Bakalář vědy v marketingu

Všeobecné informace

Popis programu

Marketing

Marketingový program na Shields School of Business zdůrazňuje silné obchodní jádro spojené s reklamou, chováním spotřebitelů, marketingovým výzkumem, mezinárodním marketingem a marketingovým managementem.

Marketing je soutěž o pozornost lidí. - Seth Godine

Marketing je proces komunikace a interakce se zákazníky za účelem zajištění hodnoty produktu nebo služby s úmyslem prodat produkt nebo službu. Podniky používají marketing jako rozhodující obchodní funkci pro přilákání správného trhu a zákazníků.

Dostupné koncentrace

Pro Marketing, BS titul jsou k dispozici následující koncentrace:

  • Marketing, BS, Koncentrace podnikání
  • Management a marketing, BS (double major)

Výsledky učení

Shields School of Business absolvuje studenty, kteří mají znalosti, dovednosti, lásku k učení, sebevědomí, hnací sílu a etické a morální hodnoty, které je třeba duchovně naplnit v životě a úspěchu v profesní kariéře. Po absolvování tohoto programu jsou studenti schopni:

  • Prokázat, v duchu svatého Františka na tržišti, znalosti o možnostech etické hodnoty a odpovědnosti podniků a vedoucích pracovníků v podnikání.
  • Prokázat znalost základních principů v podnikání ve funkčních oblastech účetnictví, informačních systémů, financí, managementu a marketingu.
  • Prokázat znalost právního, sociálního a ekonomického prostředí podnikání.
  • Prokázat znalost globálního rozměru podnikání.
  • Integrujte funkční oblasti podnikání do procesu rozhodování.
  • Prokázat schopnost profesionálně komunikovat.

Marketing BS MBA

Pětiletý marketing do programu MBA, BS

Studenti, kteří si přejí také dokončit své MBA, si mohou vybrat „pětiletý zrychlený“ studijní plán (výše uvedený odkaz na požadavky) a za pět let dosáhnout jak bakalářského marketingu BS, tak MBA.

Kariérní možnosti

Studenti jsou povzbuzováni k účasti na stáž pro úvěr, prostřednictvím navázaných vztahů s podniky v oblasti. Znalosti poskytované studentům prostřednictvím učebních a praktických stáží zvýší jejich hodnotu pro zaměstnavatele. Marketingový titul připraví studenty na kariéru v oblasti prodeje, marketingového výzkumu, reklamy, maloobchodu a marketingového řízení.

120733_120697_20160929_SFU_01637.jpg

Marketingový učební plán

Program Marketing na Saint Francis University dává studentům příležitost naučit se marketing v prostředí malé třídy. Vaši profesoři nejen znají vaše jméno, ale znají vás. Program je navržen tak, aby zajistil, že studenti budou vystaveni široké základně znalostí v oblasti marketingu od profesorů, kteří mají širokou škálu skutečných profesionálních zkušeností. To umožňuje studentům propojit teoretické pojmy se skutečnou praxí. Fakulta bude úzce spolupracovat se studenty nebo v malých skupinách, aby se trvale soustředila na přípravu studentů na budoucí kariéru. Program zdůrazňuje silné obchodní jádro spojené s reklamou, chováním spotřebitelů, marketingovým výzkumem, mezinárodním marketingem a marketingovým managementem.

Hlavní požadavky:
  • ACCT 101 - Finanční účetnictví
  • ACCT 102 - Manažerské účetnictví
  • Tři kredity od následujícího: BLAW 301, BLAW 302, BLAW 303
  • BUS 101 - Wall Street 101: Podnikání v globální společnosti
  • COMM 310 - Reklama
  • ECON 101 - Principy ekonomie I
  • ECON 102 - Principy ekonomiky II
  • COMM 103 - Základy řeči a veřejné projevy
  • COMM 208 - Psaní a komunikace v podnikání
  • FIN 202 - Finance
  • MATH 111 - konečná matematika
  • MGMT 101 - Principy managementu
  • MGMT 102 - Řízení výroby / provozu
  • MGMT 401 - Strategické řízení
  • MIS 102 - Manažerské informační systémy
  • MKTG 101 - Marketing
  • STAT 301 - Kvantitativní obchodní analýza I
  • STAT 302 - Kvantitativní obchodní analýza II
  • MKTG 206 - Globální marketingová strategie
  • MKTG 320 - Insight Insight
  • MKTG 321 - Marketingový výzkum
  • MKTG 404 - Marketingový management
Další požadavky:

