$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Bakalářské studium Pedagogika v Mexiko - Durango - Zde naleznete bakalářské studium Pedagogika v Mexiko - Durango

Bakalářský titul je čtyřletý bakalářský titul a je standardní pro vysokoškolské vzdělávání ve většině zemí světa. Bakalářské tituly lze získat na státních vysokých školách, na soukromých vysokých školách, v komunitních školách a prostřednictvím on-line vysokých škol. Vzdělávání je definováno jako proces získávání znalostí v jakékoliv podobě, ať… Čtěte více

Bakalářský titul je čtyřletý bakalářský titul a je standardní pro vysokoškolské vzdělávání ve většině zemí světa. Bakalářské tituly lze získat na státních vysokých školách, na soukromých vysokých školách, v komunitních školách a prostřednictvím on-line vysokých škol.

Vzdělávání je definováno jako proces získávání znalostí v jakékoliv podobě, ať už je to přesvědčení, zvyky, dovednosti nebo hodnoty. Existuje mnoho způsobů, jak pro jednotlivce, aby vyhledávaly a dostat vzdělání. Některé metody může zahrnovat učení, vyprávění, otevřené diskuse, školení a výzkumu.

Mexiko, oficiálně Spojené státy mexické, je federativní konstituční republika v Severní Americe. Práce může vyžadovat pracovní vízum, které je obtížné se dostat, pokud si jen chcete na volné noze na krátkou dobu. Většina z vládou financované vysoké školy o městech starosta (státní kapitál) mají krátké kurzy historie i současnost gastronomie a kulturních subjektů, většina z nich jsou téměř zdarma.

Bakalářské studium Pedagogika v Mexiko - Durango - Veškeré informace o bakalářském studiu Pedagogika v Mexiko - Durango Ušetřete čas a kontaktujte školu v Mexiko - Durango zde!

Méně
Další informace o studiu v Mexiku
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
Benemérita and Centenary Teacher Training School of the State of Durango (Benemérita y Centenaria Escuela Normal del Estado de Durango)
Durango, Mexiko

GENERICKÉ KOMPETENCE. Obecné dovednosti vyjadřují společné výkony, které musí absolventi vysokoškolských programů prokázat, mají průřezový charakter a jsou rozvíjeny osobní zk ... +

GENERICKÉ KOMPETENCE. Obecné dovednosti vyjadřují společné výkony, které musí absolventi vysokoškolských programů prokázat, mají průřezový charakter a jsou rozvíjeny osobní zkušeností a odbornou přípravou každého předmětu. Níže uvádíme následující: Použijte své kritické a kreativní myšlení k řešení problémů a rozhodování. Problémy řeší prostřednictvím své schopnosti abstrakce, analýzy a syntézy. Rozšiřte své znalosti pomocí čtení s porozuměním. Rozlišujte fakta, interpretace, názory a hodnocení v řeči druhých, abyste pomohli při rozhodování. Aplikujte své znalosti a transformujte své postupy zodpovědným způsobem. Učte se trvale pomocí strategií pro vyhledávání, analýzu a prezentaci informací prostřednictvím různých zdrojů. Učí se autonomně a projevuje iniciativu k samoregulaci a posílení svého osobního rozvoje. PROFESIONÁLNÍ DOVEDNOSTI Vyjadřují výkony, které musí budoucí učitelé předvést; Mají specifický charakter a jsou formovány integrací znalostí, dovedností, postojů a hodnot nezbytných k výkonu učitelské profese a rozvíjení postupů v reálném prostředí. Tyto kompetence umožní absolventovi věnovat se situacím a řešit problémy ve školním kontextu, aktivně spolupracovat ve svém vzdělávacím prostředí a při organizaci institucionální práce. Profesní kompetence, které jsou určeny pro péči o kojence od 0 do 3 let, jsou seskupeny do šesti oblastí: Plánování učení. Organizace životního prostředí v oblasti. Vzdělávací hodnocení. Podpora inkluzivního učení pro všechny chlapce a dívky. Závazek a zodpovědnost vůči profesi. Spojení s institucí a prostředím. -
BA
Spanish (Mexican)
Čvc 2022
Kampus
 
Benemérita and Centenary Teacher Training School of the State of Durango (Benemérita y Centenaria Escuela Normal del Estado de Durango)
Durango, Mexiko

Obecné kompetence. Řešíte problémy a rozhodujete se pomocí kritického a kreativního myšlení. Učí se autonomně a projevuje iniciativu k samoregulaci a posílení svého osobního r ... +

Obecné kompetence. Řešíte problémy a rozhodujete se pomocí kritického a kreativního myšlení. Učí se autonomně a projevuje iniciativu k samoregulaci a posílení svého osobního rozvoje. Spolupracujte s různými aktéry a vytvářejte inovativní projekty se sociálním a vzdělávacím dopadem. Kriticky využívejte informační a komunikační technologie. Aplikujte své jazykové a komunikační schopnosti v různých kontextech. Odborné kompetence. Navrhuje procesy výuky a učení v souladu se současnými přístupy k anglickému jazyku, přičemž bere v úvahu kontext a vlastnosti studentů, aby dosáhli smysluplného učení. Vyhodnocuje procesy učení a učení z formativního přístupu k analýze jejich profesionální praxe. Spravuje kolaborativní a inkluzivní učební prostředí za účelem podpory integrálního rozvoje studentů. Inovace využívá jako součást své učitelské praxe pro rozvoj kompetencí studentů. Jednají s občanskými, etickými a právními hodnotami a principy, které jsou vlastní jejich sociální odpovědnosti a profesionální práci s mezikulturním a humanistickým pohledem. -
Bakalář
Spanish (Mexican)
Čvc 2022
Kampus
 
Benemérita and Centenary Teacher Training School of the State of Durango (Benemérita y Centenaria Escuela Normal del Estado de Durango)
Durango, Mexiko

Obecné kompetence. Řešíte problémy a rozhodujete se pomocí kritického a kreativního myšlení. Učí se autonomně a projevuje iniciativu k samoregulaci a posílení svého osobního r ... +

Obecné kompetence. Řešíte problémy a rozhodujete se pomocí kritického a kreativního myšlení. Učí se autonomně a projevuje iniciativu k samoregulaci a posílení svého osobního rozvoje. Spolupracujte s různými aktéry a vytvářejte inovativní projekty se sociálním a vzdělávacím dopadem. Kriticky využívejte informační a komunikační technologie. Aplikujte své jazykové a komunikační schopnosti v různých kontextech. Odborné kompetence. Detekuje procesy učení svých studentů a upřednostňuje jejich kognitivní a sociálně-emocionální vývoj. Aplikuje plán a studijní programy k dosažení vzdělávacích účelů a přispívá k plnému rozvoji schopností svých studentů. Plánuje navrhováním aplikací svých kurikulárních, psycho-pedagogických, disciplinárních, didaktických a technologických znalostí na podporu inkluzivních učebních prostor, které reagují na potřeby všech studentů v rámci studijního plánu a programů. Pomocí hodnocení zasahuje do různých oblastí a momentů vzdělávacího úkolu, aby zlepšil učení svých studentů. Integruje zdroje vzdělávacího výzkumu, aby obohatil svou odbornou praxi, vyjadřuje svůj zájem o znalosti, vědu a zlepšování vzdělávání. Jednat etickým způsobem tváří v tvář různorodosti situací, které v profesionální praxi vznikají. Spolupracuje se školní komunitou, rodiči, úřady a učiteli při rozhodování a při vývoji alternativních řešení sociálně-výchovných problémů. -
BBA
Spanish (Mexican)
Čvc 2022
Kampus