Studujte titul s jedinečnou směsí marketingu, reklamy a public relations, v nejmodernějších zařízeních a využívajícím průmyslovou technologii.
Kombinace marketingu, reklamy a vztahů s veřejností umožňuje studentům diverzifikovat své tvůrčí schopnosti a znalosti strategického řízení podniku a získat dovednosti zaměstnatelnosti, včetně kritického myšlení, týmové práce, komunikace a řešení problémů, které jsou potřebné pro úspěšnou kariéru v průmyslu.
Marketing je zaměřen na tvorbu nejlépe vyhovujících produktů a budování úspěšných značek. Tento kurz poskytuje studentům marketingové dovednosti a znalosti potřebné k analýze potřeb zákazníků, k identifikaci organizačních cílů, tržních podmínek a existující nabídky produktů a umožňuje jim navrhnout, vyvinout a vyhodnotit marketingový akční plán. Reklama kombinuje umění, vědu a strategii, kromě Public Relations, které rozvíjí komunikační praxi v různých kontextech.
Studenti získají dovednosti potřebné k přilákání nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a posílení vztahu s produktem, značkou nebo organizací. Studenti získají praktické zkušenosti v tradičních i digitálních médiích a vytvoří portfolia, která předvedou jejich nadání.Vstup do kurzuPožadavky na akademické přijetí (pásmo 3)Všichni uchazeči musí splňovat požadavky na přijetí do tohoto kurzu. Orientační nebo zaručená ATAR je zveřejněna (je-li to použitelné) nebo požadavky na přijetí na akademickou půdu mohou být splněny splněním jednoho z následujících:AQF Cert IV;
Úspěšně dokončeno 0,25 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu);
Speciální terciární přijímací test; *
Přípravný kurz univerzity; *
Kurz domorodé univerzitní orientace; *
Domorodý studentský vstupní test; nebo*
Schéma vstupu na základě zkušeností. ** Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
U zahraničních studentů zahrnují požadavky vaše výsledky středních škol.Požadavky na anglický jazyk (pásmo 3)Anglické požadavky na způsobilost mohou být splněny splněním jednoho z následujících:12. rok Angličtina ATAR / anglická literatura ATAR třídy C nebo lepší nebo ekvivalentní;
Speciální terciární přijímací test; *
IELTS Academic Celkové skóre minimálního pásma 6,0 (žádné individuální pásmo méně než 6,0);
Úspěšně dokončeno 1,0 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni ve Velké Británii, Irsku, USA, NZ nebo Kanadě;
Přípravný kurz univerzity;
Kurz domorodé univerzitní orientace; *
Domorodý vstupní test studentů; *
Diplom AQF, pokročilý diplom nebo přidružený titul;
Úspěšně dokončeno 0,375 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu); nebo
Další testy, kurzy nebo programy definované na stránce English Proficiency Bands.* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
Headway / Unsplashdetaily kurzuDostupnost semestruSemestr 1: Denní studium na Joondalupu
Semestr 2: Denní studium na JoondalupuStruktura kurzuMarketingové základní jednotky Kód jednotky Název jednotky Kreditní body MKT1600 Marketingové zásady a postupy 15 MKT2605 Propagační marketing 15 MKT2608 Chování spotřebitele 15 MKT2700 Maloobchodní marketing 15 BUS3100 Postupy podnikového výzkumu 15 MKT3600 Vývoj nového produktu 15 MKT3601 Marketingová strategie 15 Plus jedna (1) jednotka od: MKT2805 ^ Marketing sociálních médií 15 MKT3606 ^ Aktuální problémy v marketingu 15 Reklamní základní jednotky Kód jednotky Název jednotky Kreditní body ADV1116 Základy reklamy 15 ADV2102 Kreativní strategie: Proces a provedení 15 ADV2107 Strategické značky 15 ADV3112 Mezinárodní reklama 15 ADV3125 Reklamní praxe 15 ADV3406 Nákup a plánování médií 15 Základní jednotky pro styk s veřejností Kód jednotky Název jednotky Kreditní body PRN2110 Základy public relations 15 PRN2124 Správa událostí v oblasti public relations 15 PRN2225 Vztahy s médii 15 PRN3150 Public Relations: Móda, Hudba a Umění 15 PRN3160 Sociální a online mediální strategie 15 PRN3223 Firemní komunikace, problémy a krize 15 Doporučené volby Kód jednotky Název jednotky Kreditní body Vyberte 4 jednotky z: ADV2220 Správa reklamy 15 ADV3120 Aktuální problémy v marketingové komunikaci 15 BUS3700 Business Study Tour 15 CCA3104 Profesionální umístění 15 CMM3115 Globální komunikace 15 CMM3116 Aktuální průmyslová analýza 15 DES2101 Praxe designu: Identita 15 DES2102 Designové postupy: Předtisk 15 DES2106 Designové postupy: Typografie 15 DES3206 Praxe designu: Informační a reklamní design 15 DES3208 Praxe designu: Projekt 15 FBL3501 Obchodní praktikum 15 Nebo jakákoli jednotka Level 2000 nebo Level 3000 se souhlasem koordinátora kurzu.
Poznámka: Zápis do CCA3104, FBL3501, CMM3116 a / nebo BUS3700 (není nabízen každý semestr) je pouze na základě aplikace.
^ Základní možnostVýsledky výuky kurzuPřístup, analýza a kritické vyhodnocení relevantních informací pro systematické řešení náročných obchodních problémů.
Aplikujte široké a koherentní znalosti na celou řadu obchodních situací, včetně mezinárodních / globálních / kulturních perspektiv.
Efektivně spolupracujte v nastavení týmu a vytvářejte měřitelné výsledky.
Komunikujte s obchodními znalostmi, koncepty a radami přesvědčivě a jasně v písemné i ústní podobě pomocí příslušné technologie.
Vytvářejte kreativní nápady pro obchodní inovace, které reagují na příležitosti a neustálé změny.
Reflexe zpětné vazby a kritiky vlastního výkonu s cílem identifikovat a naplánovat příležitosti pro rozvoj.
Cení si profesionálního chování a / nebo osobního občanství, které odráží vzájemné vztahy mezi obchodní etikou a společenskou odpovědností společnosti.Profesionální rozpoznáváníAkreditováno: Australian Marketing Institute (AMI)Kariérní možnostiTato kombinace tří disciplín v jednom kurzu poskytuje absolventům konkurenční kariérní výhodu v celé řadě průmyslových odvětví. Studenti mají navíc schopnost zaměřit se na oblasti zájmu výběrem čtyř volitelných jednotek. Potenciální kariéra existuje v sektorech business-to-business, business-to-consumer, vláda-to-consumer a neziskového sektoru.Možné budoucí pracovní poziceMarketingový manažer, Brand Manager, Product Manager, Business Development Manager, průzkum trhu, Media Planner, reklamní a propagační manažer, copywriter, Desktop Publisher, Public Relations Manager.