Přečtěte si oficiální popis

Vidění

Studenti získají inženýrské dovednosti prostřednictvím své studijní cesty s námi, takže studenti budou procházet zlepšováním svých technických dovedností, kreativity, inovací, řízení a toho, jak se angažovat v profesní etice, aby mohli najít ideální řešení pro strojírenství. Problémy, kterým čelí společnost a průmyslová odvětví ve všech profesních oborech po ukončení studia, a tak jsme dosáhli cíle vytvořit generaci inženýrů, kteří mohou budovat naše budoucí udržitelná rozvojová společenství.

Technická fakulta investovala všechny schopnosti a zdroje, aby přilákala vysoce kvalifikované akademiky a techniky, aby zdokonalila proces výuky a poskytla aktualizované vědecké informace.

Důvodem pozornosti studentů je, že jsou skutečným bohatstvím pro rozvojové země a jsou také intelektuálními mozky, do kterých mají investovat, a proto zvažovali také zdroje budování základů lepší budoucnosti, navíc k tomu, aby tlačili vývoje a renesance ve všech oblastech.

Studenti musí udělat optimální úsilí, aby získali co nejvíce znalostí od vysoce kvalifikovaných odborníků, kteří budou s vámi ve vašem studijním čase.

Mise

Přístav Aqaba bude hrát klíčovou roli v jasných budoucích ambicích jordánského hášimovského království, které povede Aqaba k tomu, aby zaujala jednoznačné a vedoucí regionální místo v oblasti obchodu, hospodářství, technologií a kultury, což se bude pozitivně odrážet v příštím roce. a blahobyt generací. Technická fakulta se proto těší na:

  • Dosáhnout pozoruhodného místa ve všech specializacích vysokých škol, disciplín, výuky a výzkumu, aby se z elit nejprve objevila mezi arabskými zeměmi a později na celém světě.
  • Rozlišování zahrnuje mimo jiné následující:
  • Za prvé: vysoká efektivita ve výuce, včetně úrovně akademických pracovníků fakulty a učebních osnov, hlediště, laboratoří, počítačů a školení… atd.
  • Za druhé: přijetí a péče o studenty je poučuje a sleduje vývoj akademické a aplikované úrovně.
  • Třetí: navazující postgraduální studenti v profesních a profesních životopisech.
  • Rozvíjet silné vztahy s místní komunitou a napříč celým královstvím Jordánska, aby bylo dosaženo cílů v souladu s nařízeními Ministerstva vysokého školství.

Výsledky studijního programu

  • Inženýrské znalosti: Schopnost získat a aplikovat znalosti z matematiky, vědy, inženýrských základů a inženýrské specializace pro řešení složitých inženýrských problémů.
  • Analýza problému: Schopnost identifikovat, formulovat, zkoumat literaturu a analyzovat složité inženýrské problémy dosahující zdůvodněných závěrů s využitím prvních principů matematiky, přírodních věd a technických věd.
  • Design / vývoj řešení: Schopnost navrhovat řešení pro složité inženýrské problémy a konstrukční systémy, komponenty nebo procesy, které vyhovují specifickým potřebám s náležitým ohledem na veřejné zdraví a bezpečnost, kulturní, společenské a environmentální aspekty.
  • Výzkum: Schopnost zkoumat složité inženýrské problémy metodickým způsobem, včetně průzkumu literatury, návrhu a provádění experimentů, analýzy a interpretace experimentálních dat a syntézy informací pro odvození platných závěrů.
  • Využití moderních nástrojů: Schopnost vytvářet, vybírat a aplikovat vhodné techniky, zdroje a moderní inženýrské a IT nástroje, včetně predikce a modelování v komplexních inženýrských činnostech, s pochopením omezení.
  • Inženýr a společnost: Schopnost aplikovat na rozum informovaný kontextovými znalostmi za účelem posouzení společenských, zdravotních, bezpečnostních, právních a kulturních otázek a následných odpovědností souvisejících s odbornou inženýrskou praxí a řešením složitých technických problémů.
  • Životní prostředí a udržitelnost: Schopnost porozumět dopadům profesionálních technických řešení ve společenském a environmentálním kontextu a prokázat znalosti a potřebu udržitelného rozvoje.
  • Etika: aplikovat etické principy a zavázat se k profesní etice a odpovědnosti a normám inženýrské praxe.
  • Individuální a týmová práce: Schopnost efektivně pracovat jako jednotlivec nebo v týmu na mnohostranném a / nebo multidisciplinárním prostředí.
  • Komunikace: Schopnost efektivně komunikovat, ústně i písemně, na komplexních inženýrských činnostech s inženýrskou komunitou a se společností jako takovou, jako je schopnost porozumět a psát efektivní zprávy a projektovou dokumentaci, provádět efektivní prezentace a dávat dostávat jasné pokyny.
  • Projektový management: Schopnost demonstrovat manažerské dovednosti a aplikovat inženýrské principy na vlastní práci, jako člena a / nebo vedoucího týmu v řízení projektů v multidisciplinárním prostředí.

Cíle výuky programu

Strojírenská fakulta se snaží dosáhnout následujících klíčových cílů:

  • PLO1 - absolvování kvalifikované, odpovědné a profesionální národní generace připravené zvládnout své závazky v oblastech strojírenské technologie.
  • PLO2 - absolvování generace, která je schopna stát se vůdci pracovních skupin, inženýrských projektů, organizací a přístavů pracujících v týmovém duchu.
  • PLO3 - Účast s odpovědnými orgány přístavu Aqaba při plánování a realizaci rozšiřování, rozvoje, trvalých změn a zlepšování projektů, které se v přístavu vyskytnou v nadcházejících desetiletích.
  • PLO4 - snažit se navrhnout skutečné a up-to-date kurzy a výzkumy poskytovat úspěšná řešení v oblastech strojírenství, technologie a mořských věd, které pozitivně odrážejí stanovené plány na rozvoj přístavu Aqaba zejména, a rozvoj Jordánského hášimovského království obecně.
  • PLO5 - Umožnit absolventům realizovat rozvojové plány v arabských zemích a dalších zemích, kde budou pracovat.
  • PLO6 - Vzdělávání studentů během studia o ctnostných arabských hodnotách a morálce, respektování času, věnování se práci a plnění úkolů, které jim byly svěřeny na správné, nejvyšší a profesionální úrovni, inspirovat ducha vzájemného respektu mezi studenty, zaměstnanci, zaměstnanci univerzitní správy a komunity.
  • PLO7 - Absolventi získají silné vědecké znalosti, které jim umožní pokračovat ve studiu na prestižních univerzitách ve světě.
  • PLO8 - Komunikace a spolupráce s jordánskými, regionálními a mezinárodními univerzitami.

Doba studia

Průměrná doba studia pro běžné studenty na plný úvazek je pět let a maximálně osm let (podle pokynů bakalářského studia). A student musí dokončit (165) kreditních hodin úspěšně mít bakalář v architektonickém inženýrství. Ve stavebnictví musí student splnit (163) kreditních hodin úspěšně získat bakalářský titul.

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 4 více kurzů z Aqaba University Of Technology »

Poslední aktualizace April 10, 2019
This course is Campus based
Start Date
Sep 2019
Duration
5 - 8 let
Kombinované
Denní studium
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date