Bakalářské studium marketing - Bakalářské studium marketing hledejte zde!

Bakalářské studium marketing - Zde naleznete bakalářské studium marketing

marketing

Oblasti marketingu se týká porozumění chování spotřebitelů v souvislosti se spotřebou výrobků a služeb a strategie prodeje a komunikace používá přesvědčit spotřebitele k použití výrobku nebo služby. Bachelor of Marketing míry může být začátkem placenou kariéru v oblasti marketingu.

S Bachelor míry Marketing, studenti nejen získat dovednosti a znalosti potřebné pro vstup do oblasti marketingu, ale také získat pevné základy v podnikání. Přes celoroční zaměřil na konkrétní témata, jako je marketing a výzkum chování, reklama, e-commerce a globální marketing, abychom jmenovali alespoň některé, studenti sledují Bachelor of Marketing naučit základy potřebné k úspěchu. Absolventi s Bachelor of Marketing mnoho příležitostí začít svou kariéru, ať už v malé firmy, velké korporace, nebo neziskové organizace.

Pokud uvažujete o kariéru v oblasti obchodu, zvažte Bachelor of Marketing. Existuje mnoho programů, aby vyhovoval vašim potřebám, stačí se podívat na níže uvedených možností!

Čtěte více

Bakalář v marketingu

University of Tampa - Sykes College of Business
Campus forma Denní studium 4 let September 2019 Spojené státy americké Tampa

Marketing Stupeň zahrnuje pole reklamy, propagace, prodeje, výzkumu, mezinárodní marketing a další. To se týká takových kritických podnikových aktivit jako analýzy [+]

Marketing Stupeň zahrnuje pole reklamy, propagace, prodeje, výzkumu, mezinárodní marketing a další. To se týká takových kritických podnikových aktivit jako analýze konkurenčního chování, vývoj nových produktů a řízení vztahů s dodavateli, distributorů a spotřebitelů, abychom jmenovali alespoň některé.

Hlavní zaměření Marketingové oddělení je na domácím trhu a globálních aspektů marketingové funkce, včetně marketingové strategie, marketingový výzkum, řízení prodeje a komunikace. Program učí studenty, aby odhalili složitosti marketingu v obou zisku a neziskové organizace a řízení zboží i služby. Kurzy pokrývají domácí a mezinárodní marketing, etické rozhodování a roli marketingu v rozvoji strategie společnosti.... [-]


Bakalářská marketing

Lakeland University
Campus forma Denní studium 4 let September 2019 Spojené státy americké Plymouth

Někteří lidé mají tendenci být ponecháno mozek orientovaný, kabelové na lámání chleba čísla, analyzovat šíření listy a najít útěchu v černo-bílé absolutna. Pravým mozku orientovaní lidé mají tendenci být více přijaté za účelem psaní, grafického designu a dalších forem tvůrčího vyjádření ... [+]

Někteří lidé mají tendenci být ponecháno mozek orientovaný, kabelové na lámání chleba čísla, analyzovat šíření listy a najít útěchu v černo-bílé absolutna. Pravým mozku orientovaní lidé mají tendenci být více přijaté za účelem psaní, grafický design a jiné formy výtvarného vyjádření.

A pak jsou tu ty z vás, kteří jsou stejně pohodlné práci na tabulky aplikace Excel a brožury InDesign. Myslíte si, hodí tento popis? Pokud ano, naše marketingové major by mohl být až vaše uličky.

"Myslím, že naši marketingové studenti vědí, že máte zájem o podnikání, ale oni jsou často více kreativní," říká Scott Niederjohn, profesor obchodní administrativa. "Oni si užil psaní tříd na střední škole. Možná, že si užil nějaké výtvarné kurzy. Chtějí, aby vyprávět příběh, ale chtějí, aby to v rámci podniku. "... [-]


Bachelor of Marketing

EAN - Escuela Argentina de Negocios
Campus forma Denní studium 3 - 4 let March 2019 Argentina Buenos Aires

