V tomto kurzu se studenti mohou specializovat na jednu ze tří oblastí: Móda, Vizuální a prostorový design a Hry a Interaktivní design.
V módě studenti pracují zásadně s oděvem jako místo projevu a významného já, které může nést příběhy a referenční historii; Vizuální a prostorový design zahrnuje vytváření vizuálních a prostorových produktů, služeb a prostředí prostřednictvím grafického a prostorového designu s cílem zlepšit komunity; zatímco v oblasti her a interaktivního designu mají studenti příležitost vytvářet originální digitální interaktivní produkty a služby, které mají dopad na publikum a oslovují uživatelské zážitky (UX).
Studenti prozkoumají dopad, který má návrh na historii a na budoucí rozvoj místních, národních a globálních komunit. Kurz poskytne studentům příležitost k místní i mezinárodní spolupráci. Velitelé designu, vedeni zkušenými odborníky v oblasti grafického, prostorového, digitálního, módního a servisního designu a výzkumníky v popředí designu v západní Austrálii, podporují udržitelné používání materiálů, obrázků a nápadů jako prostředků pro průzkum ve vztahu k životnímu prostředí a jednotlivcům v reálném a online kontextu.
Studenti rozvíjejí přenosné vizuální a prostorové problémy identifikace, nápadů a prototypů, aby si dokázali vybudovat své místo ve světě, s osobním stylem, profesními příležitostmi a podnikatelskými dovednostmi.Vstup do kurzuPožadavky na akademické přijetí (pásmo 3)Všichni uchazeči musí splňovat požadavky na přijetí do tohoto kurzu. Orientační nebo zaručená ATAR je zveřejněna (je-li to použitelné) nebo požadavky na přijetí na akademickou půdu mohou být splněny splněním jednoho z následujících:AQF Cert IV;
Úspěšně dokončeno 0,25 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu);
Speciální terciární přijímací test; *
Přípravný kurz univerzity; *
Kurz domorodé univerzitní orientace; *
Domorodý studentský vstupní test; nebo*
Schéma vstupu na základě zkušeností. ** Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
U zahraničních studentů zahrnují požadavky vaše výsledky středních škol.Požadavky na anglický jazyk (pásmo 3)Anglické požadavky na způsobilost mohou být splněny splněním jednoho z následujících:12. rok Angličtina ATAR / anglická literatura ATAR třídy C nebo lepší nebo ekvivalentní;
Speciální terciární přijímací test; *
IELTS Academic Celkové skóre minimálního pásma 6,0 (žádné individuální pásmo méně než 6,0);
Úspěšně dokončeno 1,0 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni ve Velké Británii, Irsku, USA, NZ nebo Kanadě;
Přípravný kurz univerzity;
Kurz domorodé univerzitní orientace; *
Domorodý vstupní test studentů; *
Diplom AQF, pokročilý diplom nebo přidružený titul;
Úspěšně dokončeno 0,375 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu); nebo
Další testy, kurzy nebo programy definované na stránce English Proficiency Bands.* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
Kelly Sikkema / Unsplashdetaily kurzuDostupnost semestru1. semestr: Studium na plný úvazek na Mount Lawley
2. semestr: Studium na plný úvazek na Mount LawleyStruktura kurzuStudenti budou povinni absolvovat osm základních jednotek (120 kreditních bodů)
Rok 1 - semestr 1 Kód jednotky Název jednotky Kreditní body SAH1100 Komunikace nápadů 15 SAH1150 Tvořivost 15 Rok 1 - semestr 2 Kód jednotky Název jednotky Kreditní body SAH1200 Média a kultura 15 SAH1250 Vyprávění a význam 15 2. ročník - semestr 1 Kód jednotky Název jednotky Kreditní body SAH2110 Identita 15 2. rok - 2. semestr Kód jednotky Název jednotky Kreditní body SAH2200 Vnímání a zkušenost publika 15 3. rok - semestr 1 Kód jednotky Název jednotky Kreditní body SAH3100 Osobní a profesionální plánování 15 3. rok - semestr 2 Kód jednotky Název jednotky Kreditní body SAH3200 Průmysl a komunita 15 Studenti jsou povinni absolvovat osmibodový hlavní (120 kreditních bodů) z bakalářského studia: Vizuální a prostorový design, Móda nebo Hry a Interaktivní design.
Studenti jsou povinni absolvovat dalších osm jednotek (120 kreditních bodů) ve formě osmičlenných větších, menších a volitelných jednotek. Ty mohou být vybrány odkudkoli na univerzitě. Jednotky v tomto kurzu by měly být dokončeny v ročním sledu (např. Všechny jednotky prvního roku by měly být dokončeny před přechodem na jednotky druhého roku).Velitelé, které můžete v tomto kurzu studovatMóda
Hry a interaktivní design
Vizuální a prostorový designVýsledky výuky kurzuKreativně přemýšlejte, abyste předvídali výzvy a vytvářeli řešení / odpovědi specifické pro návrh.
Kriticky přemýšlejte, abyste analyzovali, interpretovali a konceptualizovali / syntetizovali komplexní znalosti / problémy v oblasti designu.
Aplikujte široké disciplinární znalosti na řadu teoretických a technických / praktických návrhových situací.
Komunikujte znalosti a nápady z oblasti designu jasně, soudržně a nezávisle.
Demonstrovat globální výhled s ohledem na kulturní rozmanitost, včetně domorodé kulturní kompetence.
Prokázat samostatnost, odpovědnost a úsudek za vlastní učení a stipendium a / nebo odbornou praxi.
Používejte digitální technologie a gramotnosti související s návrhem pro přístup, vyhodnocení a syntézu relevantních informací z více zdrojů.
Spolupracujte a demonstrujte iniciativu k implementaci sociálních, udržitelných a etických hodnot pomocí vhodných metod návrhu.Kariérní možnostiZaměstnání je k dispozici ve službách Design, Grafický design, Prostorový design, Zdravotní design, Strategický design, UX (Návrh uživatelských zkušeností), Webdesign, Módní design, Módní Merchandising, Herní design. Design je stále více oceňovanou dovedností v řadě pomocných odvětví a studenti mohou pracovat v transdisciplinárních oblastech, jako je navrhování her pro vzdělávání a odbornou přípravu, práce s architektonickými designérskými společnostmi při vytváření vizualizací a plánování a správa veřejného prostoru, práce s informačními odvětvími, jako je jako knihovny, archivy a muzea. Kurz vybaví studenty v řízení projektů, klientů a jejich rolí v týmech, jakož i obecných dovedností potřebných k přizpůsobení se rychle se rozvíjejícímu odvětví.Možné budoucí pracovní poziceGrafický designér, prostorový designér, návrhář služeb, webdesigner, módní návrhář, herní návrhář, interiérový designér, koncepční umělec, ilustrátor, skica-noter.