Bakalář umění v marketingu sociálních médií

Všeobecné informace

Popis programu

Udržovat aktuální s požadavky na zaměstnání, Graceland University je CH Sandage School of Business nabízí bakalářský titul s titulem v sociální mediální marketing. Major Social Marketing Marketing je inovativní, aktuální a interdisciplinární major současného významu pro studenty, který je úzce spjat s misí a nadací liberálních umění a věd. Je zřejmé, že poptávka a trh po této hlavní rostou.

Major Social Media Marketing major zahrnuje jedinečnou kombinaci komunikačních kurzů, obchodních a marketingových kurzů a kurzů vizuálního designu, jejichž cílem je připravit studenty na práci v reálném světě. Hlavní čerpá ze silných stránek CH Sandage School of Business a College of Liberal Arts and Sciences.

Zkušenostní učení je klíčem k tomuto rychle se rozvíjejícímu hlavnímu a může zahrnovat projekty se všemi velikostmi podniků od malých místních firem po Fortune 500 společností, stáže, návštěvy společností a hostující reproduktory průmyslu, jakož i příležitost stát se součástí národní úrovně. uznávaný tým Enactus a nadované Sandage Center pro studium svobodného podnikání a podnikání.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

BA Titul - Marketing sociálních médií Major

Kromě základních vzdělávacích požadavků musí velké společnosti v marketingu sociálních médií absolvovat 45 hodin semestru, jak je uvedeno níže:

Vyžaduje se následujících 15 semestrových hodin základních kurzů Business Administration:

  • BUAD3330 Principy marketingu, 3 semestrální hodiny
  • BUAD / CSIT3600 Elektronický obchod, 3 semestrální hodiny
  • BUAD4210 Seminář z marketingu sociálních médií, 3 semestrální hodiny
  • BUAD4430 Marketingové strategie, 3 semestrální hodiny
  • ECON1320 Základy mikroekonomie, 3 semestrální hodiny

Vyžaduje se následujících 15 semestrálních hodin základních komunikačních kurzů:

  • COMM1250 Úvod do teorie komunikace, 3 semestrální hodiny
  • COMM2300 Úvod do mediálních technologií, 3 semestrální hodiny
  • COMM2500 Úvod do hromadných sdělovacích prostředků, 3 semestrální hodiny
  • COMM3140 Kampaně a teorie přesvědčování, 3 semestrální hodiny
  • COMM3500 Emerging and Social Media, 3 semestrální hodiny

Vyžaduje se následujících 12 semestrových hodin základních kurzů grafického designu:

  • ARTS1680 Počítačová grafika pro umění a design, 3 semestrální hodiny
  • ARTS1710 Úvod do grafického designu, 3 semestrální hodiny
  • ARTS3630 systémy v designu, 3 semestrální hodiny
  • ARTS3640 Interaktivní design, 3 semestrální hodiny

Vyžadují se následující 3 semestrální hodiny z informatiky a informačních technologií:

  • CSIT1060 Úvod do programování webových stránek, 3 semestrální hodiny

Důrazně se doporučuje, aby velké společnosti v oblasti marketingu sociálních médií vzaly také následující:

  • BUAD3450 Organizační chování
  • COMM2100 Úvod do organizační komunikace

Kurzy marketingu sociálních médií

ARTS1680 Počítačová grafika pro umění a design, 3 semestrální hodiny

Technický kurz zkoumající digitální nástroje používané v grafickém designu. Studenti jsou vystaveni funkci, teorii a použití průmyslového standardního počítačového hardwaru, softwaru a základních principů digitálního designu používaných při výrobě grafického designu. Je vyžadován další poplatek. Cíl 2A

ARTS1710 Úvod do grafického designu, 3 semestrální hodiny

Zahrnuje základní principy typografie, jako je anatomie typu, typ písma a rodiny, komunikace s typografií a úvod do rozvržení a mřížkových struktur. Zdůrazňuje se typografie jako médium a poselství a koncepční řešení. Jsou vyžadovány další poplatky. Předpoklad: ARTS1680 Počítačová grafika pro umění a design. Cíl 2A

ARTS3630 systémy v designu, 3 semestrální hodiny

Studium integrace typu a obrazu prostřednictvím víceúrovňových návrhů, jako jsou vícestránkové rozložení a systémy identity. Je vyžadován další poplatek. Předpoklad: ARTS1680 a ARTS1710.

ARTS3640 Interaktivní design, 3 semestrální hodiny

Seznámení s principy interaktivity prostřednictvím návrhu rozhraní, webu a informací. Je vyžadován další poplatek. Předpoklad: ARTS1210, ARTS1680 a ARTS1710.

