Cílem studijního programu je vyškolit vysoce kvalifikované marketingové specialisty, kteří mohou pracovat v marketingových odděleních litevských a zahraničních společností jako specialisté na produkty, trh nebo komunikaci, konzultanti nebo dokonce manažeři, schopní samostatně analyzovat trhy, provádět plánování produktů, rozhodování o cenách, logistice a komunikaci, zahájení a provádění různých marketingových aktivit, kreativní uplatňování interdisciplinárního vysokoškolského vzdělávání v mezinárodním podnikatelském prostředí a schopnost samostatně si zvyšovat kvalifikaci.
Požadavky na přijetí a kritéria výběru
Každý uchazeč musí mít středoškolský diplom nebo jeho ekvivalent:
Kritéria výběru jsou založena na váženém průměru příslušných ročníků zaznamenaných v přepisu akademických záznamů studenta;
Všichni žadatelé musí prokázat znalost angličtiny (IELTS 5.5+, iBT TOEFL 65+)*;
Proces podání žádosti je popsán na Webových stránkách společnosti Vilnius University . Přihlaste se do programu podle uvedených pokynů.
*Žadatelé z Běloruska, kteří nemají složený test, se mohou přihlásit bez něj, protože jejich jazyková znalost bude zkontrolována během online pohovoru.
Mezinárodní mobilita
Studenti se mohou zúčastnit programu mobility ERASMUS+ nebo využít dvoustranné dohody o spolupráci VU, které dávají příležitost studovat na partnerských univerzitách VU nebo absolvovat zahraniční stáže.
© Vilnius University
Pracovní příležitosti
Znalosti a dovednosti absolventů jim umožní pracovat a získat různé úrovně v komerčních společnostech:
V malých a středních podnicích budou moci pracovat v marketingových odděleních jako manažer (manažer produktů, trhu, exportu, prodeje nebo komunikace) a jako vedoucí profesionálové;
Senior specialisté a specialisté v oblasti marketingu nadnárodních společností a velkých litevských společností;
Pracujte také v určitém oboru ve společnostech nabízejících specifické marketingové služby (výzkum, reklama, vztahy s veřejností, podpora prodeje) a poradenské služby.
Absolventi programu Global Marketing mohou pokračovat ve vzdělávání v jednom z mnoha magisterských programů v oblasti managementu, obchodu, marketingu, účetnictví, ekonomiky.