$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Bakalářské studium Pedagogika v Jižní Amerika - Zde naleznete bakalářské studium Pedagogika v Jižní Amerika

Bakalářský 's stupeň je bakalářský titul, který je nabízen univerzit a vysokých škol, kdy studenti dokončí studijní program. Většina bakalářské kurzy trvat tři nebo čtyři roky s některými trvá až sedm let.Bakalářská školství připravuje studenty pro výuku v různých školního prostředí. Často absolventi vydělávají své odborné vyučovací osvědčení… Čtěte více

Bakalářský 's stupeň je bakalářský titul, který je nabízen univerzit a vysokých škol, kdy studenti dokončí studijní program. Většina bakalářské kurzy trvat tři nebo čtyři roky s některými trvá až sedm let.

Bakalářská školství připravuje studenty pro výuku v různých školního prostředí. Často absolventi vydělávají své odborné vyučovací osvědčení od ministerstva školství v jejich příslušných zemích, které opravňuje k výuce v každém školním prostředí, veřejné školy, nezávislé školy.

Národy Jižní Ameriky nabízejí silný zážitek s bohatou dobré architektury, styl vaření, keramiky, a tancem. S bohatou minulostí ve folklóru, studuje v Jižní Americe vám umožní dopřát v kultuře, která existovala po staletí.

Bakalářské studium Pedagogika v Jižní Amerika - Veškeré informace o bakalářském studiu Pedagogika v Jižní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Jižní Amerika zde!

Méně
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
Fundación Universitaria Internacional de La Rioja - UNIR Colombia
Bogota, Kolumbie

Bakalářský titul ve vzdělávání v raném dětství ve virtuální modalitě (SNIES 109293) má za cíl vyškolit profesionální profesionály, kteří přispívají k vytváření inkluzivní a sp ... +

Bakalářský titul ve vzdělávání v raném dětství ve virtuální modalitě (SNIES 109293) má za cíl vyškolit profesionální profesionály, kteří přispívají k vytváření inkluzivní a spravedlivé společnosti pro chlapce a dívky podle kontextových charakteristik a globálních požadavků. -
Bakalář
Denní studium
9 semestry
španělština
Online forma
 
IADES / Argentine Institute Of Secondary Education
Buenos Aires, Argentina

Učitelé trénují a mají nárok na výkon výuky na středním stupni vzdělávání. Kariérní plán zahrnuje tři oblasti: jednu pro všeobecný výcvik, jednu pro odborný výcvik a jednu pro ... +

Učitelé trénují a mají nárok na výkon výuky na středním stupni vzdělávání. Kariérní plán zahrnuje tři oblasti: jednu pro všeobecný výcvik, jednu pro odborný výcvik a jednu pro profesionální výkon činnosti. -
Bakalář
Spanish (Argentina)
Kampus
 
Catholic University of the Missions (Universidad Católica de las Misiones UCAMI)
Posadas, Argentina

Školení absolventů pedagogických věd uvažuje o naší vizi, která integruje jednotlivce a společnost s pokrokem a sociálními změnami. Tímto způsobem bude vnímána příslušná účast ... +

Školení absolventů pedagogických věd uvažuje o naší vizi, která integruje jednotlivce a společnost s pokrokem a sociálními změnami. Tímto způsobem bude vnímána příslušná účast bakaláře pedagogických věd v různých institucionálních podmínkách (škola, obchod, politika, unie, média, péče atd.), Což mu umožní utkat interpersonální a institucionální sítě podle společný cíl: aktivní účast občana ve společnosti. Základním zdrojem je vzdělání. -
Bakalář
Spanish (Argentina)
Kampus
 

Získejte stipendium v hodnotě až $ 10000

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium.
Esperanca Institute of Higher Education (Instituto Esperança de Ensino Superior (IESPES))
Caranazal, Brazílie

Kurz si klade za cíl vyškolit odborníky, kteří by měli rozumět dětem od 0 do 5 let, pečovat o ně a vzdělávat je, aby přispěli k jejich rozvoji v dimenzích, mimo jiné ve fyzick ... +

