Bakalář v módním marketingu
IFA Paris
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Paris, Francie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
3 - 3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 8 400 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Poplatek za přihlášku 150 EUR - Školné: 5800 EUR za online program
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
IFA Paris Bakalářský certifikát FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Doba trvání: 3letý program v angličtině
- Kampusy: Paříž
- Formát: flexibilní
- Kredity ECTS: 180
- Poplatek za přihlášku: 150 EUR
- Školné/rok: 8 400 EUR v Paříži, 7 400 EUR v Paříži
- Omezeno na: 25 studentů ve třídě
„Za každým úspěšným designérem je úspěšný podnikatel“
Úvod
Bakalář v marketingu módy má inovativní strukturu, která zvyšuje možnost mít robustní obchodní osnovy pro módu, které stimulují kreativitu a talent a zároveň zkoumají dichotomie mezi východem a západem, pokud jde o strategie pro marketing, komunikaci, distribuci a budování značky. Počítá se společným prvním ročníkem s bakalářským vizuálním merchandisingem a má být rozděleno do dvou různých kurzů pro druhý a třetí rok, aby poskytlo hlubší a konkrétnější praktické znalosti o preferované specializaci, končící konkrétním promocí .
Moduly nabízejí systémové školení, což je neustálá výzva pro všechny studenty stimulovat každou konkrétní schopnost prostřednictvím individuálních úkolů, týmové práce a objevování oboru. Praktická aplikace teoretických znalostí je zaručena exkurzemi a workshopy odborníků na módu, obchod, branding a marketing.
Přestože je program strukturován podle jedinečných modulů a zkušeností s učením, vrcholem je naše fakulta kvalifikovaných a motivovaných lektorů, kteří pocházejí z více než 20 různých zemí. Tento skutečný vzdělávací tavicí hrnec umožňuje studentům těžit z různých kulturních perspektiv, což zase stimuluje jejich sklon analyzovat a řešit problémy kreativním a nekonvenčním způsobem.
Studenti zapsaní do programu IFA Paris Bakalář v módním marketingu mají možnost vybrat si možnost následovat FEDE European Bachelor's in Marketing na konci 2. ročníku programu Bachelor of Fashion Marketing a získat trojí ocenění:
- Bakalář módního marketingu od IFA Paris
- The European Bachelor's in Marketing by FEDE*
- Státem akreditovaný diplom s registrací úrovně 2 u kompetence Francie ** (dříve známý jako RNCP) nesoucí název „Odpovědný marketing a reklama“
Studenti, kteří získají akreditovaný diplom úrovně 2 „Odpovědný marketing a reklama“, budou těžit z uznání vládního orgánu, které osvědčuje, že jejich program je ekvivalentem bakalářského titulu. Je držitelem certifikace úrovně 2 a umožňuje studentům vstup do postgraduálních programů nabízených veřejnými vysokými školami. Kompetence Francie (nebo certifikace RNCP) je mezinárodně uznávána také různými regulačními orgány (QAA ve Velké Británii, YoK v Turecku, AQA v Austrálii, čínské MOE, abychom jmenovali alespoň některé).
Tříletá struktura kurzu odpovídá 3 úrovním identifikovaným v rámci vysokoškolského vzdělávání. Kurz je koncipován v souladu s principy Boloňské úmluvy a po jeho skončení poskytuje účastníkům celkem 180 ECTS (60 ECTS ročně).
Přijímací řízení
Osnovy
Struktura kurzu
První rok
V rámci vysokoškolského vzdělávání odpovídá první rok vysokoškolské úrovni 4. Studenti absolvují základní moduly, aby objevili vesmír módního byznysu. Získají základní dovednosti v oblasti marketingu, komunikace, průzkumu trhu, lidských zdrojů a účetnictví, aby položili pedagogický základ své křivky učení.
Seskupení modulů:
- Marketing Foundations: je místo, kde se studenti seznámí se světem marketingu v širokém rámci.
- Základní marketingové principy Segmentace, zacílení a positioning spotřebitelské chování Základní marketingová komunikace
- Fashion Business: je modul seskupení, kde se studenti seznámí se svou kariérou podnikatelů.
- Základní účetnictví a statistika Lidské zdroje Móda Cyklus Módní Distribuce Panorama Móda Branding
- Módní prostředí: toto je velmi specifický modul, který otevírá jádra a specifika kariéry v módě, kde jsou studenti vedeni k tomu, aby se naučili základy tvorby.
- Typologie oděvů Vývoj produktů Teorie barev a design Módní trendy
- Digitální móda: je seskupení modulů, které bude výzvou pro praktické a elektronické dovednosti, které musí mít každý v oboru.
- Office Pack Základní internetové dovednosti Grafické dovednosti
- Podpůrná studia: Poskytuje studentům nástroje potřebné k rozvoji jejich chápání osobního, profesního a průmyslového rozvoje.
- Současná historie módy: Módní kultura Módní novinky Osobní a profesní rozvoj Pracovní metodologie.
Druhý rok
V rámci vysokoškolského vzdělávání odpovídá druhý rok vysokoškolské úrovni 5. V této fázi své studijní zkušenosti jsou studenti vyzváni, aby se specializovali na módní marketing. Důraz je kladen na marketingovou komunikaci s dokonalou kombinací obchodních a kreativních modulů.
Seskupení modulů:
- Marketing Foundations: Toto seskupení modulů je strukturováno kolem strategických i provozních perspektiv módního marketingu, aby studentům poskytlo hluboké a inovativní porozumění jejich oboru.
- Strategický marketing: Média a reklama PR a komunikace značky Maloobchodní management Nákup a merchandising Vizuální merchandising
- Fashion Business: tento druhý díl umožní studentům dále rozvíjet své obchodní a podnikatelské dovednosti.
- Finance a rozpočet E-Fashion Globální sociální ekonomika a průzkum trhu rozvíjejících se trhů
- Módní prostředí: moduly tvořící tento druhý díl se zaměřují na konstrukci oděvů.
- Textilní technologie Výroba oděvů a kvalitní technické soubory
- Podpůrná studia: Ve druhém ročníku představuje toto seskupení modulů platformu pro rozvoj dalších odborných a kreativních dovedností studentů, aby byli na trh připraveni na třetí ročník stáže.
- Příprava na stáž Personal & Profesní rozvoj Kreativní psaní 1 a 2
- Digitální móda: studenti implementují základy, které se naučili během seskupování modulů v prvním ročníku, aby mohli uplatnit své dovednosti při vytváření marketingových kolaterálů.
Třetí rok
V rámci vysokoškolského vzdělávání odpovídá třetí ročník vysokoškolské úrovni 6. V závěrečném procesu své studijní zkušenosti studenti zmobilizují všechny přenositelné dovednosti, které dříve získali, aby překonali výzvy, které představuje vývoj jejich vlastního osobního projektu. . Studenti volící specializaci Fashion Marketing budou muset vytvořit komplexní marketingový plán se zaměřením na branding a komunikační strategie.
Současně budou muset studenti absolvovat období stáže, aby mohli uplatnit své teoretické znalosti v praktickém kontextu.
Pracovní zátěž studentů po dobu 3 let
Celková pracovní zátěž 3893 hodin
2257 hodin přednášek tváří v tvář
1456 hodin samostudia
180 hodin průmyslového networkingu
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Vysokoškolský kurz v módním marketingu
- Florence, Itálie
Bakalářský titul v módním stylu a komunikaci
- Milan, Itálie
Bachelor of Fine Arts (BFA) in Fashion Merchandising
- San Francisco, Spojené státy americké