Obecné cíle stanovené pro studijní cyklus:
Tento bakalářský studijní cyklus v oboru Management, který má být vyučován přednostně v anglickém jazyce, si klade za cíl vyškolit profesionály, kteří mají v úmyslu rozvíjet mezinárodní kariéru, aspirovat na založení vlastního podnikání nebo pracovat ve společnostech s národní nebo mezinárodní referencí.
Absolventi získají základní znalosti o hlavních oblastech podnikání a získají zásadní dovednosti v analýze a vytváření udržitelných společností prostřednictvím interdisciplinární výukové a vzdělávací zkušenosti, která integruje nejinovativnější koncepty a techniky použitelné v různých funkčních oblastech společnosti. .
Absolvent bude vědět, jak identifikovat a předvídat environmentální příležitosti a hrozby, alokovat zdroje, organizovat informace na základě nových digitálních technologií, řídit a motivovat lidi, přijímat rozhodnutí v podmínkách nejistoty, efektivně a efektivně dosahovat stanovených cílů, vyhodnocovat dosažené výsledky a vytvářet udržitelnou hodnotu.
Učební cíle (znalosti, dovednosti a kompetence), které mají studenti rozvíjet:
Pochopit základy podnikání, prokázat znalosti a porozumění moderním a inovativním konceptům a nástrojům řízení;
Integrujte funkční znalosti podnikání v kontextu týmové práce a odhalte:
Schopnost přispět k rozvoji plánů, které integrují získané funkční znalosti.
Schopnost efektivně pracovat v kulturně různorodém týmu.
Prokázat znalost informačních technologií a komunikační dovednosti, prokázat:
Schopnost zkoumat, interpretovat a vyhodnocovat data.
Schopnost prezentovat informace organizovaným způsobem.
Vyvinout společensky odpovědná řešení problémů, která prokazují:
Schopnost analyzovat globální socioekonomické a politicko-právní prostředí při řešení obchodních problémů.
Pochopení obchodních problémů a potenciálních řešení.
Schopnost zvážit etické důsledky spojené s obchodními rozhodnutími.
PROFESIONÁLNÍ VÝSTUPY
Mezi budoucí manažerské profese identifikované mezinárodními poradenskými firmami patří mimo jiné následující: specialista na elektronický obchod, specialista na marketingový management, specialista na zákaznickou zkušenost, manažer inovací, manažer talentů, finanční manažer, finanční manažer dědictví. Nedostatek odborníků v těchto profesích s budoucností totiž ospravedlňuje potřebu specializované nabídky vzdělávání, která by reagovala na nedostatek trhu, což zvyšuje zaměstnatelnost budoucích absolventů.
VYUČOVACÍ JAZYK : Angličtina
Struktura kurzu
1. ročník
1. semestr
Základy managementu
Firemní účetnictví
Mikroekonomie
Kvantitativní metody řízení
Podnikové informační systémy
2. semestr
Makroekonomie
Obchodní právo a zahraniční investice
Marketing
Obchodní účetnictví
Výzkumné metody pro rozhodování
2. ročník
1. semestr
Průmyslová a digitální ekonomika
Mezinárodní marketing
Ekonomická a finanční analýza
Řízení lidí a talentů
Digitální podnikání a inovace
2. semestr
Kreativita a kritické myšlení
Podnikové a mezinárodní finance
Vedení prodeje
Mezinárodní daňové řízení a dodržování předpisů
Podnikání a umělá inteligence
3. ročník
1. semestr
Investiční analýza
Podnikání
Řízení provozu
Vedení a vedení týmu
Digitální marketing
2. semestr
Komunikační a interkulturní dovednosti
Manažerská rozhodnutí a kontrola
Finanční nástroje a trhy
Strategie
Možnosti
Stáž
Finální projektový management