Kurz si klade za cíl vyškolit odborníky, kteří by měli rozumět dětem od 0 do 5 let, pečovat o ně a vzdělávat je, aby přispěli k jejich rozvoji v dimenzích, mimo jiné ve fyzické, psychologické, intelektuální, sociální. Držitel licence v pedagogice je kvalifikován pro práci ve výuce na školských institucích na různých úrovních: předškolní vzdělávání, stupně základních škol, střední školy, mimoškolní a neformální instituce, jakož i administrativa, plánování, supervize, pedagogické poradenství, poradenská a pedagogická a vzdělávací koordinace v rámci školských a vzdělávacích systémů. -
Bakalář
Portuguese (Brazil)
Kampus
 
University Of Itauna
Eldorado, Brazílie

Kurz Pedagogika se zaměřuje na školení profesionálů k procvičování výuky v předškolním vzdělávání a v prvních letech základní školy, ve středoškolských kurzech, v normálním re ... +

Kurz Pedagogika se zaměřuje na školení profesionálů k procvičování výuky v předškolním vzdělávání a v prvních letech základní školy, ve středoškolských kurzech, v normálním režimu a v kurzech odborného vzdělávání v oblasti služeb. a školní podpora, jakož i v dalších oblastech, kde se předpokládají pedagogické znalosti. Student pedagogiky bude pracovat s repertoárem informací a dovedností složeným z plurality teoretických a praktických znalostí, jejichž upevnění bude zajištěno při výkonu profese, založeného na principech interdisciplinarity, kontextualizace, demokratizace, relevance a sociálních relevance, etika a citlivost efektivní a estetické. -
Bakalář
Portuguese (Brazil)
Kampus
 
Amazonas State University | Universidade Do Estado Do Amazonas
Platô do Piquiá, Brazílie

Vyškolit lidské zdroje, aby navrhovaly softwarové systémy pro osobní, dálkové a vzdělávací vzdělávání, kromě školení pedagogů pro výuku výpočetní techniky v institucích, které ... +

Vyškolit lidské zdroje, aby navrhovaly softwarové systémy pro osobní, dálkové a vzdělávací vzdělávání, kromě školení pedagogů pro výuku výpočetní techniky v institucích, které ve svých učebních osnovách zavádějí výpočetní techniku, jako vzdělávací předmět. -
Bakalář
Portuguese (Brazil)
Kampus
 
Latin American University Corporation (Corporación Universitaria Latinoamericana CUL)
Montecristo, Kolumbie

Účelem bakalářského studijního programu dětská pedagogika Latinskoamerické univerzitní korporace - CUL je vyškolit odborníky ve vzdělávání zaměřeném na rozvoj pedagogických ko ... +

Účelem bakalářského studijního programu dětská pedagogika Latinskoamerické univerzitní korporace - CUL je vyškolit odborníky ve vzdělávání zaměřeném na rozvoj pedagogických kompetencí v rámci, který formuluje teorii s praxí a umožňuje obnovit charakter vyšetřovací metody jako základ jejich práce, administrativní řízení jejich procesů a permanentní reflexe jejich praxe, založené na analýze vzdělávacích problémů typických pro dětství. -
Bakalář
Spanish (Colombia)
Kampus
 
Cafam University Foundation (Fundación Universitaria Cafam UNICAFAM)
Bogota, Kolumbie

Prožijete učební zážitky, ve kterých se znovu vytváří a žije prostředí dětí, díky nimž se naučíte, ze smyslů a emocí, důležitosti hry, literatury, uměleckých projevů a zkoumán ... +

Prožijete učební zážitky, ve kterých se znovu vytváří a žije prostředí dětí, díky nimž se naučíte, ze smyslů a emocí, důležitosti hry, literatury, uměleckých projevů a zkoumání prostředí jako strategií a pedagogických zkušeností pro komplexní rozvoj a kvalifikovaná péče zaměřená na dívky a chlapce v raném dětství (ve věku od 0 do 6 let) v různých vývojových prostředích (vzdělávací, knihovny hraček, muzea, komunity, veřejné prostory, nemocnice). -
Bakalář
Spanish (Colombia)
Kampus
 