BUAD3330 Principy marketingu, 3 semestrální hodiny

Přehled marketingového řízení v moderních organizacích orientovaný na rozhodování. Nejzákladnějším cílem předmětu je poskytnout studentům široký úvod do marketingových konceptů, role marketingu ve společnosti a ve firmě a různé faktory, které ovlivňují marketingové rozhodování. Studenti budou vystaveni a očekává se, že se naučí „jazyk marketingu“ (tj. Pojmy, koncepty a rámce) používaný praktikujícími marketingovými manažery. Předpoklad: ECON1320.

+ BUAD3600 Elektronický obchod, 3 semestrální hodiny (také CSIT3600)

Průzkum technologií a podnikatelského prostředí obklopujícího vznik elektronického obchodu. Pro studenty bude existovat technická i netechnická možnost sledování, ale všichni studenti budou seznámeni s technickými dovednostmi pro implementaci webové stránky elektronického obchodu. Nabízeno jaro i roky.

BUAD4210 Seminář z marketingu sociálních médií, 3 semestrální hodiny

Komplexní přehled, s praktickými zkušenostmi, marketingu sociálních médií. Důraz bude kladen na strategické využívání online nástrojů, efektivní design a současné marketingové techniky v kombinaci s praktickou aplikací. Studenti budou budovat a udržovat skutečné marketingové kampaně. Omezeno na majitele marketingu sociálních médií. Je vyžadován další poplatek.

BUAD4430 Marketingové strategie, 3 semestrální hodiny

Zaměření na rozvoj rozhodovacích dovedností v marketingu. Koncepty a nástroje jsou používány k vytváření a řešení problémů v reálném světě, kterým čelí marketingoví manažeři zapojení do vývoje optimálních marketingových strategií. Předpoklad: BUAD3330.

COMM1250 Úvod do teorie komunikace, 3 semestrální hodiny

Přehled hlavních teorií, které podporují výzkum a studium komunikace, jako je interpersonální komunikace, organizační komunikace, rétorika, média, kultura a etika. Předmět poskytuje studentům základy v komunikační slovní zásobě, základní znalosti klíčových teorií a úvod do praktické aplikace teorie na komunikaci s lidmi. Nabízeno každý podzim. Humanitní vědy ELO5 - inovace

+ COMM2300 Úvod do mediálních technologií, 3 semestrální hodiny

Seznámení s formami primárních masových médií? noviny, knihy, časopisy, rádio, televize, nahrávání zvuku, filmy a internet? porozumět tomu, jak fungují. Zahrnuta jsou průmyslová odvětví založená na hromadných sdělovacích prostředcích? žurnalistika, reklama a public relations? stejně jako teorie masových médií, zákon a etika. Důraz na kritické myšlení o hromadných sdělovacích prostředcích.

+ COMM2500 Úvod do hromadných sdělovacích prostředků, 3 semestrální hodiny

Zkoumání různých dominantních teorií, jako je rétorika, marxistka a feministka, k analýze populární kultury, s důrazem na význam komunikace v produkci a spotřebě kultury. Studenti budou studovat vývoj kultury pomocí různých teorií nebo „čoček“ na kulturní artefakty včetně hudby, filmů, reklamy, oblečení atd.

+ COMM3140 Kampaně a teorie přesvědčování, 3 semestrální hodiny

Důraz na teorie učení, teorie zpracování informací, teorie vnímání, složky přesvědčivých odvolání a etika zapojené do přesvědčování. Studenti dále prozkoumají teorie a přesvědčivé výzvy zapojené do komunikačních kampaní a kritizují úspěch či nedostatek mnoha přesvědčivých strategií.

+ COMM3500 Emerging and Social Media, 3 semestrální hodiny

Zkoumání vzniku nových komunikačních postupů a jejich sociálních, politických, kulturních a ekonomických dopadů na osobní, komunitní, kulturní, sociální, institucionální a mezinárodní život. Zvláštní pozornost bude věnována tomu, jak sociální média ovlivňují a formují záležitosti etiky a soukromí, jak vidíme sebe a ostatní, jak formálně a neformálně spolupracujeme a jak podnikáme.

CSIT1060 Úvod do programování webu, 3 semestrální hodiny

Základy fungování webu a konstrukce webových stránek pomocí HTML a CSS. Budou pokryty související technologické dovednosti.

ECON1320 Základy mikroekonomie, 3 semestrální hodiny

Analýza základních principů amerického ekonomického systému, zaměření na cenu, výrobu, tržní struktury a průzkum současných ekonomických problémů, např. Udržitelnosti. Cíl 1C, ELO5 Sociální věda - udržitelnost

+ Označuje alternativní roční kurz.

Poslední aktualizace Dub 2020

Informace o škole

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... Čtěte více

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. Méně
Independence , Lamoni + 1 Více Méně