$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Bakalářské studium v Toluca - Zde naleznete magisterské studium v Toluca

Bakalářský 's stupeň je znakem vysokého školství. To je věnována těm, kteří věnovat tři až sedm let studiem specifický program. Bakalářský 's stupně lze získat v různých oborů v oblasti umění a vědy.Mexiko je jednou z nejoblíbenějších turistických zemí na planetě. Země má i tropických a mírných pásem dát studentům co nejlepší čas. Pokud chcet… Čtěte více

Bakalářský 's stupeň je znakem vysokého školství. To je věnována těm, kteří věnovat tři až sedm let studiem specifický program. Bakalářský 's stupně lze získat v různých oborů v oblasti umění a vědy.

Mexiko je jednou z nejoblíbenějších turistických zemí na planetě. Země má i tropických a mírných pásem dát studentům co nejlepší čas. Pokud chcete studovat na kurzu v Národní autonomní univerzity Mexika, bude to skvělý život s hodně zábavy v zemi stejně.

Bakalářské studium v Toluca - Veškeré informace o bakalářské studiu v Toluca. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Toluca zde.

Méně
Další informace o studiu v Mexiku
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
  • Doporučeno Nejnovější Název
  • Doporučeno
  • Nejnovější
  • Název
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Mexiko

Sekundární vzdělávání, závěrečná fáze základního vzdělávání, má jako zásadní účel podporovat u mexických dětí a mládeže rozvoj základních intelektuálních dovedností nezbytných ... +

Sekundární vzdělávání, závěrečná fáze základního vzdělávání, má jako zásadní účel podporovat u mexických dětí a mládeže rozvoj základních intelektuálních dovedností nezbytných k trvalému samostatnému učení a jednat iniciativně a efektivně ve více životních situacích. každý den. Podobně se očekává, že sekundární vzdělávání pomůže konsolidovat získávání základních znalostí o přírodním a sociálním světě a také utváření postojů a hodnot, které jsou nezbytné pro sociální soužití a odpovědné začlenění do života a práce dospělých. výrobní. Tento přístup stanoví jako prioritu sekundárního vzdělávání rozvoj intelektuálních dovedností, jako je schopnost vybírat a používat informace, analyzovat a činit vlastní úsudky o sociální a přirozené realitě, rozvoj bádání a studijních návyků pro další samostatné učení, jako stejně jako postoje zájmu a zvědavosti pro znalosti. Dosažení těchto cílů je úkolem celého pedagogického a řídícího personálu každé střední školy; Jinými slovy to znamená, že každý z učitelů, bez ohledu na předmět, který vyučuje, záměrně přispívá - prostřednictvím výukových aktivit, vztahů se studenty, účasti na jiných školních aktivitách - k pomoci studentům dosáhnout těchto cílů. V souladu s těmito cíli, počínaje rokem 1993, byly zřízeny nové studijní programy pro sekundární vzdělávání a v každém z nich bylo podpořeno přeorientování výukových postupů. V případě výuky dějepisu vynikají dva aspekty: reintegrace historie 3 jako specifického studijního předmětu, který nahradí oblast společenských věd, a zejména přehodnocení výukového přístupu. Účelem této změny je učinit historické znalosti zajímavějšími a přístupnějšími pro studenty a získat tak základní znalosti, rozvíjet svou zvědavost ohledně minulosti a zejména rozvíjet své schopnosti historicky přemýšlet o faktech nebo současných sociálních situacích. -
Bakalář
Spanish (Mexican)
Čvc 2022
Kampus
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Mexiko

Rozvoj a posilování dovedností, intelektuálních kompetencí, postojů a hodnot nezbytných pro optimální rozvoj v každodenním životě představuje ústřední účel základního vzdělává ... +

Rozvoj a posilování dovedností, intelektuálních kompetencí, postojů a hodnot nezbytných pro optimální rozvoj v každodenním životě představuje ústřední účel základního vzdělávání. Sekundární vzdělávání navazuje na vzdělávání zahájené na základní škole a pokračuje v něm a má za cíl podporovat plný a komplexní rozvoj dospívajících, kteří tuto službu dostávají. Komplexní vzdělávání na střední škole se snaží společně podporovat osobní a sociální dimenze, zejména ty, které se týkají etických, afektivních, postojových a intelektuálních aspektů. Očekává se, že to zvýhodní autonomii studentů, celoživotní učení a také podporu osobní efektivity v současnosti a v jejich budoucím pracovním a občanském životě. V této souvislosti získává od reformy zahájené v roce 1993 větší význam výuka přírodních věd. Přeformulován je zejména přístup k výuce biologie s cílem posílit vztahy mezi osobním a sociálním prostředím studentů. Tímto způsobem se snaží spojit své dovednosti, hodnoty, postoje a znalosti s osobními, rodinnými a komunitními zkušenostmi s cílem upřednostnit informované rozhodování o zlepšení zdraví a životního prostředí. Aplikace eminentně formativního přístupu vyžaduje přeorientování výukových výkonů a přehodnocení role studenta na základě nových návrhů počátečního vzdělávání učitelů. V tomto smyslu musí příprava kompetentních učitelů a odborníků na sekundární vzdělávání reagovat na základní vzdělávací potřeby studentů, kterým je třeba se věnovat, když absolvují normální školu. V případě specializace biologie tento dokument uvádí tyto potřeby a také kompetence a dovednosti, které budoucí učitel bude muset během svého výcviku získat. Podobně představuje popis předmětů na mapě osnov pro danou specializaci. -
Bakalář
Spanish (Mexican)
Čvc 2022
Kampus
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Mexiko

Za posledních 20 let zaznamenal výzkum v oblasti matematického vzdělávání v Mexiku a v mnoha dalších zemích světa značné množství užitečných znalostí pro zlepšení učiva na růz ... +

Za posledních 20 let zaznamenal výzkum v oblasti matematického vzdělávání v Mexiku a v mnoha dalších zemích světa značné množství užitečných znalostí pro zlepšení učiva na různých úrovních vzdělávání, zejména však v základním vzdělávání. Střední škola, která je v současné době považována za poslední krok základního vzdělávání v Mexiku, přiřazuje výuce, studiu a učení matematiky důležité místo ve studijním plánu a programech, protože je privilegovaným prostorem pro studenty a mladistvé získávání znalostí, rozvíjení dovedností a rozvíjet postoje, které jim umožňují řešit problémy různého druhu a nadále se samostatně učit. Základním účelem studia matematiky na základní úrovni je naplnit matematické pojmy významem, aby je bylo možné flexibilně a vhodně použít při řešení problémů. Zapamatování technik a jejich mechanická aplikace prokázaly jejich neúčinnost a postupně ustupovaly reflexi, kreativnímu hledání a přijímání stále efektivnějších postupů. K dosažení základního účelu studia matematiky ve středním vzdělávání je nutné přeorientovat roli tří základních faktorů, které zasahují do didaktického procesu: učitele, studentů a studijních aktivit. Když hovoříme o didaktickém procesu nebo studijním procesu, odkazujeme na interakce, které jsou vytvořeny mezi studenty, učitelem a studijními aktivitami. Posledně jmenované jsou situace nebo problémy, které se objevují v podpůrných materiálech dostupných pro učitele, a to jak těch, které poskytuje ministerstvo veřejného vzdělávání, tak obchodních textů. Z výše uvedeného byla odvozena potřeba upravit učební plán pro bakalářské studium středního vzdělávání, -
Bakalář
Spanish (Mexican)
Čvc 2022
Kampus