Kombinované studium bakalářské studium Biologie v Austrálie - Preston - Zde naleznete Kombinované studium bakalářské studium Biologie v Austrálie - Preston

Bakalářský 's stupeň je bakalářský titul, který je nabízen univerzit a vysokých škol, kdy studenti dokončí studijní program. Většina bakalářské kurzy trvat tři nebo čtyři roky s některými trvá až sedm let. Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s t… Čtěte více

Biologické & Life Sciences studie často připravit studenty na kariéru v oblasti zdravotnictví. Někdy programy budou kombinovat lidské třídy biologie s třídami ve fyzice, chemii, a dokonce geologie pomoci studentům naučit živé organismy spolupracovat.

Austrálie je ostrovní stát a kontinent na jižní polokouli, v SW Pacifiku, členský stát společenství.

Další informace o studiu v Austrálii