EAN nabízí osnovy pro absolventy vysokých škol v Marketing Analysts a legitimizuje poradní rady společnosti zavázaly institucionální projektu. Učitelé mají rozsáhlé školení a zkušenosti a jsou školeni v zacházení výukových strategií na podporu získávání dovedností. Praktický výcvik studentů je uplatněna na základě analýzy skutečných případů společností spojených s EAN a odhalila své problémy pro léčbu v rámci těchto témat. [+]

cenné papíry

střední/>

University Marketing Analyst (3 roky)

konec/>

Marketing Bakalář (4 roky)

Curriculum schválen usnesením. ME No. 1721-1704 - modif. Poznámka NO2017-02829872-APN-DNGU # ME

Modality. platové třídě/>

entry EAN je neomezená, i když žadatel musí splňovat následující požadavky na přijetí:

Interview s výchovný poradce.Profesionální obročí pomoci promluvit s ředitelem závodu.Přispívat k institucionální prezentaci kancléřem.Účast vstupní kurz: Úvod do managementu vědyKromě požadavků na dokumentaci stanovené v pravidlechúvahy/>

Proces globalizace má vliv na styly a způsoby získávání a rozvoj marketingových strategií a obecných zásad a potřebu marketingových nástrojů v široké škále struktur a sociálních subjektů. Marketingoví odborníci jsou schopni vyvinout komplexní a strategický přístup k marketingu, obchodních příležitostí a odlišit soutěžit v měnících se scénářů, provádění marketingových strategií za zboží a služby, které splňují požadavky segmentů, které vedou svou obchodní politiku.... [-]


Bachelor in Marketing

Upper Iowa University
Online forma Campus forma Denní studium 4 let September 2019 Spojené státy americké Fayette + 1 více

Proč studovat marketing? [+]

Proč studovat marketing?

Ať už hledáte kariéru v soukromých nebo veřejných firmách, marketingová škola UIU v oboru Marketing poskytuje dovednosti:

Organizujte, vést a naplánujteProvádět analytický přístup k marketingovému výzkumuVést a efektivně komunikovatVytvářejte a propagujte produkty a služby

Očekává se, že zaměstnanost marketingových manažerů se zvýší o 12,7% a manažerům prodeje o 8,3% od roku 2012 do roku 2022 (US Bureau of Labor Statistics).

Kurzy

Program UIU poskytuje integrovaný učební plán v oblasti marketingu, který zahrnuje:

Spotřebitelské chováníVýzkumStrategieMarketingová komunikaceKariérní možnosti

Získání marketingového titulu v UIU vás připravuje na kariéru v:... [-]


Bakalář mezinárodní marketing a Business Administration

Jeddah International College
Campus forma Denní studium 8 semestry September 2019 Saúdská Arábie Jeddah

Tato specializace poskytuje studentům znalosti a vědeckých dovedností v oblasti marketingu a mezinárodního řízení podniku. Klade si za cíl rozvíjet a podporovat základní principy marketingu, plánování a marketingových strategií a koncepcí strategického marketingu a branding. Studenti také základy maloobchodní koncepce řízení a teorie komunikace a rozvoj praktických a analytické dovednosti potřebné pro použití obchodních a cenových metod a strategií pro výběr místa a výzkum pro identifikaci chování spotřebitelů [+]

Tato specializace poskytuje studentům znalosti a vědeckých dovedností v oblasti marketingu a mezinárodního řízení podniku. Klade si za cíl rozvíjet a podporovat základní principy marketingu, plánování a marketingových strategií a koncepcí strategického marketingu a branding. Studenti také základy maloobchodní koncepce řízení a teorie komunikace a rozvoj praktických a analytické dovednosti potřebné pro použití obchodních a cenových metod a strategií pro výběr místa a výzkum s cílem určit chování spotřebitelů.

