Bakalář umění Management cestovního ruchu
Diploma University of Applied Sciences
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Bad Sooden-Allendorf, Německo
Jazyky
Němec
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
7 semestry
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 247 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2023
* Dálkové studium: 247,00 € / měsíc
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Program managementu cestovního ruchu je bakalářský studijní program zaměřený na manažerské kompetence, který poskytuje první akademickou kvalifikaci pro střední a vyšší management v mezinárodním cestovním ruchu. Pro odborníky nabízí DIPLOMA studijní program Management cestovního ruchu jako distanční vzdělávání ve dvou variantách: jako virtuální distanční vzdělávání s virtuálními online přednáškami a zkouškami v sobotu na celostátních zkušebních střediscích nebo alternativně jako kombinované studium s fázemi docházky. Kromě distančního vzdělávání je management cestovního ruchu nabízen také jako prezenční studium na hlavním pracovišti vysoké školy v Bad Sooden-Allendorf.
Management cestovního ruchu jako distanční vzdělávání
Standardní doba studia je 7 semestrů v distančním studiu a může být prodloužena až o 4 semestry bez školného. V distančním vzdělávání dochází ke změně mezi samostudiem se studijními programy a celodenními sobotními semináři (cca 12-14 sobot za semestr) v jednom z našich studijních a zkušebních center v Kasselu nebo Mnichově online ve „virtuální přednáškové hale“ DIPLOMA Online Campus.
Kromě distančního vzdělávání s prezenčními fázemi docházky, zejména prostorově flexibilní on-line distanční vzdělávání nabízí ideální podmínky pro mimořádné studium . V návaznosti na koncept „smíšeného učení“ budete studovat v malých skupinách žijících ve virtuálním přednáškovém sále online vzdělávací platformy. Se stabilním připojením k internetu můžete s námi studovat všude!
Zaměření na studia cestovního ruchu
Program poskytuje široké a integrované porozumění ekonomice obecně a zejména managementu cestovního ruchu - to je základní náplň studijního programu v různých oblastech, jako je např. Management destinací a akcí, sportovní a zdravotní turistika nebo řízení obchodních cest.
Cílem je získat kritické pochopení nejdůležitějších teorií, principů a metod cestovního ruchu a řízení podniků souvisejících s cestovním ruchem. V rámci tohoto kurzu se kromě analýzy konceptů udržitelného cestovního ruchu a mobility v oblasti informačních technologií , cizích jazyků (angličtiny i španělštiny či čínštiny) a získávání interkulturních kompetencí věnují pevné znalosti a dovednosti.
V rané fázi jsou klíčové kompetence vyškoleny, například ve formě komunikativních kompetencí, které hrají důležitou roli v průběhu studia i mimo ně. Vynikající poměr podpory pro malé skupiny nabízí ideální podmínky pro aktivní, reflexní a sebekritickou práci. V prezentacích a diskusích studenti získají zkušenosti s důsledky konkrétního vzhledu a chování, jak se vypořádat s konstruktivní kritikou a jak dospět k cílovému hledání výsledků.
Kurzy, které jsou projektově orientované, poskytují reálné vazby na ekonomické, sociální a kulturní podniky cestovního ruchu. Četné praktické projekty jsou nedílnou součástí přednášek ve speciálním cestovním ruchu, stejně jako obecné obchodní administrativy a řízení podniků, globalizace, marketingu, cestovního práva, projektového a časového managementu. V návaznosti na tyto základy si studenti mohou vybrat ze tří hlavních oblastí studia : "Destination and Event Management", "Sport a zdravotní turistika" a "Business Travel Management" .
Mezinárodní orientace a kariérní vyhlídky
Mezinárodní orientaci programu podporují zejména globálně orientované moduly, praktické projekty a exkurze. Ve 14týdenní stáži nebo stáži , kterou studenti většinou absolvují se společnostmi, institucemi nebo nevládními organizacemi v zahraničí, získávají další profesní zkušenosti.
Bakalářský studijní program připravuje studenty na profesní aktivity ve středním managementu nebo jako juniorští manažeři ve středních podnicích cestovního ruchu, stejně jako v vedoucích a globálně působících turistických skupinách. To má za následek vynikající pracovní příležitosti a rychlé možnosti propagace pro absolventy po celém světě . Například s vedoucími funkcemi v oblasti nižšího a středního managementu v oblastech hotelového průmyslu, gastronomie, tour operátorů, internetových cestovních portálů, leteckých a letištních společností, trajektových společností, autobusových společností, výletních společností, zprostředkovatelů autopůjčoven, organizací cestovního ruchu, agentur akcí, obchodních veletrhů, sportovních operátorů, zdravotnických klinik a Lázeňský management, zdravotní a wellness turistika a průzkum trhu.
