Poskytuje komplexní studijní program o základech práce s mládeží jako zakotvené praktiky v komunitní práci. Kurz zahrnuje specializované jednotky v práci s mládeží a doplňkové studium v komunitní práci.
Studenti si mohou vybrat doplňkové oblasti studia, jako jsou domorodá a interkulturní studia, závislostní studia, komunitní práce, kriminologie, psychologie, poradenství, výtvarné umění, média a komunikace, správa událostí a venkovní dobrodružství.Vstup do kurzuPožadavky na akademické přijetí (pásmo 3)Všichni uchazeči musí splňovat požadavky na přijetí do tohoto kurzu. Orientační nebo zaručená ATAR je zveřejněna (je-li to použitelné) nebo požadavky na přijetí na akademickou půdu mohou být splněny splněním jednoho z následujících:AQF Cert IV;
Úspěšně dokončeno 0,25 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu);
Speciální terciární přijímací test; *
Přípravný kurz univerzity; *
Kurz domorodé univerzitní orientace; *
Domorodý studentský vstupní test; nebo*
Schéma vstupu na základě zkušeností. ** Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
U zahraničních studentů zahrnují požadavky vaše výsledky středních škol.Požadavky na anglický jazyk (pásmo 3)Anglické požadavky na způsobilost mohou být splněny splněním jednoho z následujících:12. rok Angličtina ATAR / anglická literatura ATAR třídy C nebo lepší nebo ekvivalentní;
Speciální terciární přijímací test; *
IELTS Academic Celkové skóre minimálního pásma 6,0 (žádné individuální pásmo méně než 6,0);
Úspěšně dokončeno 1,0 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni ve Velké Británii, Irsku, USA, NZ nebo Kanadě;
Přípravný kurz univerzity;
Kurz domorodé univerzitní orientace; *
Domorodý vstupní test studentů; *
Diplom AQF, pokročilý diplom nebo přidružený titul;
Úspěšně dokončeno 0,375 EFTSL studia na bakalářské nebo vyšší úrovni u australského poskytovatele vysokoškolského vzdělávání (nebo jeho ekvivalentu); nebo
Další testy, kurzy nebo programy definované na stránce English Proficiency Bands.* Další informace naleznete na stránce Vstup do studijního kurzu.
detaily kurzuDostupnost semestruSemestr 1: Denní studium na Joondalupu
Semestr 2: Denní studium na JoondalupuStruktura kurzuStudenti musí absolvovat 11 základních jednotek. Kromě základních jednotek by studenti měli dokončit všech 12 jednotek hlavních ve škole umění a humanitních věd z disciplín, jako jsou sociální věda, práce s mládeží, design, psychologie, umění, současné umění a média a komunikace; nebo jakoukoli jinou kombinaci velkých, nezletilých nebo volitelných jednotek ze školy umění a humanitních věd nebo jiných škol, jsou-li k dispozici.
Rok 1 - semestr 1 Kód jednotky Název jednotky Kreditní body YWK1220 Problémy s mládeží 15 CSV1103 Mezilidské a pomocné dovednosti 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 Rok 1 - semestr 2 Kód jednotky Název jednotky Kreditní body YWK1101 Zásady práce s mládeží 15 CSV1203 Práce se skupinami 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 2. ročník - semestr 1 Kód jednotky Název jednotky Kreditní body YWK2113 Pracovní umístění mládeže 30 CSV2109 Zranitelní lidé a komunity 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 Poznámka: YWK2113 je celoroční jednotka.
2. rok - 2. semestr Kód jednotky Název jednotky Kreditní body CSV2116 Etika v lidských službách 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 3. rok - semestr 1 Kód jednotky Název jednotky Kreditní body YWK3203 Teorie mládeže 15 YWK3107 Ideologie a práce s mládeží 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 3. rok - semestr 2 Kód jednotky Název jednotky Kreditní body YWK3231 Strategie pro sociální změny 15 YWK3211 Inkluzivní praxe práce s mládeží 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 Jednotka od Major / Menší / Volitelný 15 Výsledky výuky kurzuAnalyzovat a hodnotit přínos práce s mládeží pro společnost, komunity a mladé lidi, prokazující mezikulturní odezvu.
