Bakalář v designu vizuální komunikace
Kadir Has University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Istanbul, Turecko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 12 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za rok.
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Naši absolventi jsou schopni navrhnout a vést komunikační média nové generace.
Oddělení designu vizuální komunikace má za cíl oslovit jednotlivce, kteří budou pracovat jako experti na komunikaci v oblasti internetových médií, televize, umění a designu.
Absolventi jsou schopni produkovat práce v tvůrčích oblastech, jako je fotografie, video, web design, rozhraní a interaktivní design, design služby, herní design a pohybová grafika.
Proč KHAS vizuální komunikační design: Naše oddělení poskytuje studentům schopnost řešit problémy tím, že ponoří studenty do široké škály teorií a praktik umění a designu.
Abychom rozšířili své odborné znalosti, mohou naši studenti obdržet od ostatních oddělení dvojnásobné vyšší nebo menší tituly. Naše přední poradní komise sestavená od průkopníků tohoto sektoru významně přispívá k obsahu a struktuře našeho stále se rozvíjejícího programu výtvarné výuky vizuální komunikace. Také pečlivě sledujeme a reagujeme na rostoucí a měnící se požadavky odvětví s workshopy vedenými designéry, umělci a režiséry.
Studium v zahraničí Příležitosti: Naše oddělení má dvojnásobnou diplomovou dohodu se společností Coventry University (UK) ve Velké Británii. Naši studenti jsou schopni absolvovat s dvojitým vzděláním po absolvování svého vyššího ročníku na příbuzném oddělení UK.
Kariérní příležitosti: V rámci čtyřletého vzdělání získávají naši studenti bohaté portfolio práce vyrobené pomocí různých mediálních nástrojů, technik a teorií, které našim absolventům poskytují pracovní příležitosti v oblastech:
- Návrh (pohybová grafika, mobilní aplikační rozhraní, návrh hry, design služby, návrh webových stránek, animace);
- Kreativní směr (reklama, umění a fotografie);
- Produkce a postprodukce (kino a televize);
- Vysokoškolské vzdělání (magisterské a doktorské studium umění, designu a komunikace).
Kvalifikace udělená / Úroveň kvalifikace
Associate a Bachelor (úroveň 6)
Požadavky na přijetí
Žadatelé by měli získat požadované skóre z přechodu na vysokoškolské zkoušky (YGS), testu prvního cyklu (LYS / TS 1) a testu přímého přenosu (Direct Transfer Test - DGS). Umístění je organizováno centrálně Student Selection and Placement Center (ÖSYM). Mezinárodní žáci, kteří žádají o program, musí splňovat kritéria přijetí stanovená Kadir Has University . Studenti mohou přejít do programu podle předpisů Kadir Has University na základě horizontálního převodu. (Další informace: http: // www. KHAS .edu.tr)
Uznávání předchozího učení
Studenti mohou být po schvalování děkana v příslušné fakultě nebo institutu osvobozeni od některých kurzů přijatých v jiných institucích.
Požadavky na absolvování studia
Studenti jsou povinni úspěšně absolvovat všechny kurzy v učebních osnovách přijatých senátorem (240 kreditů ECTS) a mají minimální kumulativní bodový průměr v hodnotě 2,00 / 4,00.
Definice programu
Oddělení reklamy zaměřuje na vzdělávání budoucích odborníků na reklamu, kteří budou přispívat k médiím a komunikaci tím, že budou pracovat podle etických principů povolání a kteří budou tvůrčím způsobem sbírat teorii a praxi a obohatit svůj talent s hlubokou znalostí metodiky.
Výsledky programu
- Dokázat prokázat kritické myšlení a kompetentní analytické dovednosti s vysokou úrovní znalostí v oblasti komunikace, humanitních oborů a společenských věd.
- Prokázat tvůrčí, jedinečné a nezávislé myšlení tak, aby se aktivně podíleli na demokratické komunikaci a aktivně se podíleli na produkci.
- Abyste mohli spojovat různé oblasti komunikace, vytvořte strategie pro multimédia a integrovanou komunikaci.
- Ovládat technologie a strategie rozvoje komunikace v oblasti publikování, řízení a podnikání s novými médii; bude schopen tento proces provozovat a přeměnit.
- Přijmout základní odpovědnosti a etické závazky své profese s jejich získanými dovednostmi a znalostmi.