Wilhelm von Humboldt German Professional Institute (Instituto Profesional Alemán Wilhelm von Humboldt)
Vitacura, Chile

Kariéra „Pedagogiky ve vzdělávání v raném dětství se zmínkou v němčině“ usiluje o obnovení vzdělávacího systému prostřednictvím školení pedagogů mateřských škol se zmínkou v n ... +

Kariéra „Pedagogiky ve vzdělávání v raném dětství se zmínkou v němčině“ usiluje o obnovení vzdělávacího systému prostřednictvím školení pedagogů mateřských škol se zmínkou v němčině prostřednictvím progresivního a inovativního kurikula, které reaguje na komplexní vývoj batolat podle pedagogických standardů a národní a německé disciplinární kurzy pro kariéru ve vzdělávání v raném dětství. -
Bakalář
Spanish (Chile)
Kampus
 
Metropolitan University of Educational Sciences (Universidad Metropolitana de Ciencias de la Educación (UMCE))
Ñuñoa, Chile

Je to profesionál, který vyniká svou schopností kriticky reflektovat, generovat situované návrhy na zlepšení a vytváření vzdělávacích příležitostí pro své studenty. Stejně tak ... +

Je to profesionál, který vyniká svou schopností kriticky reflektovat, generovat situované návrhy na zlepšení a vytváření vzdělávacích příležitostí pro své studenty. Stejně tak má dovednosti, které mu umožňují adekvátně komunikovat ve svém mateřském jazyce a ve druhém jazyce, přizpůsobit se využívání technologických zdrojů a vytvářet pracovní týmy pro spolupráci. Ukazuje solidní pedagogický výcvik, který mu umožňuje porozumět hudbě a různým zvukovým projevům jako formě znalostí, což zvyšuje estetickou citlivost jeho studentů. Na tomto epistemologickém základě je možné řídit didaktické a hodnotící procesy, což zaručuje adekvátní pedagogické zprostředkování v různých kontextech výkonu. Stejně tak je schopen hledat řešení problémů, které vyvstávají v jeho profesionální práci, vztahující se ke kontextu, respektující přesvědčení a zvyky lidí a jejich komunit. Vyvíjí výzkum své praxe založený na generování akcí ke zlepšení hudebních vzdělávacích procesů. K výše uvedenému je přidána schopnost řídit různé projekty rozvoje hudebního projevu v kontextech formálního a neformálního vzdělávání, posilovat integrační a interkulturní hodnotu hudby ve vzdělávací komunitě, do které je začleněna, a ve společnosti. -
Bakalář
Spanish (Chile)
Kampus
 
Federal University Of Lavras
Aquenta Sol, Brazílie

Fakta a jevy vyplývající z člověka v pohybu vzbudily rostoucí zájem o společnost a vyústily ve studie determinantních a souvisejících biopsychosociálních proměnných. V této so ... +

Fakta a jevy vyplývající z člověka v pohybu vzbudily rostoucí zájem o společnost a vyústily ve studie determinantních a souvisejících biopsychosociálních proměnných. V této souvislosti je praxe cvičení a sportu uznávána jako předmět vysokoškolského vzdělávání, s velkým uznáním odborníky v oboru. Předpis na cvičení a sport prostupují od aspektů zdraví (prevence / rehabilitace) až po konkurenční podívanou. UFLA se tedy s povinností sociálního začlenění zabývala uspokojováním vzdělávacích potřeb příslušných aktivních činitelů, výrobou a šířením znalostí také v této oblasti. Absolventi bakalářského studia tělesné výchovy a sportu na UFLA budou moci kromě výuky pracovat na sportovních akademiích, rehabilitacích, společenských klubech, -
Bakalář
Portuguese (Brazil)
Kampus
 