Aplikovat a hodnotit principy udržitelnosti při navrhování a vývoji programů a řešení problémů v kontextu odborné praxe v práci s mládeží.
Aplikovat chápání sociokulturní a mezinárodní rozmanitosti a dalších hodnot, které jsou oporou práce s mládeží, jako disciplíny.
Prokázat anglickou gramotnost vhodnou pro profesionální komunikaci s mládeží, včetně všech příslušných forem ústní a písemné komunikace, formální i neformální.
Prokázat schopnost profesionálně spolupracovat s ostatními prostřednictvím týmové práce v akademickém a profesionálním prostředí.
Prokázat široké a soudržné teoretické a technické znalosti teorie práce s mládeží, metod, principů a hodnot pomocí multidisciplinárního výzkumu.
Prokázat znalosti, dovednosti a porozumění nezbytné pro rozhodování na základě jejich úplných environmentálních, sociálních, kulturních a ekonomických důsledků souvisejících s prací s mládeží.
Prokázat znalost numerické gramotnosti vhodné pro profesionální práci s mládeží, včetně počítačové gramotnosti dostatečné pro vývoj a čtení rozpočtů na poskytování služeb a pro interpretaci a tvorbu zpráv, které obsahují kvalitativní a kvantitativní údaje.
Prokázat použití technologií vhodných pro odbornou praxi práce s mládeží.
Identifikujte, jak globální kontext formuje podobnosti a rozdíly v práci s mladými lidmi v jiných zemích.
Plánovat, navrhovat, vyvíjet, implementovat a hodnotit programy a služby, které odpovídají potřebám mladých lidí a požadavkům zaměstnavatelů a financujících subjektů.
Profesionálně a eticky komunikovat znalosti práce s mládeží mezi různými skupinami publika, včetně mladých lidí, rodin, kolegů a veřejnosti.
Přezkoumejte, analyzujte a syntetizujte znalosti práce s mládeží a komunitou zapojením se do kritického myšlení a reflexivní praxe k vyřešení problémů, s nimiž se setkává v profesionální práci jako začínajícího mladistvého pracovníka s mládeží.Kariérní možnostiTento kurz připravuje absolventy na rozmanitou škálu pozic v práci s mládeží. Pozice na základní úrovni mohou být ve službách péče o mládež, včetně podpůrných služeb pro bezdomovce, zdraví mládeže, poradenství pro mládež, advokačních a podpůrných programů. Absolventi také najdou uplatnění v prázdninových programech pro mládež, střediscích pro mládež, neformálním vzdělávání s mladými lidmi, školních podpůrných programech a kaplanství. V závislosti na výběru doplňujících studií studentů si mohou přát kariéru se zvláštním zaměřením na rekreaci, sport, dobrodružné programy, umění pro mládež, poradenství pro mládež, závislostní služby, služby v oblasti duševního zdraví mládeže nebo spravedlnost mládeže. Mezi zaměstnavatele absolventů práce s mládeží patří místní, státní a federální vláda, národní charity a organizace místních komunit.Možné budoucí pracovní pozicePracovník pro mládež, Pracovník pro podporu mládeže, Důstojník pro mládež, Důstojník pro mládež, Pracovník pro péči o mládež, Zprostředkování mládeže a rodiny, Pedagog o zdraví mládeže, Důstojník pro politiku mládeže, Pracovník pro pomoc s mládeží, Pracovník pro zapojení mládeže, Pracovník pro duševní zdraví mládeže, Školní kaplan, Mental Mental Koordinátor zdravotní péče, pracovník pro mládež a komunitu, pracovník pro komunitní vzdělávání (mládež), důstojník pro mládež, styčný pracovník pro mládež, úředník pro udržení školy a účast.