Komunikace se neustále mění a zavádějí se nová média, formáty a technologie. Jazyk designu, slov a obrázků se mění. Veřejně účinné inscenace se silnými emocemi, skutečnou interakcí i důvěryhodnou a udržitelnou komunikací jsou stále důležitější. Zároveň se stále více propojují marketing a komunikace, mediální design a event management.
Ve studijním programu Ekonomika a management podniku - Mediální a eventový management je kladen důraz na praktickou kvalifikaci v rámci střední produkce, koordinace a organizace, jakož i na cílevědomou koncepci, efektivní provedení a ostré předávání zkušeností cílové skupině. orientované formáty. Obsah a zkušenosti získané v bakalářském programu vám otevřou kariérní příležitosti v odvětvích médií, komunikace, akcí a agentur. Obsah je relevantní jak pro nezávislé aktivity, tak pro startupy, středně velké firmy nebo korporátní struktury.
Výhody studia u nás
Soustředíte se na studium. O zbytek se postaráme my!
Studijní kurz kompletně v angličtině
Malé studijní skupiny a individuální podpora
Profesoři se zkušenostmi v příslušném odvětví
2 mezinárodní stáže
Pevné rozvrhy semestrů
Žádné zkouškové období, zkoušky jsou plánovány po každém modulu
Studium v centru Benátek Akreditováno a státem schváleno
Podpora v procesech žádosti o vízum, pokud je to možné
Prakticky orientované studium
Naši profesoři mají hluboké zkušenosti v příslušném odvětví. Své sítě začleňují do přednášek se silným zaměřením na praktické prvky. Kurz se skládá z přednášek, seminářů a exkurzí. Navíc eLearning (až 25 % studijní doby) a online přednášky nabízejí flexibilitu a individualitu.
Partneři a poradní sbor
AOK Nordost
Berliner Verkehrsbetriebe (BVG)
dunk mediální skupina
Green Musci Initiative
Lagardère PLUS Germany GmbH
Messe Berlin GmbH
Nová univerzita designu Privatuniversität GesmbH
nexxoo Apps & Internet GmbH
ČÁST ÚSPĚCHU Media Advice Management Communication GmbH
SchlagerHammer GmbH Co. KG
Zander & Partner Event-Marketing GmbH