Bachelor of Business in International Marketing at Schellhammer Business School je jedinečný program zaměřený na studium marketingu z mezinárodní perspektivy.
Multidisciplinární osnovy, které zahrnují marketing, digitální média, reklamu, marketingový výzkum a plánování, dávají studentům širokou vzdělávací perspektivu s příležitostí věnovat se budoucí kariéře v oblasti médií a reklamy, kde se v tomto programu rozvíjejí dovednosti, jako je kritické, analytické a kreativní myšlení, intelektuální pohyblivost a inovace jsou vysoce ceněny.
V souladu se všemi ostatními postgraduálními programy na Schellhammer Business School budou prozkoumány rozmanité problémy, kterým lidstvo čelí - přelidnění, změna klimatu, kontaminace, znečištění, vyčerpání zdrojů, hrubá nerovnost, neúspěšné ekonomické systémy a politický dogmatismus, zatímco bude obhajovat a podporovat nový systém víry.
Lidskou podmínkou je hledat odpovědi na mnoho lidských a stvořených problémů tím, že se snaží vytvořit morální, etický, duchovní a intelektuální smysl světa.
Osnovy Rok 1 Rok 2 Rok 3 principy marketingu
Akademické dovednosti čtení a psaní
Průmyslové návštěvy a kritická analýza
Samospráva
Prezentační dovednosti
Úvod do managementu
Média a reklama
Komunikační dovednosti Vyjednávání a řešení konfliktů
Budování a vedení efektivních týmů
Etika a filozofická antropologie
Finanční řízení a analýza dat
Branding trhu, segmentace a pozice
Průmyslové návštěvy a kritická analýza
Média a reklama
Digitální marketing a elektronický obchod
Služby marketingu
Marketingový výzkum
Řízení lidských zdrojů Spotřebitelské chování
Marketingové plánování
Stav lidstva a planety
Rodinný podnik
Průmyslové návštěvy a kritická analýza
Architektura mysli
Udržitelnost: Výzva pro globální zdroje
Pojmy osobního rozvoje
Trendy a inovace v marketingu
Osobní prezentace a rozvoj kariéry Nabízené jazykové kurzy: španělština, francouzština, němčina, italština, čínština, mandarínština, japonština, ruština a angličtina.
Vezměte prosím na vědomí, že nabízené předměty se mohou lišit od publikovaného seznamu a jsou pravidelně revidovány, aby byla zajištěna maximální relevance pro související průmysl a obchodní svět. Jazykové kurzy jsou založeny na poptávce (minimálně pět studentů) na úrovni a musí být vybrány před začátkem semestru.Informace o kurzuKód předmětu: BBA-300
Délka kurzu: 3 akademické roky
Semestr 1: říjen / semestr 2: únor
ECTS (European Credit Transfer System): 180 bodů
Minimální věk: 18 letVstupnéMinimálně 18 let
IB, úroveň A, střední škola nebo rovnocenný diplomPřeneste studenty
Kredity získané za příslušné kurzy absolvované na jiných školách, univerzitách nebo univerzitách lze vyhodnotit pro převod do jednoho z našich programů. Přenesení studenti nemusí předkládat doporučující dopisy. Studenti převodu musí předložit přepisy ze svých předchozích škol, vysokých škol nebo univerzit, aby bylo možné vyhodnotit kredity a kurzy pro přenos.
Studenti mimo EU
Studentům, kteří nejsou občany Evropské unie, se doporučuje podat žádost přibližně 2–4 měsíce před preferovaným datem zahájení, aby měli dostatek času na vyřízení víza. V případě zpoždění víza mohou studenti odložit studium do dalšího dostupného data zahájení. Chcete-li požádat o vízum, musíte být přijati jako student na Schellhammer Business School a splňovat všechny pokyny a požadavky stanovené velvyslanectvím v jejich zemi. Pokud budete během procesu potřebovat jakékoli vedení, neváhejte kontaktovat naše mezinárodní přijímací oddělení.