POPIS
Titul v oboru hotelnictví si klade za cíl poskytovat rozvoj technických a vztahových dovedností, které přispívají k organizaci, implementaci a hodnocení řešení v různých oblastech pohostinství, v národním a mezinárodním kontextu.
ISAG Hospitality Manager je připraven rozvíjet širokou škálu funkcí a činností v řízení pohostinských a turistických služeb, pokud jde o řízení provozu, marketing a komunikaci, řízení lidských zdrojů, vedení a finance.
DOVEDNOSTI, KTERÉ JE TŘEBA ZÍSKAT
Definovat a/nebo se podílet s vedením na vývoji návrhů na definování strategie a obecných zásad řízení hotelového zařízení;
Plánujte a naprogramujte roční činnost;
Připravovat nebo se podílet na přípravě ročních rozpočtů;
Definujte s osobami odpovědnými za oddělení konkrétní cíle a provozní pravidla;
Studovat a připravovat technické návrhy na rozšíření podnikání a restrukturalizaci provozovny;
Definování a/nebo spolupráce při definování obchodní a marketingové politiky;
Definování a/nebo spolupráce při definování politiky lidských zdrojů;
Dominují zásady a kodexy hygieny, údržby a bezpečnosti instalací a zařízení;
Řídit operace na úrovni ubytování;
Propagujte provozy potravinářských a nápojových služeb.
PROFESIONÁLNÍ PRODEJNY
V závislosti na velikosti, typologii a filozofii managementu hotelových společností mohou absolventi oboru Hotelový management zastávat pozice manažera, asistenta manažera jednotlivých oddělení, zejména v oblasti ubytování, stravování a nápojů, prodeje a marketingu nebo animace, konkrétněji :
Ředitel hotelu;
Řízení a správa národních nebo mezinárodních hotelových společností/jednotek;
Hotelový management ve finanční, administrativní, marketingové a obchodní oblasti | Management lidských zdrojů;
Úklid a správa ubytování;
Řízení potravin a nápojů.
VYUČOVACÍ JAZYK: portugalština