Také tento obor rozšiřuje vnímání absolventů o mezinárodním obchodě, a to prostřednictvím vytvoření globálního vnímání přizpůsobit mezinárodními vlivy, jako je využití dynamických informačních technologií efektivně a koncepty globalizace a mezinárodních mechanismů pro řízení analytického myšlení globálních nadnárodních společností.... [-]


Bakalář (AD) PR

Haute Ecole Libre De Bruxelles Ilya Prigogine À Bruxelles
Campus forma Denní studium 6 semestry September 2019 Belgie Brussels

Rozhraní mezi managementem a vnitřní a vnější veřejnosti, veřejný mluvčí je odpovědný za správu image své organizace vytvořením a projektování [+]

Komunikační dovednosti v srdci obchodního a mediálního

Rozhraní mezi managementem a vnitřní a vnější veřejnosti, veřejný mluvčí je odpovědný za správu image své organizace vytvořením a projektování:

Komunikační plán a s využitím příslušných way komunikační nástroje přizpůsobené cílové skupiny. Mediální plán v souladu se strategií společnosti a řízení vztahů s médii, sociálních médií, internetu a audiovizuálních informací. Akce šité na míru potřebám organizace, plán úkolů, řízení týmů, řízení rozpočtu.

Znalost profesionálním prostředí a vnímání jeho socio-ekonomického prostředí jsou nezbytné pro splnění svého poslání.... [-]


Bakalářský luxus - obchod

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Campus forma Denní studium 3 let October 2018 Francie Paris

Tento program splňuje potřeby značek v obchodních profilech, přizpůsobených výzvám 3. tisíciletí. Musí být kultivované, polyglotové, technofilní, multikulturní a charismatické. Musí mít také mnohostrannost obchodů. [+]

Tento program splňuje potřeby značek v obchodních profilech, přizpůsobených výzvám 3. tisíciletí. Musí být kultivované, polyglotové, technofilní, multikulturní a charismatické. Musí mít také mnohostrannost obchodů.

Spojením důsledného akademického vzdělávání základů společnosti s technickými obory obchodování s produkty s vysokou přidanou hodnotou dávají tři roky tohoto bakaláře také přednost přenosu know-how a know-how, umělecké kultury, umění živé, behaviorální techniky, multikulturní otevřenost ...

Pravidelné schůzky s odborníky z oboru přinášejí tomuto programu úspěch Sup Deluxe po dobu 30 let: uznávání značek a domů a jejich zájem o budoucí zaměstnance.... [-]


Bakalář ve veřejných vztazích

University of Central Missouri
Campus forma Denní studium 4 let January 2019 Spojené státy americké Warrensburg

Program pro styky s veřejností v UCM rozvíjí odborníky, kteří se zaměřují na strategickou komunikaci založenou na výsledcích. Kurikulum UCM je řízeno národními údaji společnosti Public Relations Society of America. [+]

Jeden stupeň, svět příležitostí

Program pro styky s veřejností v UCM rozvíjí odborníky, kteří se zaměřují na strategickou komunikaci založenou na výsledcích. Kurikulum UCM je řízeno národními údaji společnosti Public Relations Society of America. Připravuje studenty k úspěchu v různých kariérách. Jako student v programu PR můžete očekávat, že dostanete osobní pozornost od členů fakulty, získáte zkušenosti z reálného světa prostřednictvím stáží a klientů ve své třídě a naučíte se učit cenné dovednosti pro vaši budoucí kariéru.

Public relations je hlas za hlasem. Když organizační image, pověst, příběh značky nebo reakce na krizi rezonují s vámi pozitivně, profesionálové v oblasti public relations jsou v zákulisí, aby se ujistili, že jsou správné zprávy vysvětleny. Mají vztahy a strategické zasílání zpráv. Profesionálové v oblasti veřejných vztahů potřebují všechny průmyslové odvětví. Skvělá kariéra v oblasti public relations se koná v business-to-business prostředí, od podnikání po spotřebitele, od podnikání po vládu, pro ziskové, neziskové a sociální podnikové prostředí.... [-]


Bakalář designu se specializací na marketingovou a komunikační design

Inscape Education Group
Campus forma Denní studium 3 let February 2019 Jihoafrická republika Cape Town Durban Midrand Pretoria + 3 více

Moderní denní Obchodníci integrovat zásady marketingu s technologií pro komunikaci zpráv v rychle se měnícím prostředí. Marketingu a komunikace specializace nabízí studentům integrovaný přístup k tradičním marketingových principů: Marketingová strategie a analýzy, chování spotřebitelů, integrovaný marketing, trendy a segmentace, ekonomika, organizační a ... [+]

Moderní denní Obchodníci integrovat zásady marketingu s technologií pro komunikaci zpráv v rychle se měnícím prostředí.

