$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Bakalářské studium Pedagogika v Mexiko - Guanajuato - Zde naleznete bakalářské studium Pedagogika v Mexiko - Guanajuato

Bakalářský titul je čtyřletý bakalářský titul a je standardní pro vysokoškolské vzdělávání ve většině zemí světa. Bakalářské tituly lze získat na státních vysokých školách, na soukromých vysokých školách, v komunitních školách a prostřednictvím on-line vysokých škol.Bakalářská školství připravuje studenty pro výuku v různých školního prostředí.… Čtěte více

Bakalářský titul je čtyřletý bakalářský titul a je standardní pro vysokoškolské vzdělávání ve většině zemí světa. Bakalářské tituly lze získat na státních vysokých školách, na soukromých vysokých školách, v komunitních školách a prostřednictvím on-line vysokých škol.

Bakalářská školství připravuje studenty pro výuku v různých školního prostředí. Často absolventi vydělávají své odborné vyučovací osvědčení od ministerstva školství v jejich příslušných zemích, které opravňuje k výuce v každém školním prostředí, veřejné školy, nezávislé školy.

Mexiko, oficiálně Spojené státy mexické, je federativní konstituční republika v Severní Americe. Práce může vyžadovat pracovní vízum, které je obtížné se dostat, pokud si jen chcete na volné noze na krátkou dobu. Většina z vládou financované vysoké školy o městech starosta (státní kapitál) mají krátké kurzy historie i současnost gastronomie a kulturních subjektů, většina z nich jsou téměř zdarma.

Bakalářské studium Pedagogika v Mexiko - Guanajuato - Veškeré informace o bakalářském studiu Pedagogika v Mexiko - Guanajuato Ušetřete čas a kontaktujte školu v Mexiko - Guanajuato zde!

Méně
Další informace o studiu v Mexiku
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
University Of Guanajuato
Guanajuato, Mexiko

Formujte profesionála, který pomocí teorií, technik a nástrojů získaných během procesu formování; provádět činnosti, které umožňují znalost, analýzu a interpretaci různých hud ... +

Formujte profesionála, který pomocí teorií, technik a nástrojů získaných během procesu formování; provádět činnosti, které umožňují znalost, analýzu a interpretaci různých hudebních žánrů, a současně generovat produkty, které souvisejí s jejich kompetenčními oblastmi, s vysokým humanistickým smyslem vyvinutým ve vlastních principech a hodnotách profese; stejně jako k propůjčení schopností zkoumat a učit komunikovat další znalosti, dovednosti a dovednosti, ať už v pracovních produktech nebo ve třídě. -
Bakalář
Angličtina, španělština
Kampus
 
Benemérita and Centenary Accredited Teacher Training School of Guanajuato (Benemérita y Centenaria Escuela Normal Oficial De Guanajuato)
Guanajuato, Mexiko

Účelem osnov je, aby student získal požadované vlastnosti výstupního profilu učitele speciálního vzdělávání. To znamená získat soubor znalostí, dovedností, schopností, postojů ... +

Účelem osnov je, aby student získal požadované vlastnosti výstupního profilu učitele speciálního vzdělávání. To znamená získat soubor znalostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot, které jim umožní vykonávat učitelskou profesi kvalitně a s vysokou mírou nasazení, s cílem poskytnout adekvátní vzdělávací reakci na konkrétní potřeby vyjádřená studenty. se zdravotním postižením, stejně jako u osob se speciálními vzdělávacími potřebami odvozenými z jiných faktorů. Stejně tak je zamýšleno, aby student rozvíjel dispozice a kapacitu pro celoživotní učení na základě vlastních zkušeností a systematického studia. Předměty, které tvoří mapu kurikula, byly definovány na základě žádoucích rysů absolventského profilu profesionála vyššího stupně, který se bude věnovat výuce ve speciální pedagogice a který bude pracovat s dětmi a mladistvými, kteří mají speciální vzdělávací potřeby, s postižením nebo bez něj, a navštěvovat základní vzdělání ve speciálních vzdělávacích službách nebo v běžných vzdělávacích školách. Stejně tak byly vzaty v úvahu vzdělávací potřeby, které vzdělávání obecně, a zejména speciální vzdělávání, budou představovat pro budoucí učitele v profesionální praxi. Během počátečního výcviku získají studenti normální školy solidní znalosti o tom, jaké jsou speciální vzdělávací potřeby a postižení, o jejich příčinách a důsledcích v základních procesech rozvoje a učení, což dává speciálnímu vzdělávání identitu; Rovněž získávají učitelské dovednosti, aby poskytly vzdělávací reakci na speciální vzdělávací potřeby dětí a mladistvých se zdravotním postižením a na potřeby spojené s dalšími faktory. -
Bakalář
Spanish (Mexican)
Čvc 2022
Kampus
 
Benemérita and Centenary Accredited Teacher Training School of Guanajuato (Benemérita y Centenaria Escuela Normal Oficial De Guanajuato)
Guanajuato, Mexiko

Mandát stanovený ve dvacátém druhém přechodném článku obecného zákona služby profesního vyučování (LGSPD) týkající se „formulace komplexního plánu diagnostiky, redesignu a pos ... +

Mandát stanovený ve dvacátém druhém přechodném článku obecného zákona služby profesního vyučování (LGSPD) týkající se „formulace komplexního plánu diagnostiky, redesignu a posílení systému veřejných norem za účelem zajištění kvality ve vzdělávání, které předává, a akademické kompetence jeho absolventů, jakož i jeho soulad s potřebami národního vzdělávacího systému “(Official Gazette of the Federation, 2013), požadovaly realizaci různých prostor pro konzultace a úvahy. Strategie posílení a transformace běžných škol, odvozená z příspěvků aktérů zapojených do této vzdělávací úrovně a společné práce, která byla provedena prostřednictvím přímého dialogu s normalisty v inkluzivním procesu, se skládá ze šesti os: pedagogická transformace podle nového Vzdělávacího modelu. Domorodé a mezikulturní vzdělávání. Učení angličtiny. Profesionalizace učitelského sboru v běžných školách Synergie s univerzitami a výzkumnými středisky Podpora běžných škol a pobídky pro excelenci -
Bakalář
Čvc 2022
Kampus