Úspěšným ukončením studia managementu cestovního ruchu je dosaženo 180 ECTS, což je optimální předpoklad pro navazující magisterský studijní program, např. Po sobě jdoucí Master of Arts (MA) v ekonomii a právu - Management hlavního zaměření nebo Weiterbildungsmaster MBA na DIPLOMA.
normální doba
Distanční vzdělávání: 7 semestrů / 180 ECTS
Skutečná doba studia může být bezplatně prodloužena až na 4 semestry v průběhu standardní doby studia.
základní
S dostatečným počtem účastníků v zimním semestru (říjen) a letním semestru (duben).
akreditace
Akreditace studijního programu akreditační agenturou FIBAA.
školné
Dálkové studium: 247,00 € / měsíc (celkem 11 039,00 EUR včetně jednorázového poplatku za zkoušku ve výši 665,00 EUR)
forma
Distanční vzdělávání s virtuálními událostmi nebo prezenční formou. Distanční vzdělávání probíhá v rámci výměny mezi samostudiem se studijními knihami a celodenními online semináři v sobotu (cca 12 sobot za semestr). Docházkové studium probíhá formou týdenních přednášek, cvičení a seminářů na univerzitním pracovišti.
požadavky na přijetí
Všeobecná kvalifikace pro přijetí na vysokou školu, Fachhochschulreife, složená magisterská zkouška nebo podle nařízení o přístupu k vysokoškolskému vzdělání ve státě Hesensko, tj. Buď absolvování alespoň 400 hodin odborné přípravy pro profesní rozvoj, technické školy nebo odborné akademie nebo správní akademie nebo závěrečné zkoušky ve státem uznané profesi s následným povolením. nejméně 2 roky zaměstnání a samostatná přijímací zkouška na vysokou školu.
Další informace o speciálních kvalifikacích získáte u společnosti DIPLOMA Hochschule. Žadatelé, kteří nesplňují výše uvedené požadavky, mohou zpočátku absolvovat kurz jako hostující auditoři, pokud je oprávnění k přístupu v rámci maxima. Je dosaženo 2 semestrů.
Pro zahraniční tituly musí být prokázána rovnocennost pro přijetí.
prohlášení
Bakalář umění (BA) - absolventi obdrží titul bakaláře a diplom, stejně jako doplněk k diplomu napsaný v angličtině a "přepis záznamů", který je udělí mezinárodně jako akademici s bakalářským titulem identifikace.
Hlavními obory
Správa cílů a událostí
Specializace "Destination and Event Management" učí systémový a mezinárodní manažerský přístup v mezinárodním managementu destinací a akcí. V tomto stejně interdisciplinárním manažerském přístupu jsou v popředí procesy změny poptávky specifické pro poptávku a jejich adaptace v moderním (i mezinárodně orientovaném) a udržitelném řízení destinací a událostí. Ukazuje aktuální vývoj a trendy v mezinárodním managementu destinací a událostí.
Zaměření kurzu "Destination- and Eventmanagement" zahrnuje následující obsah:
Destinační management
Stanovení cílového managementu, základů a vývoje
- Charakteristika, požadavky a hodnotící kritéria destinací
- Klasifikace a nutnost řízení destinací
- financování cestovního ruchu
- Organizace cestovního ruchu a jejich formy
- Rozvoj a profilování destinací
typy cílové
- Turistické středisko a region, země jako cíl
- Turistika v chráněných oblastech, rekreační cesty
- Dočasné cíle
Funkce řízení destinace
- Plánování a strategické řízení
- Opatření v marketingovém mixu
- Informační a komunikační technologie v řízení destinací
Průřezové oblasti řízení destinací
- Řízení kvality výrobků a služeb
- Ekologické řízení
- Udržitelnost v řízení destinací
- Demografické změny a další socioekonomické vlivy
- Vzdělání obrazu a certifikace
event management
trh událost
- Základní termíny (akce, akce, incentiva atd.)
