Bakalář v oboru obchodní podnikání a organizace
Tio Business School
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Amsterdam, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 22 250 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Celkové poplatky za první ročník pro studenty EU: 20 995 EUR. Celkové poplatky za první rok pro studenty ze zemí mimo EU: 32 495 EUR.
Q& A Sessions
Během našeho měsíčního zasedání Q& A náš přijímací pracovník odpoví na všechny vaše dotazy týkající se našich požadavků na přijetí, nizozemský vzdělávací systém, a registrace do našich studijních programů.
Úvod
Zaregistrujte se zde na (online) dny otevřených dveří a akce.
Naučte se triky profese (online) marketingu. Marketingový svět hledá právě vás! Po získání bakalářského titulu Obchodní ekonomie a podnikání víte, jak podpořit online i offline prodej, a to jak v malých a středních podnicích, tak v nadnárodních společnostech.
Můžete například pracovat jako account manager, online marketér, komunikační konzultant nebo obchodní manažer. Nebo založte svůj vlastní online obchod!
Proč si studenti vybírají obchodní podnikání a organizace?
- Tio nabízí možnost zrychleného studia: dokončete bakalářské studium za pouhé tři roky nebo přidružené studium za pouhé dva roky.
- Studujete nejlepší program komerční ekonomie / marketing v Nizozemsku (Keuzegids).
- Po (online) marketérech je z trhu práce velká poptávka.
- Sledujete zajímavé projekty, například si vytvoříte vlastní webshop a založíte firmu.
- Díky spolupráci Tio mimo jiné s Ecommerce Foundation splňuje studijní program přání zaměstnavatelů ve světě online marketingu.
- Po absolvování tohoto bakalářského programu budete mít k dispozici mnoho kariérních příležitostí.
- Ve společnosti Tio nejste číslo; důraz je kladen na osobní rozvoj a supervizi.
Přijímací řízení
Osnovy
Studijní program
Tento studijní program se zaměřuje na prodej a elektronický obchod. Důležitou roli bude hrát také marketing, management a podnikání.
Dokončíte také moduly související s profesním rozvojem a výzkumem zaměřeným na praxi (více se dozvíte na straně 21). Budete mítinspirativní mistrovské kurzy, jít na mezinárodní studijní cestu a udělat mnoho možností pro sebe. Můžete si vzít jednu nebo dvě nezletilé nebo absolvovat stáž u světoznámé společnosti.
Mezinárodní zkušenost
Mezinárodní zkušenost je důležitá, proto absolvujete alespoň jednu studijní složku v zahraničí. Můžete se rozhodnout absolvovat svou (finální) stáž v zahraničí nebo studovat na partnerské univerzitě.
Moduly
Prodej
Naučíte se prodávat jako profesionál a budete vědět, jak budovat a udržovat dobré vztahy se svými zákazníky. Během prodejního týdne se dozvíte o prodejních procesech a zdokonalíte své prodejní hřiště a prodejní dovednosti.
- Prodejní dovednosti
- Úvod do prodeje a správy účtů
- Pokročilá správa prodeje a účtu
- Angličtina
- On-line prodej
- Mezinárodní prodej
- Prodejní procesy
Marketing a elektronický obchod
Naučte se vyvíjet produkt nebo službu, úspěšně je uvádět na trh online a offline a získat certifikaci Google. Budete pozorně sledovat nejnovější trendy a vývoj a naučíte se, jak využít nových příležitostí pro vaše podnikání. Během projektového týdne získáte také úvod do optimalizace webových stránek.
- Marketing ve vyhledávačích
- Úvod do elektronického obchodu
- Právo a etika
- Web design a webové nástroje
- Branding
- Pokročilý elektronický obchod
- Marketingová komunikace
- Strategický elektronický obchod
Řízení a podnikání
Rozvíjíte své manažerské a podnikatelské dovednosti a naučíte se, jak využívat své kvality k tomu, aby vaše klienty a partnery skutečně změnilo. Naučíte se také pracovat s informacemi o správě a vědět, jak tato data využít ve svůj prospěch.
