International Business je program, který odráží potřeby trhu; je založen na modulovém principu, který zajišťuje interdisciplinaritu studia, flexibilní učební prostředí, posiluje roli studentů ve studijním procesu, podporuje jejich samostatnost, aktivitu, odpovědnost za studijní výsledky, integruje praktické a samostudijní úkoly; absolvování jednosemestrální praxe v obchodních společnostech. Program je orientován na problémovou výuku, formování systemického přístupu studentů a společensky odpovědné a etické podnikání. Studenti programu budou studovat na vyšší škole nebo absolvovat jednosemestrální stáž v zahraniční obchodní společnosti.
Cílem studijního programu International Business je naučit budoucí manažery mezinárodního obchodu analyzovat mezinárodní podnikatelské prostředí, komunikovat a spolupracovat se zahraničními partnery a zákazníky a uplatňovat principy řízení podniku a ustanovení mezinárodních obchodních předpisů při plánování a organizování mezinárodních obchodních aktivit v společnost nebo její oddělení. Program International Business by proto měli volit sebeprosazující se, na výsledky orientovaní, komunikativní lidé, kteří rádi pracují v týmech, jsou zodpovědní, sebevědomí a nebojí se výzev a rizik. Tento program je navíc zaměřen na kreativní lidi, kteří neznají slova jako „nemohu“ nebo „nemožné“.
Specializace
E-Business Organization – studenti se naučí organizovat a řídit e-business. Studijní program je zaměřen na využití a aplikaci moderních IT nástrojů pro zakládání, expanzi a rozvoj podniku. O takoví specialisté je na trhu práce velký zájem. Znalost a dodržování právních předpisů v e-businessu je velmi důležité, proto si studenti prostudují i právní prostředí e-businessu.
Studijní předměty: E-služby, E-marketing, Právní prostředí E-businessu, Podnikatelské projekty, Platformy a nástroje E-businessu, Správa sociálních účtů a webových stránek, Investice a řízení rizik, Podnikatelská etika.
Mezinárodní marketingový management je zaměřen na kreativní, komunikativní a organizované lidi. Úspěch na zahraničních trzích zaručuje nejen vysoká kvalita zboží či služeb, rychlá a levná obsluha, ale také efektivní marketing. Při studiu předmětů tohoto zaměření studenti naleznou odpovědi na otázky, jak najít nejvýhodnější zahraniční trh, správně zvolit formu a dobu vstupu, využít svou konkurenční výhodu, rychle reagovat na měnící se podmínky obchodu atd.
Studijní předměty: Marketingový management a plánování, Brand Management, Mezinárodní průzkum trhu, Podnikatelská etika, Přímý a E-marketing, Marketing obsahu a sociálních médií, Řízení komunikačních opatření, Spotřebitelské chování.