Bakalář v designu vizuální komunikace

Všeobecné informace

Popis programu

Naši absolventi jsou schopni navrhnout a vést komunikační média nové generace.

Oddělení designu vizuální komunikace má za cíl oslovit jednotlivce, kteří budou pracovat jako experti na komunikaci v oblasti internetových médií, televize, umění a designu.

Absolventi jsou schopni produkovat práce v tvůrčích oblastech, jako je fotografie, video, web design, rozhraní a interaktivní design, design služby, herní design a pohybová grafika.

Proč KHAS vizuální komunikační design: Naše oddělení poskytuje studentům schopnost řešit problémy tím, že ponoří studenty do široké škály teorií a praktik umění a designu.

Abychom rozšířili své odborné znalosti, mohou naši studenti obdržet od ostatních oddělení dvojnásobné vyšší nebo menší tituly. Naše přední poradní komise sestavená od průkopníků tohoto sektoru významně přispívá k obsahu a struktuře našeho stále se rozvíjejícího programu výtvarné výuky vizuální komunikace. Také pečlivě sledujeme a reagujeme na rostoucí a měnící se požadavky odvětví s workshopy vedenými designéry, umělci a režiséry.

Studium v zahraničí Příležitosti: Naše oddělení má dvojnásobnou diplomovou dohodu se společností Coventry University (UK) ve Velké Británii. Naši studenti jsou schopni absolvovat s dvojitým vzděláním po absolvování svého vyššího ročníku na příbuzném oddělení UK.

Kariérní příležitosti: V rámci čtyřletého vzdělání získávají naši studenti bohaté portfolio práce vyrobené pomocí různých mediálních nástrojů, technik a teorií, které našim absolventům poskytují pracovní příležitosti v oblastech:

  • Návrh (pohybová grafika, mobilní aplikační rozhraní, návrh hry, design služby, návrh webových stránek, animace);
  • Kreativní směr (reklama, umění a fotografie);
  • Produkce a postprodukce (kino a televize);
  • Vysokoškolské vzdělání (magisterské a doktorské studium umění, designu a komunikace).

Kvalifikace udělená / Úroveň kvalifikace

Associate a Bachelor (úroveň 6)

Požadavky na přijetí

Žadatelé by měli získat požadované skóre z přechodu na vysokoškolské zkoušky (YGS), testu prvního cyklu (LYS / TS 1) a testu přímého přenosu (Direct Transfer Test - DGS). Umístění je organizováno centrálně Student Selection and Placement Center (ÖSYM). Mezinárodní žáci, kteří žádají o program, musí splňovat kritéria přijetí stanovená Kadir Has University . Studenti mohou přejít do programu podle předpisů Kadir Has University na základě horizontálního převodu. (Další informace: http: // www. KHAS .edu.tr)

Uznávání předchozího učení

Studenti mohou být po schvalování děkana v příslušné fakultě nebo institutu osvobozeni od některých kurzů přijatých v jiných institucích.

Požadavky na absolvování studia

Studenti jsou povinni úspěšně absolvovat všechny kurzy v učebních osnovách přijatých senátorem (240 kreditů ECTS) a mají minimální kumulativní bodový průměr v hodnotě 2,00 / 4,00.

Definice programu

Oddělení reklamy zaměřuje na vzdělávání budoucích odborníků na reklamu, kteří budou přispívat k médiím a komunikaci tím, že budou pracovat podle etických principů povolání a kteří budou tvůrčím způsobem sbírat teorii a praxi a obohatit svůj talent s hlubokou znalostí metodiky.

Výsledky programu

  1. Dokázat prokázat kritické myšlení a kompetentní analytické dovednosti s vysokou úrovní znalostí v oblasti komunikace, humanitních oborů a společenských věd.
  2. Prokázat tvůrčí, jedinečné a nezávislé myšlení tak, aby se aktivně podíleli na demokratické komunikaci a aktivně se podíleli na produkci.
  3. Abyste mohli spojovat různé oblasti komunikace, vytvořte strategie pro multimédia a integrovanou komunikaci.
  4. Ovládat technologie a strategie rozvoje komunikace v oblasti publikování, řízení a podnikání s novými médii; bude schopen tento proces provozovat a přeměnit.
  5. Přijmout základní odpovědnosti a etické závazky své profese s jejich získanými dovednostmi a znalostmi.
  6. Chcete-li se účastnit profesionálního pracovního prostředí s aktivní, produktivní a odpovědnou vizí.
  7. Získat znalosti, dovednosti a dostatečnost, aby mohly hledat pracovní příležitosti v zemi iv zahraničí v různých oblastech komunikačního průmyslu.
  8. Byly schopny aktivně komunikovat v angličtině a dalších jazycích, které se naučili s cílem zlepšit své profesní dovednosti a najít mezinárodní pracovní příležitosti.
  9. Schopnost přenést výzkumné a designové techniky do různých metod.
  10. Získat odborné znalosti v oblasti multimediálních teorií a technologií, návrhu, aplikace návrhu a pomocí těchto znalostí budou schopni koncepčně analyzovat multimediální produkty.
  11. Být schopen aplikovat metody, které se používají k analýze současného umění a vizuální kultury.

Profesní profily absolventů

Absolventi jsou zaměstnáni v reklamních agenturách, marketingových odděleních firem / nevládních organizací / vládních institucí, mediálních plánovacích společností a v dalších mediálních organizacích.

Přístup k dalším studiím

Absolventi mohou žádat o studium na pozici absolventů (7. a 8. cyklus) v souvisejících programech.

Vyhodnocovací dotazníky

Dotazník pro hodnocení kurzu a instruktora Dotazník k spokojenosti s dotazníkem o absolvování dotazníku

Mezinárodní spolupráce

Program výměn studentů programu Erasmus.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

Kadir Has University (KHU) was founded in 1997, in Istanbul. The university, with its five faculties of Engineering and Natural Sciences, Economics and Administrative Sciences, Communication, Law and ... Čtěte více

Kadir Has University (KHU) was founded in 1997, in Istanbul. The university, with its five faculties of Engineering and Natural Sciences, Economics and Administrative Sciences, Communication, Law and Fine Arts, as well as its several vocational schools, is dedicated to becoming a leader in educational and cultural fields in Turkey, as well as establishing itself as an international center for research and scientific development. Méně