Bakalář v komunikaci

Umístění: Arnhem
Doba trvání: 4 roky
Titul: Bachelor of Arts
Zahájení kurzu: září nebo únor

Komunikační profesionálové jsou hlasem organizací a komunikují s různorodým publikem, využívajícím různé formy verbálních, vizuálních a on-line médií. Komunikační profesionálové mají nejen hluboké znalosti o organizační kultuře, ale také o svém poslání a cílech. Vzhledem k těmto znalostem podporují a vyživují vztahy s:

  • zákazníků a klientů - prodávat své výrobky nebo služby (marketingová komunikace)
  • zaměstnanci - zajistit, aby všichni byli na stejné stránce (interní komunikace)
  • partneři, akcionáři, regulátoři, vláda a komunita - podporovat spolupráci a podporu (firemní komunikace)

Teorie a praxe

HAN kurzy jsou proslulé jejich bezproblémovou integrací teorie a praxe. Je to proto, že instituce pracuje v úzké spolupráci s profesním oborem. Přibližně 65% zaměření kurzu bude na teorii, zatímco 30% bude vynaloženo na skupinové projekty a úkoly pro reálné firmy i stáže. Takže když absolvujete, budete mít znalosti a dovednosti, které zaměstnavatelé hledají. Dalších 5% bude vyhrazeno pro studijní koučování: váš osobní studijní kariérní trenér, který vás bude vést a pomůže vám s jakýmikoli otázkami, které můžete mít.

Výzkum

Výzkum je nezbytnou součástí práce jako komunikační profesionál. Využijete například výsledky výzkumu k vypracování strategického komunikačního plánu, který podporuje vaše rady s důkazy. Během kurzu vybudujete a zdokonalíte své výzkumné dovednosti. To znamená provést výzkum týkající se chování cílové skupiny, image společnosti, interní komunikace, mediální analýzy a online komunikace.

Co mohu očekávat?

1. ročník

V 1. roce získáte přehled o široké oblasti komunikace. Můžete také studovat cizí jazyk: holandský, francouzský, německý nebo španělský jazyk. Tento jazyk je užitečný později, když provádíte své stáže a studujete v zahraničí.

Přehled kursu 1. ročník

  • Budování značek
  • Digitální prohlížeč
  • Brain & Chování
  • Firemní chování
  • Tvůrce obsahu
  • Interkulturní povědomí
  • Kreativita a kritické myšlení
  • Obchodní sdělení
  • Holandština / francouzština / němčina / španělština

2. ročník

  • Během 2. roku rozšíříte a prohloubíte své znalosti v oblasti komunikace s praktickými úkoly, výzkumem a zvoleným cizím jazykem.

Přehled kursu 2. ročník

  • Projekt: Digitální časopis
  • Branding a koncepce
  • design
  • Výzkum
  • strategická analýza
  • Mezinárodní komunikace
  • Public relations a firemní komunikace
  • Marketingová komunikace
  • Poradenství a předkládání
  • Integrovaná komunikační hra
  • Obchodní sdělení
  • Holandština / francouzština / němčina / španělština

3. ročník

Ve třetím roce rozšíříte své znalosti a mezinárodní orientaci překračováním hranic, vyjížděním z komfortní zóny a studiem na zahraniční univerzitu po dobu jednoho semestru. HAN má více než 280 partnerských univerzit po celém světě, z nichž mnohé jsou připraveny vám nabídnout řadu zajímavých a užitečných předmětů v oblasti komunikace. Chtěl jste studovat v Austrálii, Španělsku, USA, Velké Británii, Číně nebo Mexiku?

Ve svém třetím roce absolvujete stáž v mezinárodní společnosti, obvykle mimo Nizozemsko. To je čas na uplatnění toho, co jste se naučili, a získat nové perspektivy v reálném podnikovém prostředí. Využíváte své dovednosti v oblasti cizího jazyka a pracujete a získáte zkušenosti s různými kulturami a návyky. Naši studenti obvykle pracují v mezinárodně působících společnostech jako Nissan, Shell, Bosch, Dior, Vodafone, ING, Mercedes Benz a Adidas.

Přehled kurzu 3. ročník

  • Studovat v zahraničí
  • Pracovní stáž v zahraničí

4. ročník

Ve vašem 4. ročníku budete připraveni na vaše největší profesionální výzvy: vaše absolventské úkoly. Spolupráce s mezinárodně orientovanou společností vyvíjíte plánované řešení komunikačního problému na strategické úrovni.

Přehled kursu 4. ročník

  • Projekt: Integrovaná komunikace
  • Konvergovaná mediální strategie
  • Kalkulace a plánování kampaně
  • Kreativní provedení: Redakční návrh
  • Práce s veřejností
  • Trendy v globálním podnikání
  • Správa online
  • Osobní vedení
  • Přiřazení absolventů v podniku

A co víc, můžete vybrat organizaci. Naši studenti často dělají absolventskou práci pro přední organizace jako Dekra, Philips, KLM, Microsoft, Nike, Estee Lauder Benelux, Huawei, Nike a Philips.

Mezinárodní komunita

Během studií budete součástí komunity Arnhem Business School se studenty z přibližně 60 různých zemí. Zatímco tato mezinárodní varianta je právě to, co hledáte, může se nejprve cítit trochu skličující. Proto Vám nabízíme studenty-mentory, kteří vám pomohou usadit se. Během prvního semestru vám pomáhají vytvářet nové přátele, najít si cestu, plánovat své studium a vypořádat se s kulturními rozdíly. A když budete absolvovat, zůstanete součástí této komunity prostřednictvím aktivní asociace absolventů Arnhem Business School. Tímto způsobem můžete zůstat v kontaktu a spolupracovat se svými starými spolužáky.

Kariérní vyhlídky

Jako komunikační profesionál můžete pracovat ve středních a vyšších manažerských pozicích v široké oblasti mezinárodní komunikace. Můžete pracovat u reklamních agentur, vládních institucí, neziskové organizace, vydavatelství nebo PR agentury.

Naši absolventi získají práci jako:

  • Správce komunikace společnosti
  • Manažer mezinárodní marketingové komunikace
  • Account Manager
  • Správce vztahů s veřejností
  • Mluvčí
  • International Brand Manager
  • Social media manager

Magisterský titul?

Po dokončení studia můžete vždy pokračovat ve studiu na jakémkoli univerzitě po celém světě. Například byste mohli absolvovat magisterské studium v ​​oboru:

  • mezinárodní komunikace
  • Obchodní sdělení
  • komunikace Science
Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 6 více kurzů z HAN University of Applied Sciences »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Duration
4 let
Denní studium
Price
2,060 EUR
Studenti EU / EEA: 2 060 EUR, studenti ze zemí mimo EU: 7 215 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date