Marketingu a komunikace specializace nabízí studentům integrovaný přístup k tradičním marketingových principů v: Marketingová strategie a analýzy, chování spotřebitelů, integrovaný marketing, trendy a segmentace, ekonomie, organizační a globální komunikace, public relations, reklama, řízení značky a prodeje a distribuce a kombinuje to s inovativním designem myšlení a design základy.

Absolventi budou schopni řešit všechny aspekty marketingového řízení, strategie a provádění a spojit to s důkladné pochopení teoretických konceptů a důsledků konstrukčních konvencí aplikovaných na profesionální projekční praxi.... [-]


Bachelor of Business Administration (Hons) v marketingovém managementu

United International College
Campus forma Denní studium September 2019 Čína Zhuhai

Cílem tohoto programu je poskytnout studentům zdravé terciární vzdělání, které nejenom vycvičí jejich mysl, rozvíjí jejich kritické schopnosti a poskytne jim praktickou profesní orientaci, ale také povzbudí je k tomu, aby zaujali celoživotní pohled na vzdělávání a sebevzdělávání. Program připravuje studenty důkladně a koherentně vysvětlit marketingové teorie a aplikovat tyto principy a teorie v kontextu reálného světa. [+]

ÚvodCíle programu, cíle a výsledky vzdělávání

Cílem tohoto programu je poskytnout studentům zdravé terciární vzdělání, které nejenom vycvičí jejich mysl, rozvíjí jejich kritické schopnosti a poskytne jim praktickou profesní orientaci, ale také povzbudí je k tomu, aby zaujali celoživotní pohled na vzdělávání a sebevzdělávání. Program připravuje studenty důkladně a koherentně vysvětlit marketingové teorie a aplikovat tyto principy a teorie v kontextu reálného světa.

Všeobecnými vzdělávacími cíli programu je umožnit studentům využívat široké škály vzdělání, protože usilují o podnikové vzdělávání se specializací na řízení marketingu a rozvíjet své řešení problémů, rozhodování a inovativní myšlenkové dovednosti pro zvládnutí skutečných životních problémů. V souladu s tím budou studenti povinni studovat celou škálu všeobecných vzdělávacích, obchodních a marketingových kurzů s cílem dosáhnout vyváženého liberálního uměleckého a podnikatelského vzdělávání. To je v souladu s posláním UIC poskytovat svým studentům celoživotní vzdělávání, které je připravuje pro celoživotní učení. Kurzy marketingového řízení jsou navrženy tak, aby poskytovaly ještě více zaměřené vzdělání v hlavní specializaci.... [-]


Bachelor in Marketing

Anderson University
Campus forma Denní studium 4 let September 2019 Spojené státy americké Anderson

Marketing zahrnuje kurzy, které poskytují znalosti o podnikatelských činnostech, administrativě v podnikání a dalších organizacích a poskytují přípravu na absolvování studia. [+]

Marketing zahrnuje kurzy, které poskytují znalosti o podnikatelských činnostech, administrativě v podnikání a dalších organizacích a poskytují přípravu na absolvování studia.

Marketingové koncentrace:

marketingové strategie a taktikysociální médiaintegrovaná značka a propagaceglobální marketinghudební podnikáníplánování akceJaké kurzy mám vzít?spotřebitelské chovánímarketingový výzkumřízení marketingustrategické řízeníobchodní právoJaké kariéry můžu po absolvování očekávat?Analytik pro průzkum trhuFiremní kupujícíMezinárodní průzkum trhuNákupní agentMarketingový manažer [-]

Marketing

International Accelerator
Campus forma September 2019 Spojené státy americké Boston

Business začíná s prodejem výrobku. Bez ohledu na to, jak efektivně je výrobek vyroben, jak efektivně operace je řízena nebo jak přesně lze zúčtovat tyto operace, ne podnikání může být úspěšné bez prodeje. [+]

O marketingu

Business začíná s prodejem výrobku. Bez ohledu na to, jak efektivně je výrobek vyroben, jak efektivně operace je řízena nebo jak přesně lze zúčtovat tyto operace, ne podnikání může být úspěšné bez prodeje. Vývoj, propagace a prodej výrobků řídit úspěšné firmy, velké i malé.

