Popis programu
Cílem tohoto programu je rozvíjet kreativitu studentů a design myšlení. Prostřednictvím in-hloubka pochopení teorie a princip v tradičních reklamních a zkoumání znalostí a uplatňování nových médií a internetu v oblasti reklamy, budou studenti schopni vyvinout efektivní reklamní řešení, přes proces provádějící výzkum, analýzu, provádění a hodnocení , V další k místnímu informací o trhu, mezinárodní prvky by být rovněž zaveden ke studentovi přes návštěvu nebo semináře pro doručování firemní informace a praktické znalosti učily reproduktory od profesionálů.
Požadované akademická kvalifikace
Žadatelé s non-místních kvalifikací
Non-místní kvalifikace týkají akademických kvalifikací získaných v sekundárních nebo terciárních institucí mimo Hongkongu a Číně, včetně maturitní zkouškou, IGCSE, maturitní zkoušky, International Baccalaureate (IB) nebo jiné zámořské kvalifikace
Aplikace s non-místní kvalifikací, včetně jazykových kvalifikací, bude posuzována individuálně příslušných oddělení.
Jazykové požadavky
Anglický jazyk kvalifikace
Studijní programy
Test z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) Skóre 550 (papírové) / 213 (computer-based) / 79 (internet-based
International English Language Testing System (IELTS) Celkové skóre 6.0
GCSE / IGCSE / GCE O hladiny English Language Stupeň C
GCE A-level / GCE AS-level English Language Stupeň E
International Baccalaureate (IB) English Language
Level 5 (Standard-Level Anglický jazyk Osnova B) /
Úroveň 4 (na vyšší úrovni anglický jazyk Osnova B) /
Úroveň 4 (Standard- / vyšší úrovni anglický jazyk Osnova A)
Vyšší Diploma programy
Test z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) Skóre 500 (papírové) / 173 (computer-based) / 61 (internet-based)
International English Language Testing System (IELTS) Celkové skóre 5.0
GCSE / IGCSE / GCE O hladiny English Language Stupeň D
GCE A-level / GCE AS-level English Language Stupeň E
International Baccalaureate (IB) English Language
Úroveň 4 (Standard-Level Anglický jazyk Osnova B) /
Úroveň 3 (vyšší úrovni anglický jazyk Osnova B) /
Level 3 (Standard- / vyšší úrovni anglický jazyk Osnova A)
Poznámky: U studijních programů, výsledky TOEFL nebo IELTS předkládané musí být do 2 let od data zkoušky, nebo na zkoušce do dne zahájení studia.
Čínská / Jiný jazyk (y)
Tam je druhý požadavek jazyk, a to buď čínské nebo jiné jazyky. Kvalifikace budou posuzovány individuálně příslušných oddělení.
Starší Žadatel
Žadatelé ve věku 25 nebo vyšší nebo před 1. přijímací Září roku a nesplňují vstupní požadavky pro studijního programu, může požádat o přijetí za zralé žadatele.
Žadatelé ve věku 23 nebo vyšší nebo před 1. přijímací Září roku a nesplňují vstupní požadavky pro Diplomová program Vyšší může požádat o přijetí za zralé žadatele.
Aplikace z dospělých žadatelů budou posuzovány individuálně. Musí prokázat dostatečné motivace, znalosti, potenciál a schopnost učinit to pravděpodobné, že by program dokončit úspěšně. Žadatelé nebudou mít přednost před ostatními žadateli, a jen omezený počet míst jsou nabízeny vhodným dospělých žadatelů.
Poplatky
U studijních programů, školné se pohybuje kolem HKD75,000 ročně, zatímco školné pro vysokoškolský diplom programy se pohybuje kolem HKD50,000 ročně. Vezměte prosím na vědomí, že poplatky se mohou lišit v závislosti na inflaci, Vzdělávací program, individuální, životní prostředí a další relevantní faktory.
Kromě toho, výdaje na ubytování * jsou částky, která má kolem HKD50,000 ročně, zatímco ostatní životní náklady (včetně potravin, dopravy a různých výdajů) se částka, která má kolem HKD 60.000 ročně.
Kariérní vyhlídky
Po ukončení programu budou absolventi být vybaveny odborné znalosti reklamních a marketingových postřeh a povědomí o nové mediální technologie, aby se připojili reklamní průmysl v copywriting, marketing, digitální marketing, reklama plánování, branding design, interaktivní a on-line reklamy, nová média a grafický komunikační design. Mohou být povýšen na různých pozicích, včetně kreativního ředitele značky, poradci a návrháři, atd
Profesionální Uznání
Absolventi se mohou ucházet o členství v:
Asociace akreditovaných reklamních agentur Hongkongu
Hong Kong Návrháři Association
Chartered Society of designérů
Poznámka (y):
VTC si vyhrazuje právo zrušit jakýkoli programový revidovat název programu, obsahu nebo před zahájením třídy změnit prostory a budovy (y), pokud to okolnosti odůvodňují.