- Chcete-li se účastnit profesionálního pracovního prostředí s aktivní, produktivní a odpovědnou vizí.
- Získat znalosti, dovednosti a dostatečnost, aby mohly hledat pracovní příležitosti v zemi iv zahraničí v různých oblastech komunikačního průmyslu.
- Byly schopny aktivně komunikovat v angličtině a dalších jazycích, které se naučili s cílem zlepšit své profesní dovednosti a najít mezinárodní pracovní příležitosti.
- Schopnost přenést výzkumné a designové techniky do různých metod.
- Získat odborné znalosti v oblasti multimediálních teorií a technologií, návrhu, aplikace návrhu a pomocí těchto znalostí budou schopni koncepčně analyzovat multimediální produkty.
- Být schopen aplikovat metody, které se používají k analýze současného umění a vizuální kultury.
Profesní profily absolventů
Absolventi jsou zaměstnáni v reklamních agenturách, marketingových odděleních firem / nevládních organizací / vládních institucí, mediálních plánovacích společností a v dalších mediálních organizacích.
Přístup k dalším studiím
Absolventi mohou žádat o studium na pozici absolventů (7. a 8. cyklus) v souvisejících programech.
Vyhodnocovací dotazníky
Dotazník pro hodnocení kurzu a instruktora Dotazník k spokojenosti s dotazníkem o absolvování dotazníku
Mezinárodní spolupráce
Program výměn studentů programu Erasmus.
Přijímací řízení
Výsledek programu
Výsledky programu
- Dokázat prokázat kritické myšlení a kompetentní analytické dovednosti s vysokou úrovní znalostí v oblasti komunikace, humanitních oborů a společenských věd.
- Prokázat tvůrčí, jedinečné a nezávislé myšlení tak, aby se aktivně podíleli na demokratické komunikaci a aktivně se podíleli na produkci.
- Abyste mohli spojovat různé oblasti komunikace, vytvořte strategie pro multimédia a integrovanou komunikaci.
- Ovládat technologie a strategie rozvoje komunikace v oblasti publikování, řízení a podnikání s novými médii; bude schopen tento proces provozovat a přeměnit.
- Přijmout základní odpovědnosti a etické závazky své profese s jejich získanými dovednostmi a znalostmi.
- Chcete-li se účastnit profesionálního pracovního prostředí s aktivní, produktivní a odpovědnou vizí.
- Získat znalosti, dovednosti a dostatečnost, aby mohly hledat pracovní příležitosti v zemi iv zahraničí v různých oblastech komunikačního průmyslu.
- Byly schopny aktivně komunikovat v angličtině a dalších jazycích, které se naučili s cílem zlepšit své profesní dovednosti a najít mezinárodní pracovní příležitosti.
- Schopnost přenést výzkumné a designové techniky do různých metod.
- Získat odborné znalosti v oblasti multimediálních teorií a technologií, návrhu, aplikace návrhu a pomocí těchto znalostí budou schopni koncepčně analyzovat multimediální produkty.
- Být schopen aplikovat metody, které se používají k analýze současného umění a vizuální kultury.
Ideální studenti
Profil absolventů: Absolventi jsou schopni produkovat díla v kreativních oblastech, jako je fotografie, video, webdesign, rozhraní a interaktivní design, design služeb, herní design a pohyblivá grafika.
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti:
Během čtyř let studia naši studenti získávají bohaté portfolio prací vytvořených pomocí různých mediálních nástrojů, technik a teorií, které našim absolventům poskytují pracovní příležitosti v oborech:
- Návrh (pohybová grafika, mobilní aplikační rozhraní, návrh hry, design služby, návrh webových stránek, animace);
- Kreativní směr (reklama, umění a fotografie);
- Produkce a postprodukce (kino a televize);
- Vysokoškolské vzdělání (magisterské a doktorské studium umění, designu a komunikace).
Profesní profily absolventů
Absolventi jsou zaměstnáni v reklamních agenturách, marketingových odděleních firem / nevládních organizací / vládních institucí, mediálních plánovacích společností a v dalších mediálních organizacích.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Tříletý kurz vizuálního designu
- Milan, Itálie
Tříletý kurz Inovačního designu pro obchod, kulturu a společnost
- Turin, Itálie
Bakalářský titul z grafického designu
- Barcelona, Španělsko