$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Bakalářské studium Hudební výchova v Chile - Zde naleznete bakalářské studium Hudební výchova v Chile

Bakalářská 's titul je udělován na úspěšné dokončení bakalářského akademického programu. To je často první titul student získal ve své akademické kariéry. To obvykle trvá čtyři roky denního studia získat bakalářský titul. Především zaměřené na rozvíjení znalostí a dovedností potřebných pro to, aby byli jednotlivci schopni vychovávat hudbu, může být… Čtěte více

Bakalářská 's titul je udělován na úspěšné dokončení bakalářského akademického programu. To je často první titul student získal ve své akademické kariéry. To obvykle trvá čtyři roky denního studia získat bakalářský titul.

Především zaměřené na rozvíjení znalostí a dovedností potřebných pro to, aby byli jednotlivci schopni vychovávat hudbu, může být hudební výchova skvělým způsobem, jak si učitelé dokážou vylepšit své dovednosti. To může zahrnovat koncepty, jako je hudební teorie, kompozice, výkon a historie.

Chile má nejstarší vzdělávací systém v Jižní Americe. Vláda vždy částečně financován tento vzdělávací systém, dělat to jeden z nejlevnějších studenta životů. Vedoucí univerzity Universidad de Chile a Pontificia Universidad Católica de Valparaíso.

Bakalářské studium Hudební výchova v Chile - Veškeré informace o bakalářském studiu Hudební výchova v Chile. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Chile zde!

Méně
Další informace o studiu v Chile
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
Metropolitan University of Educational Sciences (Universidad Metropolitana de Ciencias de la Educación (UMCE))
Ñuñoa, Chile

Je to profesionál, který vyniká svou schopností kriticky reflektovat, generovat situované návrhy na zlepšení a vytváření vzdělávacích příležitostí pro své studenty. Stejně tak ... +

Je to profesionál, který vyniká svou schopností kriticky reflektovat, generovat situované návrhy na zlepšení a vytváření vzdělávacích příležitostí pro své studenty. Stejně tak má dovednosti, které mu umožňují adekvátně komunikovat ve svém mateřském jazyce a ve druhém jazyce, přizpůsobit se využívání technologických zdrojů a vytvářet pracovní týmy pro spolupráci. Ukazuje solidní pedagogický výcvik, který mu umožňuje porozumět hudbě a různým zvukovým projevům jako formě znalostí, což zvyšuje estetickou citlivost jeho studentů. Na tomto epistemologickém základě je možné řídit didaktické a hodnotící procesy, což zaručuje adekvátní pedagogické zprostředkování v různých kontextech výkonu. Stejně tak je schopen hledat řešení problémů, které vyvstávají v jeho profesionální práci, vztahující se ke kontextu, respektující přesvědčení a zvyky lidí a jejich komunit. Vyvíjí výzkum své praxe založený na generování akcí ke zlepšení hudebních vzdělávacích procesů. K výše uvedenému je přidána schopnost řídit různé projekty rozvoje hudebního projevu v kontextech formálního a neformálního vzdělávání, posilovat integrační a interkulturní hodnotu hudby ve vzdělávací komunitě, do které je začleněna, a ve společnosti. -
Bakalář
Spanish (Chile)
Kampus