Filter
Bakalářské studium
Rusko Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Bakalářské studium Biologie v Rusko - Zde naleznete bakalářské studium Biologie v Rusko

Bakalářský 's stupeň je věnována studentům, kteří splňují potřebné požadavky dané vysoké školy nebo univerzity, které navštěvují. Požadavky zahrnují tři až sedm let zaostřit na objekt, typicky odkazoval se na jako hlavní nebo soustředění.

Při studiu biologických & Life Sciences, se studenti učí různé vlastnosti přírodních věd. V závislosti na oblasti zaměření mohou studenti studovat lidské tělo, rostlinné biologii, nebo zvířecí vědy, aby pomohla s reálných problémů.

Rusko, nebo také oficiálně známá jako Ruská federace, je země v severní Eurasii. Vzdělávání v Rusku je poskytována převážně státem, a je regulována ministerstvem školství a vědy. V Rusku, to trvá asi 70% tréninkového času na kontaktní výuky s učitelem, zbytek 30% zátěže věnována nezávislé studie materiálu.

Bakalářské studium Biologie v Rusko - Veškeré informace o bakalářském studiu Biologie v Rusko. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Rusko zde!

Čtěte více Méně
Další možnosti v rámci tohoto oboru:

1 Výsledky v Biologie, Rusko

Belgorod National Research University

Bakalářský program „Biotechnologie“

Studijní obor „Biotechnologie“ se vyvíjí po celém světě. Aplikuje znalosti z mikrobiologie, biochemie, genetiky, genetického inženýrství, imunologie, chemické technologie, přístrojové techniky a inženýrství a využívá biologické objekty (mikroorganismy, rostlinné a živočišné tkáňové buňky) nebo molekuly (proteiny, enzymy, nukleové kyseliny) pro průmyslové účely výroba látek a produktů užitečných pro lidi a zvířata.

Absolventi se mohou zabývat produkční technologií, projektovými činnostmi, výzkumem nebo řízením v biologických, biomedicínských a zemědělských výzkumných institucích, jakož i v ekologických laboratořích environmentálních organizací a průmyslových podniků, biologických čistírnách odpadních vod a mikrobiologických, farmaceutických a zpracovatelských průmyslových odvětvích.... [-]