- Operace
- Marketingová
- Digitální marketing
- Finance
- Podnikání
- Mezinárodní strategické řízení
Profesní a osobní rozvoj
Během svého studijního programu se budete rozvíjet profesionálně i osobně. Například tím, že pracujete na svých komunikačních dovednostech, jako je prezentace, konverzační techniky, vyprávění a psaní. Dokončíte také modul o mezikulturní komunikaci a pracujete na plánu osobního rozvoje. V rámci toho, budete cvičit reflexi, dávat zpětnou vazbu a naučit se vypořádat se stresem, a zároveň se podrobně podívat na čas a řízení projektů.
Prakticky orientovaný výzkum
Prostřednictvím praktického výzkumu rozvíjíte vyšetřovací přístup, pomocí kterého zlepšujete své profesionální dovednosti. Naučíte se, jak poradit, vydávat doporučení a navrhnout plán nebo produkt. Naučíte se také, jak společně s ostatními navrhnout řešení pro výzvy, které vznikají v praxi. Jaké jsou přesné požadavky? Jaké informace potřebujete? A jak sbíráte tento vstup dobrým způsobem?
Bakalářský titul za 3 nebo 4 roky
Ambiciózní studenti mohou získat bakalářský titul na Tio za pouhé tři roky. Pokud dosáhnete uspokojivých výsledků v prvním roce, můžete se kvalifikovat na zrychlený bakalářský kurz. V tříletém kurzu se obě stáže budou konat v létě, což zkrátí vaši letní dovolenou. Studenti, kteří se rozhodnou pro čtyřletý program, si budou moci užít letní prázdniny (s výjimkou prvního ročníku) a mohou se také zúčastnit velkého mezinárodního turné, které studentům dává možnost studovat v zahraničí na partnerských univerzitách Tio po dobu dvou semestrů. Po dokončení bakalářského studia můžete nést mezinárodně uznávaný titul Bachelor of Science (BSc).
Žebříčky
Proč byste si měli vybrat Tio Business School a bakalářský titul Obchodní ekonomika a podnikání? Jednoduše: protože svět marketingu hledá vzdělané mladé odborníky, jako jste vy, a protože tento bakalářský titul získal již pátý rok po sobě titul nejlepšího marketingového titulu v Nizozemsku (Higher Education Guide).
Galerie
Poplatek za studium programu
Ideální studenti
Je tento bakalářský program pro vás vhodný?
Tioův bakalářský program je obchodní ekonomika a podnikání s dalším zaměřením na e-commerce aka online marketing. Poznáte se v následujícím popisu? Jsi ty:
Obchodně orientovaný?
Máte smysl pro komerci, víte, co se prodává, orientujete se v nejnovějších (online) trendech? Pak je pro vás vhodný bakalářský program Ekonomika obchodu a podnikání. Během programu se naučíte, jak dosáhnout ziskovosti podnikání pomocí vašeho obchodního náhledu.
Zajímá vás online svět?
Můžete být vždy k nalezení online na svém mobilu nebo notebooku? Zajímá vás, jak můžete získat nejlepší online prodej? Dokonalá shoda! Založení vlastní digitální studentské společnosti je součástí studijního programu a také posílení online prodeje například přes Google.
Podnikatelský?
Vidíte příležitosti, vždy a všude? Chtěli byste rozjet vlastní podnikání? Můžete s tím začít v tomto komerčním ekonomickém programu. Spolu se svými spolužáky zakládáte online podnikání a radíte firmám v oblasti strategie a (online) marketingu.
Jde o prodej?
Navrhnete nejlepší prodejní nápad a necháváte konkurenci daleko za sebou? Vaše prodejní dovednosti budou rozvíjeny a testovány mimo jiné během prodejního týdne a finále projektu Studentská firma.
