Bakalář filozofie vyznamenání v marketingovém řízení
IMM Graduate School of Marketing
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
V BPhil Úspěchy v Marketing Management bude nabízen na úrovni 8 NSK (HEQF zarovnané) a bude se skládat ze 140 kreditů.
Kritéria pro přijetí
- Vhodné Bakalářský titul na NSK úrovni 7 s Marketing Management 3 jako hlavní modul.
- Jsou povinné životopis a motivační dopis.
- Jakýkoliv jiný ekvivalentní kvalifikace.
Žadatelé jsou nutné k dokončení postgraduální žádost o přijetí formuláře pro BPhil vyznamenáním v Marketing Management, která spolu s ověřené kopie osvědčení v oblasti vzdělávání, jeho totožnost / cestovních dokladech, motivační dopis a životopis, by měly být vráceny doporučeně poštou na adresu: Dean: Postgraduální studium IMM GSM PO Box 91820 Auckland Park 2006 nevratná záloha musí doprovázet formulář žádosti.
Žadatel může být požadováno, aby psát a předat přístupové moduly před pokračováním s BPhil vyznamenáním v Marketing Management.
Program je rozdělen takto:
- Odevzdání v určitých modulech. Podívejte se prosím na kalendář událostí.
- Otevřená kniha vyšetření v některých modulech. Podívejte se prosím na kalendář událostí.
- Dokončení marketingového praktika. Žádné vyšetření nebo přiřazení potřeby. K dispozici bude praktické posouzení.
- Dokončení zprávy o marketingového výzkumu. Žádné vyšetření nebo přiřazení potřeby. K dispozici bude praktické posouzení.
V BPhil Úspěchy v Marketing Management se skládá z pěti povinných a jednoho volitelného modulu a je strukturován takto:
- AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 kreditů)
- AMP401 - Advanced Marketing Cvičení 4 (40 kreditů) - praktické posouzení. Nevyžaduje postoupení nebo písemná zkouška.
- AMRT401 - Advanced Marketing Research: Teorie 4 (20 kreditů)
- AMRR402 - Advanced Marketing Research: Report 4 (20 kreditů)
- ASM401 - Advanced Strategic Marketing: Teorie a praxe 4 (20 kreditů)
- Volitelné (20 kreditů)
Volitelných modulů
Budete muset vybrat jednu z následujících možností:
- ABM401 - Advanced Řízení značky 4 (20 kreditů)
- ACM401 - Advanced Contemporary Marketing Management problémy 4 (20 kreditů)
- ADM401 - Advanced Digital Marketing 4 (20 kreditů)
- ASM401 - Advanced Services Marketing 4 (20 kreditů)
V B Phil Úspěchy v Marketing Management může být dokončena do nejméně jednoho roku na plný úvazek studia, nebo do dvou let na částečný úvazek studia. B Phil Úspěchy v Marketing Management musí být dokončena do tří let.
Členění z Postgraduální diplom v oboru Marketing Management na B Phil vyznamenáním v Marketing Management
Kritéria pro přijetí
Absolventi musí úspěšně dokončit všechny moduly na nové Postgraduální diplom v oboru Marketing Management. Žádosti musí být podány ve lhůtě pěti let po kvalifikaci s Postgraduální diplom v oboru Marketing Management.
Členění z nového Postgraduální diplom v oboru Marketing Management k novému B Phil vyznamenáním v Marketing Management se skládá ze dvou povinných modulů a jeden plánovaným. Artikulace musí být dokončen za čtyři roky.
Povinné předměty
- Advanced Marketingový výzkum: Teorie 4 (20 kreditů)
- Advanced Marketingový výzkum: Report 4 (20 kreditů)
Volitelné
Studenti si musí vybrat jeden volitelný z níže uvedeného seznamu.
- Advanced Současná Marketing Management 4
- Advanced Services Marketing 4
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
BCom (Marketing Management)
- Pretoria, Jihoafrická republika
Marketing Management
- Jönköping, Švédsko
BCom / BCom Hons v marketingovém managementu
- Johannesburg, Jihoafrická republika