Bakalář v marketingu
Bryant University Undergraduate
Klíčová informace
Umístění kampusu
Smithfield, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 46 885 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* plný úvazek
Úvod
Ponořte se do skutečných vzdělávacích zkušeností ve třídě, ve studentských organizacích, v akademických soutěžích řešících obchodní problémy a prostřednictvím stáží se společnostmi od State Street po Target.
Prozkoumejte témata, jako je chování kupujících, digitální marketing, globální marketing, marketingové analýzy, průzkum trhu, propagace, prodej a marketing služeb prostřednictvím našeho rozmanitého učebního plánu.
- Naše fakulta dynamických pedagogů obohacuje své třídy svými rozsáhlými zkušenostmi z reálného světa a výsledky jejich plodného výzkumu.
- Provádějte spotřebitelský/marketingový průzkum v naší laboratoři Marketing Behavioral Lab, kterou řídí profesoři College of Business.
- Pracujte jako konzultanti pro klienty z reálného světa, prezentujte konkurenční analýzy a návrhy podporované průzkumem trhu pro rozšíření trhů.
- Zúčastněte se akcí sponzorovaných marketingovým oddělením od Tableau Day se zaměřením na vizuální analýzu až po soutěž Northeast Intercollegiate Sales Competition (NISC), která nabízí prodejní soutěž a vytváření sítí s nejlepšími prodejními organizacemi v zemi.
- Vylepšete své vůdčí schopnosti prostřednictvím Bryant Marketing Association, která poskytuje kariérně orientované možnosti vedení.
Výsledek programu
Proč studovat marketing u Bryanta?
Náš marketingový program, zařazený na 3. místě podle College Factual, rozvíjí inovativní lídry se zkušenostmi připravenými na svět a smysluplnou odborností v oboru.
- Ponořte se do skutečných vzdělávacích zkušeností ve třídě, ve studentských organizacích, v akademických soutěžích řešících obchodní problémy a prostřednictvím stáží se společnostmi od State Street po Target.
- Prozkoumejte témata, jako je chování kupujících, digitální marketing, globální marketing, marketingové analýzy, průzkum trhu, propagace, prodej a marketing služeb prostřednictvím našeho rozmanitého učebního plánu.
- Vylepšete své vůdčí schopnosti prostřednictvím Bryant Marketing Association, která poskytuje kariérně orientované možnosti vedení.
Co odlišuje Bryantův program?
Dokončeno, dedikovaná fakulta
- Naše fakulta dynamických a dokonalých pedagogů obohacuje své třídy svými rozsáhlými zkušenostmi z reálného světa a výsledky jejich plodného výzkumu.
- Jako inspirativní mentoři oddaní Bryantově vzdělávacímu prostředí zaměřenému na studenty, fakulta vyzývá studenty, aby se podělili o své otázky a nápady.
Laboratoř marketingového chování
- Rozvíjejte znalosti a dovednosti prostřednictvím bohatých aplikovaných vzdělávacích příležitostí při provádění původního spotřebitelského/marketingového výzkumu.
- Zapojte se do význačných profesorů na College of Business, kteří dohlížejí na program a vedou vás, když se naučíte provádět správný výzkum a cílové skupiny.
Akce sponzorované marketingovým oddělením
- Analytika: Prohloubte své chápání zásadního dopadu analytiky na obchodní organizace na akcích, jako je Tableau Day v Bryantu. Speciální vzdělávací příležitosti nabízejí cesty k objevování toho nejnovějšího ve světě vizuální analýzy.
- Prodej: The Northeast Intercollegiate Sales Competition (NISC) poskytuje zaměstnavatelům z některých nejlepších prodejních organizací v zemi a studentům, kteří se věnují prodejní kariéře, mnoho příležitostí k zapojení prostřednictvím networkingu, prodejní soutěže turnajového stylu, individuální zpětné vazby a koučování, dovedností a vedení. stavební sezení, sociální média a další. Studenti také soutěží v International Collegiate Sales Competition (ICSC) a účastní se prodejních sympozií, na kterých vystupují odborníci, kteří sdílejí své poznatky o tématech ovlivňujících oblast prodeje.
- Poradenství: Studenti marketingu rozšiřují koncepty a nápady vyvinuté ve třídě tím, že pracují jako konzultanti pro klienty z reálného světa, prezentují konkurenční analýzy a návrhy podporované průzkumem trhu pro rozšíření trhů.
Mezidisciplinární výhoda
- Naše celostátně uznávaná obchodní nadace pěstuje inovativní myšlení a schopnosti řešit problémy prostřednictvím projektů v reálném světě, které rozvíjejí vůdčí schopnosti.
- Vaše vedlejší obor svobodná umění bude konkurenční výhodou, obohacujícím a pohlcujícím vzděláním, které integruje analytické a kritické myšlení.
- Ať už začínáte svou kariéru nebo studujete po ukončení studia na vysoké škole, odlišují vás pověřovací listiny vašeho hlavního a vedlejšího studia.
Osnovy
Zážitkové vzdělávací příležitosti
Možnosti kariérního vzdělávání
- Shadow a network s uznávanými absolventy marketingu prozkoumat různé cesty.
- Marketingové stáže v různých sektorech byly získány prostřednictvím našeho celostátně uznávaného Amica Center for Career Education.
- Diskutujte o kariérních příležitostech s náborovými pracovníky z více než 400 prestižních organizací na kariérních veletrzích v kampusu.
- Soutěžte v severovýchodní meziuniverzitní prodejní soutěži.
Kluby/organizace
- Bryant Marketing Association
- Collegiate Entrepreneurs' Organization (CEO)
- Kolegiátní DECA
Servis
- Management 200 spolupracuje s neziskovou agenturou
- Viceprezident Colleges Against Cancer
Mezinárodní
- Mezinárodní zkušenost ve druhém ročníku
- Studujte v zahraničí během svého juniorského roku
Výzkum
- Spolupracujte s fakultou na marketingovém výzkumu
- Člen panelu Research and Engagement Day
- Program vyznamenání
- Bryant Scholars
Po absolventech marketingu Bryant je poptávka
V podnikání, vládních agenturách a neziskových organizacích, včetně:
- ACI po celém světě
- Amazonka
- Americký červený kříž
- BNY Mellon
- Buzzfeed
- Carousel Industries
- Rádio CBS
- Charter Communications
- Collette
- Dana-Farber Cancer Institute
- DELL EMC
- Disney Cruise Lines
- Ústředí diverzifikované komunikace
- Epsilon
Galerie
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.