Latin American Professional Institute of Foreign Trade (Instituto Profesional Latinoamericano de Comercio Exterior (IPLATEX))
Talca, Chile

Psychopedagoga IPLACEX má dovednosti psychopedagogicky studovat, diagnostikovat, plánovat a psychopedagogicky zasahovat u dětí, mládeže a dospělých se speciálními vzdělávacími ... +

Psychopedagoga IPLACEX má dovednosti psychopedagogicky studovat, diagnostikovat, plánovat a psychopedagogicky zasahovat u dětí, mládeže a dospělých se speciálními vzdělávacími potřebami, učit se oblasti čtení, psaní a matematiky, identifikovat faktory, které ovlivňují návrh intervenčních strategií a kurikulární adaptace ve formálních a neformálních vzdělávacích kontextech, s ohledem na možnosti, slabé stránky každého z nich a aktuální vzdělávací legislativu, s cílem upřednostnit a provést opatření nezbytná pro převýchovu v různých oblastech vzdělávacího úkolu. -
Bakalář
Spanish (Chile)
Kampus
 
Adventist University of Chile (Universidad Adventista de Chile (UnACh))
Dieciocho de Septiembre, Chile

Kariéra hudební pedagogiky má přinést základní aspekty této oblasti a poskytnout pevný základ pro výuku ve třídě na různých úrovních. Kromě toho poskytuje nástroje, které usna ... +

Kariéra hudební pedagogiky má přinést základní aspekty této oblasti a poskytnout pevný základ pro výuku ve třídě na různých úrovních. Kromě toho poskytuje nástroje, které usnadňují diagnostiku, správu a hodnocení vzdělávacích aktivit. Podporuje týmovou práci a integrální rozvoj svých studentů na základě jejich zkušeností, výzkumu a skutečné interakce s prostředím. -
Bakalář
Spanish (Chile)
Kampus
 
University Institute CEDIIAP
Oddělení Montevideo, Uruguay

Bakalářský titul v oboru psychopedagogiky je zakladatelskou kariérou Univerzitního institutu CEDIIAP, který zahájil studium v roce 1996. Jedná se o první vysokoškolský výcvik ... +

Bakalářský titul v oboru psychopedagogiky je zakladatelskou kariérou Univerzitního institutu CEDIIAP, který zahájil studium v roce 1996. Jedná se o první vysokoškolský výcvik v psychopedagogice uznávaný Ministerstvem školství a kultury naší země. Zabývá se člověkem v situaci učení a člověkem v kontextu. Psychopedagogické poradenství je prostředkem ve službách individualizace výuky. Nabízí vzdělávací odpovědi, které lze přizpůsobit podmínkám a charakteristikám příjemce v konkrétním kontextu a pomocí nástrojů nezbytných k optimalizaci učení. -
Bakalář
španělština
Kampus
 
Instituto Profesional AIEP online belongs to Universidad Bello
Metropolitní region Santiago, Chile

Osobní trenér je technik na vyšší úrovni vyškolený k organizaci a rozvoji akcí v oblasti fyzické aktivity zaměřených na zlepšení kvality života a dobrých životních podmínek li ... +

Osobní trenér je technik na vyšší úrovni vyškolený k organizaci a rozvoji akcí v oblasti fyzické aktivity zaměřených na zlepšení kvality života a dobrých životních podmínek lidí různých věkových skupin podle jejich požadavků a potřeb, vypracování programů pro osobní , skupinová a institucionální úroveň; podpora akcí správy sportovně-rekreačních organizací, zpracování projektů a správa pohybových aktivit, sportovních a rekreačních zařízení. Kurikulární síť je zaměřena na rozvoj kompetencí pro práci, což vytváří punc profesionálů vyškolených v AIEP. ** Zkontrolujte připojenou síť, abyste zjistili způsoby, místa a dny, kdy platí akreditace. -
Bakalář
Spanish (Chile)
Kampus