Bakalář filozofie vyznamenání v marketingovém řízení

IMM Graduate School of Marketing

Popis programu

Read the Official Description

Bakalář filozofie vyznamenání v marketingovém řízení

IMM Graduate School of Marketing

V BPhil Úspěchy v Marketing Management bude nabízen na úrovni 8 NSK (HEQF zarovnané) a bude se skládat ze 140 kreditů.

Kritéria pro přijetí

  • Vhodné Bakalářský titul na NSK úrovni 7 s Marketing Management 3 jako hlavní modul.
  • Jsou povinné životopis a motivační dopis.
  • Jakýkoliv jiný ekvivalentní kvalifikace.

Žadatelé jsou nutné k dokončení postgraduální žádost o přijetí formuláře pro BPhil vyznamenáním v Marketing Management, která spolu s ověřené kopie osvědčení v oblasti vzdělávání, jeho totožnost / cestovních dokladech, motivační dopis a životopis, by měly být vráceny doporučeně poštou na adresu: Dean: Postgraduální studium IMM GSM PO Box 91820 Auckland Park 2006 nevratná záloha musí doprovázet formulář žádosti.

Žadatel může být požadováno, aby psát a předat přístupové moduly před pokračováním s BPhil vyznamenáním v Marketing Management.

Program je rozdělen takto:

  • Odevzdání v určitých modulech. Podívejte se prosím na kalendář událostí.
  • Otevřená kniha vyšetření v některých modulech. Podívejte se prosím na kalendář událostí.
  • Dokončení marketingového praktika. Žádné vyšetření nebo přiřazení potřeby. K dispozici bude praktické posouzení.
  • Dokončení zprávy o marketingového výzkumu. Žádné vyšetření nebo přiřazení potřeby. K dispozici bude praktické posouzení.

V BPhil Úspěchy v Marketing Management se skládá z pěti povinných a jednoho volitelného modulu a je strukturován takto:

  • AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 kreditů)
  • AMP401 - Advanced Marketing Cvičení 4 (40 kreditů) - praktické posouzení. Nevyžaduje postoupení nebo písemná zkouška.
  • AMRT401 - Advanced Marketing Research: Teorie 4 (20 kreditů)
  • AMRR402 - Advanced Marketing Research: Report 4 (20 kreditů)
  • ASM401 - Advanced Strategic Marketing: Teorie a praxe 4 (20 kreditů)
  • Volitelné (20 kreditů)

Volitelných modulů

Budete muset vybrat jednu z následujících možností:

  • ABM401 - Advanced Řízení značky 4 (20 kreditů)
  • ACM401 - Advanced Contemporary Marketing Management problémy 4 (20 kreditů)
  • ADM401 - Advanced Digital Marketing 4 (20 kreditů)
  • ASM401 - Advanced Services Marketing 4 (20 kreditů)

V B Phil Úspěchy v Marketing Management může být dokončena do nejméně jednoho roku na plný úvazek studia, nebo do dvou let na částečný úvazek studia. B Phil Úspěchy v Marketing Management musí být dokončena do tří let.

Členění z Postgraduální diplom v oboru Marketing Management na B Phil vyznamenáním v Marketing Management

Kritéria pro přijetí

Absolventi musí úspěšně dokončit všechny moduly na nové Postgraduální diplom v oboru Marketing Management. Žádosti musí být podány ve lhůtě pěti let po kvalifikaci s Postgraduální diplom v oboru Marketing Management.

Členění z nového Postgraduální diplom v oboru Marketing Management k novému B Phil vyznamenáním v Marketing Management se skládá ze dvou povinných modulů a jeden plánovaným. Artikulace musí být dokončen za čtyři roky.

Povinné předměty

  • Advanced Marketingový výzkum: Teorie 4 (20 kreditů)
  • Advanced Marketingový výzkum: Report 4 (20 kreditů)

Volitelné

Studenti si musí vybrat jeden volitelný z níže uvedeného seznamu.

  • Advanced Současná Marketing Management 4
  • Advanced Services Marketing 4
This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Ún. 2019
Duration
Délka trvání
1 - 2 let
Kombinované
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Jihoafrická republika - Johannesburg, Gauteng
Datum začátku : Ún. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Ún. 2019
Jihoafrická republika - Johannesburg, Gauteng
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu