Read the Official Description

O

Veřejné vztahy a reklama majora poskytuje příležitost pro studenty k praktikování umění efektivní integrované komunikace jak v oblasti public relations, tak v reklamních kontextech v různých typech organizací. Studenti se učí teoriím a praktikám informování spotřebitelů o praktikách, službách nebo produktech, přesvědčují zainteresované strany, aby dosáhli vzájemného porozumění a dosáhli obousměrného dialogu s cílem zvýšit zapojení značky.

Koncentrace

Společnost Public Relations and Advertising Major nabízí tři koncerny: reklama a branding, organizační komunikace a public relations.

  • Reklama a branding

Koncentrace reklamy a brandingu nabízí školení v oblasti strategického plánování, rozpoznávání značek a pojetí výrazu. Připravuje studenty k prezentaci myšlenek inovativním a společensky odpovědným způsobem pro efektivní komunikaci a propagaci značky.

  • Organizační komunikace

Organizační komunikační koncentrace nabízí školení v oblasti integrace a tvorby znalostí, rozvoj expresivních a analytických dovedností, kritické myšlení, budování týmu, jakož i schopnosti rozhodování a řešení problémů.

  • Vztahy s veřejností

Studenti z oblasti řízení vztahů s veřejností získají kritické porozumění a relevantní dovednosti pro rozvoj úspěšné kariéry v oblasti podnikové komunikace, veřejných záležitostí, sociální odpovědnosti, vztahů s médii, krizové komunikace a digitální PR v různých sektorech (tj. Podnikání, vládní a neziskové organizace) .

IAA akreditace

Komunikační škola získala první místo v regionu Velké Číny tím, že získala uznání Mezinárodní reklamní asociace (IAA), světové nejvlivnější organizace v reklamním průmyslu. Oddělení pro styk s veřejností a reklamou získalo vysokou akreditaci IAA. Studenti, kteří absolvují public relations, reklama a značkové koncentrace, obdrží diplom IAA v oblasti marketingové komunikace vedle diplomu bakalářského studia.

Stáže

Ačkoli stáž není vyžadována jako součást jeho kurikula v PRA Major, koordinátor stáže je určen pro komunikaci s potenciálními zaměstnavateli, kteří budou poskytovat letní stáž pro naše studenty. Tyto stáže obvykle poskytují základní plat, některé specializované školení, profesní zkušenosti spojené s kariérou a příležitost sledovat komunikační postupy zúčastněných organizací. Níže je seznam stáží, které studenti PRA dokončili v posledních letech:

  • Asijské firemní školení
  • Avista Group
  • Čínský umělecký prostor
  • Creative Trend
  • Favor Light Company Ltd
  • Fimmick Limited
  • létání
  • Havas World Hong Kong Limited
  • Hong Kong Disneyland
  • Hongkongská bytová společnost
  • Hongkongský žokejový klub
  • ImpactHub TaiPei
  • Oddělení informačních služeb
  • Ketchum
  • KKday HK
  • Skupina Lenovo
  • Nadace moderních žen
  • Moovup
  • Muse Group Limited
  • Rekrut
  • Kampaně Rosy Sky
  • Shanghai Ogilvy
  • Unwire.pro

Kariérní vyhlídky

Absolventi oboru Public Relations a Advertising Major jsou připraveni pracovat ve strategických komunikačních odděleních organizací, firem pro vztahy s veřejností a reklamních agentur, např. Ředitelů agenturních agentur, ředitelů firemní komunikace, manažerů veřejných záležitostí, manažerů společenské odpovědnosti, copywriterů, uměleckých ředitelů, mediálních projektantů, specialistů na marketingovou komunikaci, odborníků na digitální marketing, manažerů obsahu / tvůrců, konzultantů značky, manažerů školení a podnikatelů. Někteří absolventi jsou zaměstnáni v podnikových a marketingových komunikačních pozicích v podnikatelských a neziskových organizacích.


Vstupní požadavky

Při výběru žadatelů o individuální zásluhy přijmeme holistický přístup. Žadatelé musí splňovat požadavky na vstup do univerzity a požadavky anglického jazyka.

Žadatelé, kteří byli přijati s pokročilým stáží do 1. ročníku studia s mezinárodními kvalifikacemi, jako jsou GCE, IB a SAT, mohou požádat o převod jednotek.

Škola přijímá široce založenou přijímací politiku pro studenty, kteří chtějí studovat žurnalistiku, public relations a reklamu. Studenti nejsou povinni zvolit si majora před přijetím. Místo toho je v prvním ročníku studií povinen absolvovat základní kurzy, které jim představí multimediální příběhové techniky, mediální právo a etiku, stejně jako další kurzy, které jim dávají příchuť různých oblastí komunikačních studií. Na konci prvního ročníku budou studenti přiřazeni k majordovi podle svých osobních preferencí a akademického výkonu. V druhém roce budou přiděleni ke koncentraci na základě jejich výběru a skóre v příslušných kurzech.

Požadavky anglického jazyka

Následující výsledky veřejné zkoušky jsou uznávány za splnění požadavků anglického jazyka stanovených univerzitou:

Zkušební zkoušky

Minimální požadavky

TOEFL

Internetový test (iBT) - skóre: 79; nebo
Test na papíře (PBT) - skóre: 550

IELTS Academic

Celkový pás: 6,0

SAT

Minimální skóre 550 v kritickém čtení a psaní s dílčím skóre 8 nebo více v eseji ve starých SAT; nebo
Minimální skóre 590 v čtení a psaní na základě důkazů v novém SAT

AKT

Minimální skóre 23 v obou ACT angličtina a čtení

GCE O-Level / GCSE Anglický / anglický jazyk / Anglická literatura

Stupeň C / stupeň 4

IGCSE První jazyk Angličtina

Stupeň C / stupeň 4

IGCSE angličtina jako druhý jazyk

Stupeň B / stupeň 5

GCE AS nebo A-Level English

Stupeň E

HKDSE anglický jazyk

Úroveň 3

HKALE Používání angličtiny

Stupeň E

IB

Stupeň 4:
IB angličtina A (vyšší nebo standardní úroveň); nebo
IB Angličtina B (Vyšší úroveň); nebo
IB Anglická literatura a výkon (standardní úroveň)

NEBO

Stupeň 5 v:
IB angličtina B (standardní úroveň)

Ostatní

Další kvalifikaci v angličtině považována za přijatelnou univerzitou

Přijímací stipendia

Žadatelé s vynikajícím akademickým výkonem budou mít možnost získat stipendia pro přijetí:

HKD

americký dolar

Úplné stipendium *

190 000 ročně

24 000 každý rok

Polovina stipendia *

95 000 ročně

12 000 ročně

* S výhradou souhlasu univerzity.


Dotazy

Telefon: 852 3411-5200
Email: commadmission@hkbu.edu.hk

Program taught in:
Angličtina

See 2 more programs offered by Hong Kong Baptist University School of Communication »

Last updated December 25, 2018
This course is Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
4 let
Denní studium
Price
42,100 HKD
(místní); HK 140 000 USD (mimo lokální), na základě schválení univerzity.
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sept. 2019
End Date
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
End Date