Filter
Bakalářské studium
Dánsko Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Bakalářské studium Biologie v Dánsko - Zde naleznete bakalářské studium Biologie v Dánsko

Vydělávat bakalářský 's stupně je dosaženo tím, že dokončí nezbytné studium, které nabízí vysokou školu nebo univerzitu se chcete přihlásit. Dokončení této studie může trvat tři až sedm let podle toho, kde hledat si titul.

Při studiu biologických & Life Sciences, se studenti učí různé vlastnosti přírodních věd. V závislosti na oblasti zaměření mohou studenti studovat lidské tělo, rostlinné biologii, nebo zvířecí vědy, aby pomohla s reálných problémů.

Dánsko 's vysokoškolské vzdělání klade důraz na technické vysokoškolského vzdělávání prostřednictvím učení univerzity. Většina dánských univerzit nabízí kvalitní mezinárodní studenti kultury kvůli jeho uvolněné skandinávské postoje.

Bakalářské studium Biologie v Dánsko - Veškeré informace o bakalářském studiu Biologie v Dánsko. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Dánsko zde!

Čtěte více Méně

1 Výsledky v Biologie, Dánsko

Business Academy Aarhus

Bakalářský top-up program - 1½ rok - 90 ECTS

Chemická a Biotechnická, Potraviny nebo Process Technology je top-up kurz pro chemické a biotechnické analytiky, a po ukončení 18-měsíc-dlouhý program, který získá titul bakalář. Program je přímá cesta k dalšímu vzdělávání pro chemické a biotechnické analytiky, potravinářských technologů a procesních technologů.

Získáte dovednosti, aby byla úspěšná v národních i mezinárodních laboratorním prostředí, a bude aktualizován na základě nejnovějších technologických, vědeckých a sociálního vývoje. Naučíte se získat dodatečné znalosti v oboru, který se neustále vyvíjí, a vaše schopnost přenášet a realizovat technické a vědecké výsledky do praktického využití bude jedním z vašich hlavních předností. Budete zlepšit své akademické schopnosti a své kvalifikace ve vztahu k plánování, koordinaci a řízení projektů. Program má multi-disciplinární zaměření, který vás naučí koordinovat komunikaci a iniciovat projekty napříč různými obory.... [-]