Tvořivý?
Jste kreativní a přemýšlíte „out of the box“? Začněte s vývojem vlastní značky, od loga až po kompletní firemní identitu.
Akčně orientované?
Rádi si vyhrnujete rukávy a často přebíráte iniciativu? Vytvořte ultimátní letní promo akci a dejte impuls prodejům zmrzliny společnosti jako Magnum. Jen příklad budoucího zadání.
Nebojíte se čísel?
Jak je možné, že tento týden máte na webu méně návštěvníků než minulý týden? Jistě jste si všimli statistik na vašem webu. Je to dáno sezónními vlivy nebo je v tom víc? Na Commerce Economics and Entrepreneurship se naučíte těmto číslům porozumět a podle toho jednat.
Silný v komunikaci?
Víte, jak přesvědčit zákazníky poutavým textem? Naučíte se psát texty, které přivedou vaše zákazníky na váš web nebo do aplikace přes sociální média, což je povzbudí k nákupu a které je na Googlu vysoce hodnoceno.
Poznáváte se v těchto popisech? Podívejte se do osnov pro více informací o tomto bakalářském programu nebo se zúčastněte dne otevřených dveří, kde zažijete atmosféru a setkáte se se studenty a lektory.
Kariérní možnosti
Po promoci
Letmý pohled na vaši budoucnost
Když získáte bakalářský titul Hotel and Event Management, otevírá se vám mnoho cest. Co takhle
pracuje jako event manager v Tomorrowland (ID&T) nebo jako banketový manažer v hotelu Sofitel Legend The Grand. Můžete také pracovat jako manažer hotelu nebo organizátor konferencí.
Chcete se po ukončení bakalářského studia Hotel and Event Management dále vzdělávat? Tento bakalářský titul vám umožňuje přístup k mnoha domácím i zahraničním magisterským titulům.
Nástupní plat
Hrubý nástupní plat čerstvých absolventů se pohybuje kolem 2 346 EUR měsíčně (Higher Education Guide 2020).
Pracovní příležitosti
Rostoucí počet online prodejů vytvořil tisíce nových pracovních míst a silnou poptávku po mladých profesionálech se zkušenostmi v oblasti elektronického obchodování.
Úspěšné v pohostinství
Online podnikání je na vzestupu: 96 % Nizozemců rádo nakupuje online, kde utratí celkem 23,7 miliardy EUR (zdroj: Thuiswinkel.org). To také vedlo ke zvýšené poptávce po expertech na e-commerce. Po absolvování tohoto programu budete vědět, jak zvýšit online i offline prodej, a to jak v malých a středních podnicích, tak v nadnárodních organizacích. Můžete mít kariéru jako account manager, online marketér, komunikační poradce, obchodní manažer nebo začít svůj vlastní podnik!
Co můžete dělat a kde můžete pracovat?
Co můžete dělat, jakmile dokončíte program obchodní ekonomie a podnikání na Tio University of Applied Sciences?Téměř každé průmyslové odvětví potřebuje dobře vyškolené mladé odborníky s vynikajícími manažerskými schopnostmi. Po získání tohoto bakalářského titulu si tedy můžete vybrat z mnoha pozic a oblastí odborných znalostí.
Přemýšlejte o profesích, jako jsou:
- Správce elektronického obchodu
- Správce značky
- SEO/SEA konzultant
- Manažer prodeje
- Průzkumník trhu
- Online marketér
- Správce účtu
- Konzultant
- Marketingový manažer
- Vedoucí sociálních médií
- Podnikatel
Kde můžeš pracovat? Příklady zahrnují:
- Reklamní a komunikační agentury
- Internetové obchody
- Nadnárodní společnosti
- Výzkumné agentury
- Automobilové, módní nebo elektronické společnosti
- Malé a střední podniky
- Multimediální organizace
- Cestovní kanceláře
- PR agentury
- Maloobchodní organizace
- Vaše vlastní podnikání