IFA Paris Bakalářský certifikát FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
Doba trvání: 3letý program v angličtině
Kampusy: Paříž
Formát: flexibilní
Kredity ECTS: 180
Poplatek za přihlášku: 150 EUR
Školné/rok: 8 400 EUR v Paříži, 7 400 EUR v Paříži
Omezeno na: 25 studentů ve třídě
„Za každým úspěšným designérem je úspěšný podnikatel“
Úvod
Bakalář v marketingu módy má inovativní strukturu, která zvyšuje možnost mít robustní obchodní osnovy pro módu, které stimulují kreativitu a talent a zároveň zkoumají dichotomie mezi východem a západem, pokud jde o strategie pro marketing, komunikaci, distribuci a budování značky. Počítá se společným prvním ročníkem s bakalářským vizuálním merchandisingem a má být rozděleno do dvou různých kurzů pro druhý a třetí rok, aby poskytlo hlubší a konkrétnější praktické znalosti o preferované specializaci, končící konkrétním promocí .
Moduly nabízejí systémové školení, což je neustálá výzva pro všechny studenty stimulovat každou konkrétní schopnost prostřednictvím individuálních úkolů, týmové práce a objevování oboru. Praktická aplikace teoretických znalostí je zaručena exkurzemi a workshopy odborníků na módu, obchod, branding a marketing.
Přestože je program strukturován podle jedinečných modulů a zkušeností s učením, vrcholem je naše fakulta kvalifikovaných a motivovaných lektorů, kteří pocházejí z více než 20 různých zemí. Tento skutečný vzdělávací tavicí hrnec umožňuje studentům těžit z různých kulturních perspektiv, což zase stimuluje jejich sklon analyzovat a řešit problémy kreativním a nekonvenčním způsobem.
Studenti zapsaní do programu IFA Paris Bakalář v módním marketingu mají možnost vybrat si možnost následovat FEDE European Bachelor's in Marketing na konci 2. ročníku programu Bachelor of Fashion Marketing a získat trojí ocenění:
Bakalář módního marketingu od IFA Paris
The European Bachelor's in Marketing by FEDE*
Státem akreditovaný diplom s registrací úrovně 2 u kompetence Francie ** (dříve známý jako RNCP) nesoucí název „Odpovědný marketing a reklama“
Studenti, kteří získají akreditovaný diplom úrovně 2 „Odpovědný marketing a reklama“, budou těžit z uznání vládního orgánu, které osvědčuje, že jejich program je ekvivalentem bakalářského titulu. Je držitelem certifikace úrovně 2 a umožňuje studentům vstup do postgraduálních programů nabízených veřejnými vysokými školami. Kompetence Francie (nebo certifikace RNCP) je mezinárodně uznávána také různými regulačními orgány (QAA ve Velké Británii, YoK v Turecku, AQA v Austrálii, čínské MOE, abychom jmenovali alespoň některé).
Tříletá struktura kurzu odpovídá 3 úrovním identifikovaným v rámci vysokoškolského vzdělávání. Kurz je koncipován v souladu s principy Boloňské úmluvy a po jeho skončení poskytuje účastníkům celkem 180 ECTS (60 ECTS ročně).