$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Bakalářské studium Pedagogika předškolního věku v Jižní Korea - Buk-gu - Zde naleznete bakalářské studium Pedagogika předškolního věku v Jižní Korea - Buk-gu

Bakalářská 's titul je udělován na úspěšné dokončení bakalářského akademického programu. To je často první titul student získal ve své akademické kariéry. To obvykle trvá čtyři roky denního studia získat bakalářský titul. Vzdělávání v raném dětství je specializovaný obor, který pomáhá připravit studenty pro práci s formováním a mysl malých dětí a… Čtěte více

Bakalářská 's titul je udělován na úspěšné dokončení bakalářského akademického programu. To je často první titul student získal ve své akademické kariéry. To obvykle trvá čtyři roky denního studia získat bakalářský titul.

Vzdělávání v raném dětství je specializovaný obor, který pomáhá připravit studenty pro práci s formováním a mysl malých dětí a studentů. Ročníkové práce v těchto programech se mohou týkat témat, jako jsou kognitivní a sociální rozvoj dětí, rozvoj studijních programů a se zvláštními potřebami ubytování.

Instituce vysokoškolského vzdělávání včetně pravidelných čtyřletých vysokých škol a univerzit. Vzdělávání je brát velmi vážně v Jižní Koreji, a země je domovem několika univerzit světové úrovně, z nichž mnohé mají výměnné dohody s různými zahraničními univerzitami, a jsou dobrý způsob, jak pro cizince, vyzkoušet si život v zemi.

Bakalářské studium Pedagogika předškolního věku v Jižní Korea - Buk-gu - Veškeré informace o bakalářském studiu Pedagogika předškolního věku v Jižní Korea - Buk-gu Ušetřete čas a kontaktujte školu v Jižní Korea - Buk-gu zde!

Méně
Další informace o studiu v Jižní Koreji
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
Chonnam National University
Buk-gu, Jižní Korea

Podpora nezávislých a kreativních odborníků v oblasti vzdělávání v raném dětství pro nové tisíciletí Podrobné vzdělávací cíle Vlastní rozvoj stávajících učitelů raného dětství ... +

Podpora nezávislých a kreativních odborníků v oblasti vzdělávání v raném dětství pro nové tisíciletí Podrobné vzdělávací cíle Vlastní rozvoj stávajících učitelů raného dětství Absolvováním různých předmětů, jako jsou teoretické základy vzdělávání v raném dětství, osnovy a analýza učebních osnov v raném dětství a metody výuky v raném dětství terénní aplikace, profesní znalosti a zlepšování kvality v nových teoriích a metodách výuky v reakci na změny v informační společnosti Posílení dovedností ve třídě použitelných ve vzdělávací oblasti prostřednictvím prezentací případů, diskusí a účasti na výzkumu Poskytování příležitostí ke zlepšení schopnosti navrhovat lekce pro vzdělávání v raném dětství založené na porozumění vzdělávacím cílům a vzdělávacím obsahům ukázaným v budoucnosti osnov vzdělávání v raném dětství kultivace kompetencí odborníka na vzdělávání v raném dětství kultivace schopnosti aplikovat a transformovat novou teorii znalosti, dovednosti a dovednosti v různých třídních situacích v oboru jako odborník na vzdělávání v raném dětství prostřednictvím kurzů vzdělávání v raném dětství Zlepšení schopnosti rozvíjet reprezentativní moduly třídy, které lze v dané oblasti aplikovat pomocí multimédií, pozorovacích hodin a srovnávacích analýza prostřednictvím videonahrávání vedení v raném dětství Kultivace schopnosti kreativně a racionálně řešit různé problémy v místním vzdělávání v raném dětství Kultivace kvalifikace jako výzkumní pracovníci v oblasti terénního vzdělávání v raném dětství Kultivace výzkumné schopnosti terénního vzdělávání v raném dětství převzetím metodických předmětů, jako je rané dětství metody a statistiky výzkumu vzdělávání, terénní výzkum vzdělávání v raném dětství a výzkum diplomových prací a předměty pro různé obory vzdělávání v raném dětství Seznamte se s metodami návrhu a technikami analýzy dat pro problémy terénního výzkumu, jako je experimentální výzkum, vyšetřování a d analýza výzkumu a případová studie a rozvíjení vaší kvalifikace terénního výzkumného pracovníka v oblasti předškolního vzdělávání, který může samostatně psát výzkumné zprávy Na základě výsledků výzkumu souvisejících s předškolním vzděláváním, rozvoj oka pro praktické zlepšení vzdělávání v raném dětství na místě Odborná příprava učitelů předškolního věku Kultivace odborných kvalifikací nezbytných k provádění vzdělávacích aktivit, jako jsou cíle, obsah, vyučovací metody a hodnocení předškolního vzdělávání jako předškolní učitel, Uplatňovat integrovaný přístup podle témat každodenního života a posilovat spojení s vzdělávací oblast prostřednictvím terénních pozorovacích a poradenských zkušeností Získání hrdosti jako učitele v raném dětství na místě a základní kvalifikace požadované jako člen učitelské komunity -
Bakalář
Korejština
Kampus