- Trh událostí - struktura a aktéři
- Typologie a systematizace událostí
- Vývoj na trhu a trendy
event marketing
- Strategický event marketing / průzkum trhu a segmentace trhu
- Koncepce a vývoj produktů
- Cenová politika a rozpočtování; Sponzoring, získávání prostředků, Merchandising, řízení výnosů
- akce Controlling
Eventrecht
- Smlouvy / pojištění / povolení / Mustergemammstättenstätten-VO
- Vybrané aspekty práva daní a ochranných známek
- Bezpečnost a zabezpečení
Správa vybraných typů událostí
- Konference, kongresy, veletrhy a výstavy
- Kulturní a sportovní akce
- Události politiky
technologie událost
- informační technologie
- Konference, kongresová a mediální technika
- Výstavní konstrukce a technologie (nastavení událostí, světelná technika, efektová technologie)
Případová studie (plánování, příprava, realizace a sledování konkrétního příkladu)
- Plánování a příprava
- Dramaturgie a staging / marketingová opatření
- Organizace procesu / technologie
- Kalkulace nákladů / rozpočtování
- Následná kontrola a kontrola úspěchu
Sportovní a zdravotní turistika
Specializace "Sport a zdravotní turistika" učí systémový a mezinárodní management v oblasti mezinárodního sportu, wellness a zdravotní turistiky. V tomto smyslu jsou v popředí také interdisciplinární manažerský přístup, orientovaný na aktivity a zdravotně-ekonomický - a zejména sportovní a zdravotní turistika - aspekty v podnikatelském a soukromém kontextu (národních i mezinárodních) sportovních a zdravotních turistů. Současný, mezinárodní vývoj aktivního a dobrodružného trhu cestovního ruchu, stejně jako cestovní ruch a doplňkový trh zdravotní turistiky.
V oboru Sport a zdravotní turistika se vyučuje následující obsah:
Sport a aktivní turistika
- Tvary a trhy, současné trendy
- Poskytovatel služeb a partner spolupráce
- Sdružení a organizace
- Klientská a odpovídající marketingová strategie
- Aspekty udržitelnosti vybraných forem sportovního cestovního ruchu
Zážitková turistika
- Tvary a trhy
- Historický vývoj a současné trendy
- Poskytovatelé služeb, evropské a mezinárodní nabídky
- Odstup: horolezectví a trekkingová turistika
zdravotní turistiku
- Tvary a trhy
- Poskytovatel služeb a partner spolupráce
- Wellness, léčebné wellness a prevence
- Doplňkové zdravotní nabídky
- Zdravotní turistika v Německu, Evropě a ve světě nabízí
Kurtourismus a lázeňský management
- Léčivé kúry, lékové formy, lázeňské nabídky; Zdravotnická střediska v přechodu
- Poskytovatelé služeb a partneři v odvětví cestovního ruchu
- Přírodní prostředky a jejich aplikace
- Definice a právní základy
- Koupelny a predikace
- Sdružení a organizace, značky a značky kvality
- Lázeňský management a marketing
Wellness a lázeňský cestovní ruch
- Klasifikace wellness a lázní ve zdravotní turistice
- Rozvoj mezinárodního wellness a lázeňského trhu
- Mezinárodní wellness modely a základní nabídky wellness služeb; Doplňkové lékařství / alternativní metody léčby
- Faktory úspěchu lázeňského a wellness managementu (strategie, firemní řízení, informace a umístění, orientace na cílovou skupinu, kvalita, komunikace a prodej, ziskovost)
- Wellness a lázeňské nabídky lázní, hotelů, touroperátorů, výletních lodí, resortů a klubových zařízení
Business Travel Management
Specializace "Business Travel Management" vyučuje systémový a mezinárodní management v oblasti mezinárodního cestovního ruchu. Tento přístup se zaměřuje na mobilitu zaměstnanců a zboží (informace, produkty) společnosti. Ukazuje současný vývoj a trendy na národním a mezinárodním trhu služebních cest a koncepty pro větší udržitelnost a interkulturní charakter služebních cest.
Ve studijním zaměření "Business Travel Management" se vyučuje následující obsah:
Služební cesta jako turistický produkt
Národní trh a přední mezinárodní obchodní cesty: poskytovatelé a zákazníci (Verband Dt. Reisemanagement - VDR atd.)
Ekonomický význam obchodních cest německými společnostmi na základě roční analýzy VDR
Řízení obchodních cest
- Business Travel Manager
- Struktura nákladů (přímé a nepřímé náklady)
- Podprocesy služebních cest (řetězec služeb)
- Normativní management: Cestovní politika
- Strategické řízení: Řízení zakázek
- Provozní řízení:
- řízení kvality
- Firemní platební karty
- Cestovní výdaje
- Reporting / Controlling
Interkulturní rysy BTM
Bezpečnost dat na služebních cestách
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Bakalář umění v managementu cestovního ruchu
- Zürich, Švýcarsko
- Antwerp, Belgie + 7 více
Bakalářský obor cestovního ruchu
- Breda, Nizozemsko
BSc (Hons) Management podnikání a cestovního ruchu
- Greenford, Spojené království