Dva kurzy z následujících:

  • BUS 210 - Udržitelné obchodní praktiky a životní prostředí
  • COMM 205 - Tisk a úpravy webu
  • COMM 220 - Digitální úprava obrazu
  • COMM 240 - Společenská odpovědnost firem
  • COMM 301 - Audio / video produkce
  • COMM 308 - Desktop Publishing
  • COMM 320 - Webový design a vývoj
  • COMM 330 - Sociální mediální strategie
  • ECON 202 - Sportovní ekonomie
  • FIN 310 - Principy investic
  • MGMT 206 - Globální strategie řízení
  • MGMT 307 - Velká Británie a Evropská unie v globální ekonomice
  • MGMT 326 - Organizační chování
  • MGMT 331 - Podnikání
  • MIS 342 - Elektronický obchod
  • MIS 345 - Správa databází
  • MKTG 330 - Zásady prodeje a řízení prodejních sil
  • MKTG 340 - Správa značky
  • MKTG 345 - Marketingová analýza
  • MKTG 350 - Sportovní marketing
  • MKTG 398 - Marketing Internship
  • MKTG 399 - Marketing Internship
  • MKTG 409 - Zvláštní témata v marketingu
  • MKTG 501 - nezávislé studium v marketingu
  • BUSA 103 - Pokročilý Excel s obchodními aplikacemi
  • BUSA 201 - Úvod do Business Analytics
  • BUSA 202 - Advanced Business Analytics
  • BUSA 205 - Kvantitativní obchodní modelování
  • BUSA 302 - Vizualizace dat
Požadavky na absolvování studia
  • Absolvování studijního programu a opakování pro přijatelný stupeň úspěšného absolvování všech hlavních požadovaných kurzů, ve kterých byla známka „F“ přijata
  • Úspěšné absolvování minimálně 128 kreditních hodin takto:
    • 36 kreditních hodin Požadavky na všeobecné vzdělávání
    • 72 kreditních hodin Hlavní požadavky kurzu
    • 20 kreditů volitelných volitelných hodin
  • Dokončení posledních 30 kreditů na SFU
  • Kumulativní GPA 2,00 nebo lepší ve všech kurzech absolvovaných na SFU
  • Kumulativní GPA 2,00 nebo lepší ve všech hlavních a kolaterálních požadavcích
  • Plnění všeobecného vzdělávání: Etické občanství pro požadavky 21. století
  • Absolvování komplexní zkoušky (EXAM 401/402)
  • Předložení vyplněné přihlášky k diplomu nejméně jeden semestr před datem ukončení studia.

Požadavky na přijetí

Přihlášku na plný úvazek (12 a více kreditů) můžete uplatnit kdykoli po 15. srpnu svého seniorského roku. Abychom dostali plnou úvahu, doporučujeme vám přihlásit se do 1. května vašeho seniorského roku.

Požadavky na aplikaci:
  • Úřední přepis střední školy (a kopie rozvrhů vyšších ročníků), které uvádějí úspěšné absolvování alespoň 16 akademických jednotek práce (stupně 9-12), získané: angličtina (4 jednotky); Matematika (Algebra I
  • Standardizované výsledky testů (SAT nebo ACT)
  • Psaní vzorku
  • Doporučující dopis

Uzávěrka přihlášek: Rolling

120740_120704_20170907_SFU_9718.jpg

Poslední aktualizace Zář 2019

Informace o škole

Saint Francis University is one of the oldest Catholic universities in the country, and the oldest celebrating Franciscan values. Our scenic campus sits on a mountain top in Loretto, Pennsylvania, nea ... Čtěte více

Saint Francis University is one of the oldest Catholic universities in the country, and the oldest celebrating Franciscan values. Our scenic campus sits on a mountain top in Loretto, Pennsylvania, near Pittsburgh. Faith, Generosity, respect, discovery, and joy are in our DNA, and we seek to attract students (like you) with a passion to shape the world. Méně