Jako marketingový dur budete nejen naučit se základní principy marketingu zboží a služeb, chování spotřebitelů, marketingový výzkum a marketingové strategie, budete vystaveni reklamu, propagaci, maloobchodu a řízení prodeje, e-marketing, a to i osobní prodejní.

Tato expozice bude vytvářet pracovní příležitosti v každé oblasti marketingu a efektivně zařídíme pro manažerské, a to i vedoucích pozicích.... [-]


Bakalářský program: marketing, finance, management

Almaty Management University
Campus forma Denní studium 4 let September 2019 Kazachstán Almaty

Bakalářské programy jsou profesionální programy vysokoškolského vzdělávání na dobu 4 let s udělením titulu "bakalářský" v konkrétní specializaci. Na AlmaU existují školy (fakulty) oborů, které mohou efektivněji a zaměřit se na školení odborníků v různých oblastech. [+]

Bakalářské programy jsou profesionální programy vysokoškolského vzdělávání na dobu 4 let s udělením titulu "bakalářský" v konkrétní specializaci. Na AlmaU existují školy (fakulty) oborů, které mohou efektivněji a zaměřit se na školení odborníků v různých oblastech.

Kdo je tento program pro:

absolventy středních školabsolventy vysokých škol

Vzdělávání se odehrává v jednom ze tří jazyků: kazašský, ruský nebo anglický.

Forma studia - denní (po škole a vysoké škole) a distanční (po škole pro příbuzné speciality).

Pracovní zátěž programů je měřena v kreditních jednotkách.

K dispozici studentům:

Učebny s vysokým technickým vybavením, počítačové a vědecké místnosti s bezplatným přístupem k internetu (včetně Wi-Fi), přístup k elektronické knihovně předních vědeckých a výzkumných časopisů a knih.Kreativní zóna AlmaU.SportSpecializace "Marketing"... [-]

Bakalář v oboru obchodu a marketingu

Budapest Metropolitan University
Campus forma Denní studium 7 semestry September 2019 Maďarsko Budapest

Marketing je nezbytný pro všechny aspekty života - jsme obklopeni značkami, které ovlivňují naše rozhodnutí, a v určitých situacích můžeme uspět pouze tehdy, když se učíme, jak prodávat svou osobní značku. Obchod a marketing poskytuje základní obchodní a ekonomické znalosti, které nabízí bezkonkurenční rozsah možných směrů kariéry a dalšího vzdělávání. Studenti mohou rozvíjet své dovednosti během praktických školení ve skupinách s vedením uznávaných odborníků z oblasti průmyslu prostřednictvím úkolů vedoucích společností. Oblasti marketingu, PR, reklamy a komunikace jsou otevřené dálnice pro naše absolventy [+]

Marketing je nezbytný pro všechny aspekty života - jsme obklopeni značkami, které ovlivňují naše rozhodnutí, a v určitých situacích můžeme uspět pouze tehdy, když se učíme, jak prodávat svou osobní značku. Obchod a marketing poskytuje základní obchodní a ekonomické znalosti, které nabízí bezkonkurenční rozsah možných směrů kariéry a dalšího vzdělávání. Studenti mohou rozvíjet své dovednosti během praktických školení ve skupinách s vedením uznávaných odborníků z oblasti průmyslu prostřednictvím úkolů vedoucích společností. Oblasti marketingu, PR, reklamy a komunikace jsou otevřené dálnice pro naše absolventy

PROGRAM je určen osobám, které:... [-]

Marketing kurz

The University of Kansas
Campus forma Denní studium September 2019 Spojené státy americké Lawrence

Jako marketingový student na KU, budete připravit, aby na různých rychle se rozvíjejícím, stále se měnící práci na poli. [+]

Jako marketingový student na KU, budete připravit, aby na různých rychle se rozvíjejícím, stále se měnící práci na poli. Práce v marketingu vyžadovat interpersonální dovednosti, strategie, flexibilitu a kreativitu. Vzhledem k tomu, že povinnosti v oblasti obchodních míst jsou tak rozdílné, je důležité, že budete rozvíjet své dovednosti ve všech oblastech a zároveň získat zkušenosti posoudit své zájmy v různých pracovních míst.

[-]