby učení v různých a nepředvídatelných situacích, individuálně a jako součást týmu a podniknout kroky k řešení potřeb vzdělávání;
- Zamyslet se nad využitím návrhových metod a procesů a výsledků designových projektů a předepisovat nápravná opatření k řešení problémů.
Být schopen:
- Vyhodnotit vlastní učební proces soudržným a komplexním způsobem; A identifikovat další vzdělávací potřeby;
Hodnoty:
- Sdílejte hodnoty týkající se designové praxe a zapojte se do úctyhodných diskusí o hodnotách a přitom vždy přehodnocujte vlastní postoj k otázkám;
- Oceňujte, jak výsledky návrhu ovlivňují uživatele a zúčastněné strany a snažte se maximalizovat jejich přínosy a zároveň minimalizovat jejich negativní dopady.
- Vědecký postoj k vědě a vědecké metodě a oceňují, jak jsou znalosti z oblastí, jako je návrhový výzkum, ergonomie a udržitelný design, relevantní pro designovou praxi obecně;
- Inkluzivní, demokratický a otevřený přístup k profesionálnímu designu, s přihlédnutím k potřebám uživatelů a ostatních zúčastněných stran a otevřené spolupráci s nimi v obou směrech, pokud je to možné; Tvořiví, inovační a podnikatelští jednotlivci, kteří působí v poskytování dobrých životních podmínek a vytvářejí ekonomické bohatství pro všechny.
Formy a metody dosažení výsledků učení
Přednáška
Seminář (pracuje ve skupině)
Praktická cvičení
Laboratorní třídy
Praxe
Předmět práce / projekt
Nezávislá práce
Konzultační formy a metody dosažení výsledků učení jsou zahrnuty do vzdělávacího programu a lze je nalézt na následujícím odkazu: http://www.gtu.ge/quality/new/en.pdf
Oblasti zaměstnanosti
- Vydavatelské a obalové společnosti
- Mediální společnosti
- reklamní agentury
- Designové společnosti
- Konzultační a projekční společnosti
- Architektonické návrhy a designové ateliéry
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalářský asistent designéra se specializací na produktový design
- Nice, Francie
Tříletý kurz interiérového designu
- Milan, Itálie
Bakalářský asistent designéra se specializací na udržitelný módní návrhářství
- Nice, Francie